بررسی انواع مدل و قیمت آیفون تصویری سوزوکی

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی چگونه می باشد؟ آیفون تصویری سوزوکی یکی از برند های مطرح در زمینه درب بازکن‌ های موجود در بازار است. شرکت سوزوکی با داشتن تجربه‌ طولانی در تولید آیفون‌ های تصویری فعالیت می‌ کند. در واقع این برند دارای تاییدیه CE از اروپا می باشد و همواره در زمینه آیفون ‌های تصویری محصولاتی منحصربفرد را در بازار عرضه و به فروش می رساند.

شرکت سوزوکی برند های بین ‌المللی و متنوعی از تجهیزات را تولید می ‌کند. این تجهیزات شامل خودرو، لوازم خانگی، سیستم‌ های تامین و ذخیره برق مانند لوازم آشپزی و آشپزخانه، باتری، تجهیزات تکنولوژی وIT ، مواد شیمیایی و شوینده ‌ها، تجهیزات تهویه هوا، فن، تجهیزات هوشمند سازی مانند آیفون تصویری، درب اتوماتیک و غیره است.

 

 

نمایندگی رسمی آیفون های تصویری و صوتی سوزوکی در ایران

آیفون تصویری سوزوکی Suzuki

شرکت Suzuki Corporation PTE LTD یک برند ثبت شده است و به طور معمول محصولات آن در کشور اصلی خود (ژاپن) طراحی و در سایر کشور های تولیدکننده همچون: سنگاپور، روسیه، ایران، چین، ژاپن، انگلیس، آفریقا و … تشکیل و پخش می ‌شوند. در حال حاضر شرکت سوزوکی محصولات خود را به ۱۵۰ کشور توزیع و صادر می ‌کند. در واقع شمار زیادی از مشتریان این شرکت در بازار های اروپایی و آسیایی مانند ژاپن، ایران، چین، روسیه، تایوان، افغانستان، پاکستان، امارات متحده عربی، لبنان، عمان و همچنین کشور های اروپایی اعم از استونی، فرانسه، انگلیس، مجارستان، فنلاند، اوکراین، نروژ و… قرار دارند. در ادامه به جزئیات بیشتر و همچنین نکات مهم در رابطه با قیمت آیفون تصویری سوزوکی می پردازیم. نماینده رسمی شرکت سوزوکی در ایران در زمینه آیفون تصویری، آیفون صوتی، جک پارکینگ و لوازم جانبی شرکت پارسیان تصویر فدک می باشد.

 

 

 

بررسی مزایای محصولات سوزوکی

محصولات برند سوزوکی همواره در مقایسه با رقبای خود به عنوان حریفی قوی شناخته شده ‌اند. اگرچه این شرکت از لحاظ امکانات و شناخت برند نسبت به برخی از برند ها ضعیف تر است، اما در مواردی از جمله ویژگی‌ های ظاهری، خدمات پس از فروش و متریال داخلی همواره توانایی و قدرت خود را به نمایش می ‌گذارد.

شرکت سوزوکی فعالیت خود را در ایران از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و تا به امروز در کارخانه ایرانی تکنولوژی ژاپنی را مونتاژ می کند. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات درباره آیفون های مختلف این برند، جزئیات ظاهری، فنی و قیمت آیفون تصویری سوزوکی هستید، در ادامه این اطلاعات را به دست می آورید.

برند سوزوکی همانند سایر برند ها در زمینه تکنولوژی مزایای زیادی برای فروشندگان و مصرف کنندگان فراهم کرده است. موارد زیر نمونه ای از آن ها می باشند.

 

  • شرکت سوزوکی از مدل های جدید و الگو های به روز جهان استفاده می‌ کند و علاوه بر آن از استاندارد های اروپا و تاییدیه ها برخوردار است.

  • این شرکت دارای یک واحد کنترل کیفیت QC، یک واحد تحقیق و توسعه قدرتمند برای محصولات و بازار R&D است.

  • یکی از مزایای این برند برخورداری از مدل های متنوع با شکل ظاهری و امکانات مرتبط با بودجه مشتریان است.

  • طراحی ظاهر، متریال، طراحی‌ های مدار و غیره زیر نظر تکنسین‌ های ماهر این شرکت انجام می ‌شود.

  • شرکتSuzuki corporation  یکی از شرکت‌ های بزرگ در حوزه تولید تجهیزات حفاظتی و امنیتی است که لایسنس فعالی برای نمایندگان خود دارد.

  • محصولات شرکت سوزوکی از تکنولوژی‌ های پیشرفته جهانی برخوردار بوده و همچنین به‌ روزرسانی‌ های مداوم دریافت می ‌کنند.

  • تمامی محصولات آیفون تصویری سوزوکی دارای خدمات پس از فروش ۳۶ ماهه هستند که شامل ۱۲ ماه ضمانت و ۲۴ ماه خدمات در محل می ‌شود.

  • در تمامی شهر ها و استان‌ های کشور نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش برای این شرکت وجود دارد.

 

ناگفته نماند که قیمت آیفون تصویری سوزوکی بر اساس نوع و عملکرد هر محصول متفاوت است.

 

آیفون های تصویری برند سوزوکی

آیفون های تصویری برند سوزوکی

معرفی انواع آیفون تصویری برند سوزوکی

آیفون تصویری

واحد ساخت آیفون تصویری سوزوکی با استفاده از روش های نوآورانه مواد اولیه با کیفیت و تجهیزات استاندارد، خط مشی خود را با رعایت اصول کیفیت و همچنین استاندارد های تضمین کیفیت تعیین کرده است. تیم تولید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تجهیزات کنترل در راستای ارتقاء سطح علمی و مهارتی کارکنان توسط بالا بردن نیروی بازدهی و آموزش های مرتبط توانسته محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند که با محصولات مشابه در سطح جهانی قابل رقابت هستند. از این قیمت آیفون تصویری سوزوکی بر مبنای موارد خاصی تعیین می شود.

 

امکانات و مدل های در حال ساخت

همانطور که پیش تر اشاره کردیم برند آیفون تصویری سوزوکی دارای ۳ مدل پنل، ۶ مدل مانیتور به همراه یک گوشی صوتی و تجهیزات مربوطه است. در ادامه مدل‌ ها و امکانات آن ها را معرفی و بررسی می نماییم. شایان ذکر است امکان دسترسی به آن ها از طریق وب ‌سایت سوزوکی، بستر آنلاین و خرید تلفنی فراهم است. لازم به ذکر است که قیمت آیفون تصویری سوزوکی ( مدل بالا) نسبت به مدل های ساده تر بیشتر است.

 

مدل اقتصادی و پایه برند سوزوکی، مانیتور تصویری آیفون ۴۱۳

این محصول از یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچ برخوردار بوده و در مدل با حافظه آن قابلیت درج کارت حافظه SD  امکان پذیر است. علاوه بر این موارد از یک سوئیچ داخلی برخوردار بوده و قابلیت ارتباط با نگهبانی را دارد. این محصول کاملا اقتصادی است و قیمت مناسبی دارد. شایان ذکر است این محصول همانند سایر محصولات دارای ۱۲ ماه گارانتی تعویض و ۲۴ ماه ضمانت تعمیر است.

 

مانیتور SZ-413

 

مدل پرطرفدار مانیتور آیفون تصویری (برند سوزوکی) ۴۱۵ در دو رنگ خاص سفید و مشکی

مدل ۴۱۵ همانند مدل ۴۱۳ از قابلیت های مختلفی همچون درج حافظه در مدل M و همچنین صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با تکنولوژی پیشرفتهLCD TFT  برخوردار است.

در این مدل (۴۱۵) قابلیت اتصال دوربین آنالوگ و دو پنل آیفون نیز وجود دارد و با پرداخت بالابودی مختصر می ‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول سوییچر داخلی و قابلیت ارتباط با نگهبانی می باشد که باعث شده رتبه و جایگاه خاصی در فروش انواع مانیتور های ایفون تصویری کسب نماید.این ویژگی ها در قیمت آیفون تصویری سوزوکی تاثیرگذار هستند.

 

مانیتور SZ-415 Black

 

 

آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی

 

 

مدل ۷۲۵ مانیتور آیفون تصویری، یک محصول بادوام و ویژه از برند سوزوکی

اولین مدل ۷ اینچی مانیتور برند سوزوکی، مدل ۷۲۵ بوده است. این مانیتور دارای صفحه کلید فیزیکی و قابلیت ارتباط با نگهبانی می باشد. به دلیل تقاضای بالا برای این مدل، شرکت سوزوکی مدلی با حافظه سری M را به بازار عرضه نموده. این مدل قادر است ۸ گیگابایت تصویر را توسط حافظه مموری کارت ذخیره نماید.

همچنین این مدل به طور خودکار قابلیت اتصال به پنل و دو دوربین را دارد. شایان ذکر است این مدل همانند سایر مدل ها بدون قید و شرط شامل یک سال گارانتی تعویض و ۲ سال خدمات در محل می باشد.

 

مانیتور SZ-725

 

 

مانیتور ۷۲۷ برند سوزوکی، یک مانیتور جذاب و خاص برای افراد خاص پسند

مانیتور ۷۲۷ از برند سوزوکی یکی از به روزترین و بی عیب ترین مدل ‌های برند سوزوکی می باشد که با عملکرد خاص خود شگفتی می ‌آفریند.

این مانیتور دارای صفحه نمایش ۷ اینچی با وضوح بالا است. به علت استفاده از صفحه کلید لمسی خازنی، سلول‌ های تصویری با کیفیت ژاپنی و امکان اتصال پنل (یا دو دوربین) برای آن تعیین شده است.

این مدل با چهار رنگ زیبا و جذاب قادر به ضبط تصاویر در سری M و فراخوانی آسانسور است. این قابلیت ها باعث جذابیت این محصول شده اند. شایان ذکر است مانیتور ۷۲۷ دارای ۱۲ ماه گارانتی نصب، خدمات پشتیبانی و نصب رایگان در محل برای خریداران محترم می باشد.

 

 

مانیتور SZ-727 Gold

 

 

 

 

بخش تحقیق و توسعه کارخانه

بخش تحقیق و توسعه کارخانه

 

 

مانیتور خاص و جذاب ۷۲۰

مدل ۷۲۰ مانیتور آیفون تصویری سوزوکی نه تنها عملکرد برتری دارد، بلکه می ‌توان آن را به عنوان یک عنصر دکوراتیو و شیک برای منزل بکار برد.

این محصول با توجه به طراحی ویژه، صدای قوی و کیفیت بالای صفحه نمایش به عنوان پرطرفدار‌ترین مدل مانیتور آیفون تصویری در بازار شناخته می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده ویژگی ‌های دیگری اعم از قابلیت ضبط خودکار تصاویر و فیلم، قابلیت فراخوانی آسانسور، قابلیت اتصال به پنل درب پشتی و دوربین دوم و در نهایت قابلیت اتصال به ماژول درب اتوماتیک و در بازکن پارکینگ را دارد.

همچنین امکان دسترسی به دو رنگ طلایی و مشکی و دسترسی به صفحه کلید لمسی از مزایای بیشتر این محصول محبوب است.

 

eco – 720 مانیتور

 

 

 

معرفی گوشی صوتی sz-5s

گوشی صوتی

یکی از محصولات کاربردی شرکت سوزوکی گوشی صوتی سوزوکی است. این گوشی در اتاقک های نگهبانی و مجتمع ها برای افرادی که تمایلی به خرید مانیتور تصویری ندارند استفاده می شود. این محصول دارای دو مدل است؛ مدل اول آن گوشی صوتی ساده (اتصال به پنل صوتی) و مدل دوم آن گوشی صوتی به تصویری می باشد که قابلیت اتصال به پنل تصویری را دارد. قیمت این محصول تقریبا یک پنجم قیمت مانیتور های تصویری می باشد و برای افرادی که به دنبال خریدی اقتصادی تر هستند، انتخاب مناسبی است. خریداران محترم می توانند با بررسی قیمت آیفون تصویری سوزوکی محصول مورد نظر را خریداری نمایند.

 

 

پنل نامبرینگ مدل SZ-NUCآیفون تصویری سوزوکی

پنل آیفون تصویری سوزوکی

محصول راه انداز سوزوکی که در اندازه ‌های ۱ تا ۲۴ واحد قابل سفارش است، پنل آیفون تصویری سوزوکی را ارائه می ‌دهد. این پنل با لنز دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی از شرکت سونی ژاپن عرضه شده و دو مدل نامبرینگ معمولی و کارتخوان را به ارمغان می ‌آورد. این پنل دارای قابلیت باز کردن درب با استفاده از تگ و کارت ‌هایRFID  مغناطیسی می ‌باشد. اهمیت خاص این پنل تاثیر بسزایی در قیمت آیفون تصویری سوزوکی دارد.

بدنه پنل ‌های آیفون تصویری سوزوکی از آلومینیوم ساخته شده و ضد زنگ هستند. همچنین در برابر خش و خوردگی مقاوم می باشند. این پنل‌ ها دارای درجه حفاظتی IP66 نیز هستند و از لحاظ نصب آسان و ویژگی‌ های آژیر اعلام سرقت به عنوان گزینه‌ مناسبی برای خرید و یا نوسازی مشاعات ساختمانی شناخته می ‌شوند. از این رو این پنل ‌ها با تکنولوژی ‌های سیم ‌کشی برند های معتبری همچون آیفون سیماران، آلدو، تابا، کوماکس و سایر برند هایی که از فناوری ۵ رشته سیم پشتیبانی می ‌کنند، سازگاری دارند.

 

 

پنل کدینگ مدل SZ-200Cسوزوکی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

پنل ‌های کدینگ سوزوکی در سه طراحی شیک و خاص در رنگ های طلایی، سفید و نقره ‌ای براق به عنوان زیباترین پنل ‌های آیفون تصویری موجود در بازار شناخته می ‌شوند. این پنل‌ ها که بیشتر برای استفاده در ساختمان‌ های پر واحد طراحی شده‌ اند، با نصب ماژول ویژه، توانایی پشتیبانی از ۱ تا ۱۲۰ واحد را با ورود شماره واحد را دارند. این ویژگی با در نظر گرفتن مقیاس سیم‌ کشی در ساختمان‌ های پرواحد کاملا مفید و کاربردی است.

این پنل‌ های زیبا با قیمت ‌های مناسب، بدنه بسیار بادوام و قدرتمند در برابر خط و خش، شاسی ضد زنگ و گارانتی معتبر نسبت به سایر رقبا یک گزینه‌ ایده ‌آل برای ساختمان ‌های پرواحد هستند.

 

خرید و قیمت آیفون تصویری سوزوکی

خرید و قیمت آیفون تصویری سوزوکی

 

 

معرفی امکانات و قابلیت های مانیتور ها و پنلهای آیفون تصویری سوزوکی

پیش تر به ویژگی، قیمت آیفون تصویری سوزوکی و امکانات شماری از مدل های آیفون تصویری سوزوکی اشاره کردیم. در ادامه به بررسی امکانات و اصطلاحات مرتبط با آن ها می پردازیم.

 

 

شناسه اسمی مدل های مختلف

شناسه اسمی

اسم های مختلف آیفون تصویری سوزوکی گویای نمونه های متنوع این برند هستند که قابلیت ها و امکانات را نشان می دهند. در ادامه دو مدل مختلف از آن ها ( آیفون ۴۱۵ و آیفون ۷۲۷ ) را بررسی می کنیم. در مدل ۴۱۵ با سه عدد ۴ و ۱ و ۵ روبرو هستیم که عدد صدگان با اندازه صفحه نمایش (عدد طبیعی آن) برابر است. به عنوان مثال در مدل ۴۱۵ با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی و در مدل ۷۲۷ با صفحه نمایش ۷ اینچی روبرو هستیم. بنابراین عدد اول با اندازه صفحه نمایش برابر است.

تعداد پنل یا دوربین مداربسته قابل اتصال به مانیتور با عدد دهگان برابر است. در مدل ‌های ۴۱۳ و ۴۱۵ صرفا امکان اتصال یک پنل وجود دارد در حالی که در مدل ‌های ۴۲۵، ۷۲۵، ۷۲۷ و ۷۲۰ امکان اضافه کردن دو پنل نیز فراهم است. در ادامه به عملکرد پنل و دوربین دوم و سوم اشاره شده است.

عدد یکان و سوم همچنین به معنای سری ساخت در سیاست تولیدی شرکت سوزوکی است و با سال ساخت و طراحی آن ها مرتبط است. همچنین مانیتور SZ-726 نیز قبلا در لیست محصولات سوزوکی قرار گرفته است، اما اخیرا در این لیست وجود ندارد. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۵ مدل ۴۱۵ و در سال ۲۰۲۰ مدل ۷۲۰ طراحی و به بازار عرضه شده اند.

 

M series  یا سری حافظه دار

سری حافظه دار آیفون تصویری

کلمه M در مدل های مختلف آیفون تصویری، یادآور انواع برند ها است و به قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی یا ماژول حافظه اشاره می کند. در برند های سیماران، کوماکس، سوزوکی، تابا و اف اف این قابلیت به صورت کارت حافظه SD عرضه شده، در حالی که در دیگر برند ها همچون آیفون تک نما و الکتروپیک از یک ماژول حافظه اختصاصی استفاده می شود که در جعبه آیفون همراه با آن قرار دارد.

قابلیت استفاده از کارت حافظه در مانیتورهای آیفون تصویری، امکان برنامه ریزی برای ضبط تصویر را به شما می دهد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید با وارد کردن برنامه و اطلاعات خاص، مانیتور خود را برای ضبط فیلم یا عکس گرفتن از دوربین در مواقع مهم آماده کنید.

 

پنل SUN-gold

 

 

روش کارکرد حافظه در مانیتور های این مدل به این صورت است که هنگامی که شاسی زنگ فشرده می شود، با یک شات از دوربین بلافاصله تصویر در حافظه ذخیره می شود. در برخی از مدل های آیفون تصویری سوزوکی مانند مدل های  Sz-415و سری ۷ اینچ قابلیت برنامه ریزی برای فیلم برداری از دوربین نیز وجود دارد. در این قابلیت دوربین بلافاصله پس از فشرده شدن شاسی حدود ۱۵ ثانیه فیلم می گیرد که این امکان در مدل های پایه و پیشرفته آیفون سوزوکی جذاب است.

 

 

قابلیت پنل هایBack door  یا  Second Door

قابلیت دو پنلی در آسانسور

چند مدل از مانیتورهای آیفون تصویری سوزوکی از جمله مدل‌ های ۴۲۵، ۷۲۵، ۷۲۷ و ۷۲۰ امکان اتصال به دو پنل را نیز فراهم کرده ‌اند. این ویژگی این امکان را به ما می‌ دهد که از طریق خروجی کانکتوری دوم، به پنل درب دوم نیز متصل شویم.

پنل یا دوربین دوم به طور عمده برای اتصال به پنل درب پشتی یا درب دوم ساختمان‌ ها مناسب است. این امر به افرادی که نیاز به دو پنل برای بازکردن درب دارند، کمک می ‌کند. همچنین می‌ توان برای اتصال دوربین مداربسته آنالوگ با استفاده از کابل و سوکت ویژه دوربین مداربسته را به مانیتور وصل کرد، اما در نظر داشته باشید که مانیتور آیفون تصویری امکان ضبط را ندارد و فقط تصاویر دوربین های مداربسته را به نمایش می‌ گذارد.

 

ارتباط با نگهبانی

به منظور برقراری ارتباط بین ساکنان ساختمان و اتاق نگهبانی، قابلیت اتصال به سیستمIntercom  و سیم کشی آن طراحی شده است. با استفاده از این قابلیت تمام ساکنان می ‌توانند توسط یک رشته سیم و اتصال به سوئیچر آیفون تصویری به واحد نگهبانی متصل شوند. این قابلیت تنها در مانیتور هایی که دارای دهگان ۲ هستند وجود دارد.

 

فراخوانی آسانسور

فراخوانی آسانسور

قابلیت اتصال مانیتور آیفون سوزوکی به تابلو فرمان آسانسور و فراخوانی آن به طبقه مورد نظر، در برخی از مدل های آیفون سوزوکی وجود دارد. با استفاده از این قابلیت و فشردن کلید های مخصوص، تکنسین نصب می تواند از آن برای دیپ سوئیچ آسانسور استفاده کند. مانیتور های ۷۲۰ و ۷۲۷ با اتصال به تابلو فرمان آسانسور قادرند پیش از خروج افراد از واحد، آسانسور را به طبقه مورد نظر احضار کنند تا پس از خروج، آسانسور آماده ورود آن ها باشد. این امکان به جهت سهولت افراد در استفاده از آسانسور ارائه شده است. امکانات خاصی همچون قابلیت اتصال مانیتور به تابلو فرمان در قیمت آیفون تصویری سوزوکی تاثیر گذار است.

 

 

سوئیچر داخلی در مانیتور

برای راحتی نصابان در تمامی مانیتور های آیفون تصویری یک سوئیچر مخصوص برای تطابق و سازگاری رشته‌ سیم‌ ها وجود دارد. این تکنولوژی به همه مدل‌ های آیفون اجازه می ‌دهد که در صورت اتصال به سیم کشی سنتی و قدیمی، به صورت صحیح به سر رشته‌ سیم ‌های موجود در سیستم ‌های قدیمی آیفون تصویری متصل شوند.

 

 

صفحه نمایش LCD-TFT

صفحه نمایشگر

نمایشگرهای سوزوکی در آیفون از تکنولوژی LCD-TFT استفاده می ‌کنند که در چندین معیار با نمایشگر های معمولی تفاوت دارند. صفحه نمایش LCD به واسطه مایع خود و جابجایی آن در نقاط مختلف، اشیا و اجسام را نمایش می ‌دهد. با این حال با گذر زمان نمایشگرها کندتر شده و مشکلاتی در رابطه با نمایش تصویر پیش می ‌آید.

صفحه نمایش LCD-TFTبا استفاده از سه عنصر هادی و عبور مایع کریستال از چهار لایه پلاریزه، شیشه TFT، لایه فیلتر، تصحیح رنگ و در پایان باز هم از لایه پلاریزه تصویری با کیفیت بالا تر در مورد فاصله، وضوح و غلظت رنگ ارائه می ‌دهد.

در نمایشگرهای سری TFT به دلیل لرزش کمتر نسبت به مدل‌ های LCD کیفیت تصویر بالاتر است. همچنین با استفاده از فاصله و ابعاد واقعی، تصویری با کیفیت بهتر دریافت می ‌شود.

درخشندگی و عمر مفید نمایشگرهای TFT نسبت به سایر قابلیت ‌ها بیشتر است. با استفاده از یک پیکسل برای هر نقطه و تبدیل رنگ‌ های RGB به تصویر دیداری، مشکلات شمار زیادی از نمایشگر های قبلی از بین برده شده است.

 

 

آشنایی با صفحه کلید لمسی

در بعضی از مانیتور های آیفون تصویری سوزوکی تغییراتی در صفحه کلید فیزیکی اعمال شده است. به اینصورت که به جای صفحه کلید فیزیکی، از یک صفحه کلید لمسی استفاده می ‌شود که در مدل های ۴۱۵ ،۷۲۷ و ۷۲۰ قرار دارد. استفاده از این نوع صفحه کلید موجب جذابیت و سهولت در استفاده از این نوع دستگاه ها شده است. صفحه کلید لمسی شامل سه یا چهار دکمه است. یک دکمه برای بازکردن درب، دکمه دیگر برای نمایش تصویر دوربین پنل و دکمه سوم برای ضبط تصاویر استفاده می ‌شود.

 

 

صفحه کلید لمسی

به طور معمول صفحه کلید‌ های لمسی از تکنولوژی صفحه کلید خازنی استفاده می‌ کنند. این تکنولوژی از فشار دست کاربر استفاده کرده و با ایجاد تعامل با کاربر فرمان‌ ها را اجرا می ‌کند.

 

 

خدمات پس از فروش و قیمت آیفون تصویری سوزوکی

خدمات پس از فروش و پشتیبانی به موقع به صورت حضوری و از راه دور با بهترین کیفیت، توسط افراد حرفه ای این شرکت ارائه می ‌شود. مدیریت مشتریان، وجود کارشناسان پاسخگو، ارتقاء سطح دانش و کیفیت کارمندان و متخصصان این مجموعه را به یکی از برترین ‌ها در زمینه خدمات پس از فروش تبدیل کرده است. ضمانت ‌نامه‌ های تعمیر و تعویض بی ‌قید و شرط و بهره ‌گیری از نظرات و انتقادات مشتریان، موجب شده تا شرکت ‌های سوزوکی در حوزه پشتیبانی و خدمات، در سطح بالایی از کیفیت و اعتماد قرار بگیرند. لازم است اشاره شود که قیمت آیفون تصویری سوزوکی بسیار مناسب و مقرون بصرفه است. پیش از خرید از قیمت آیفون تصویری سوزوکی مطلع شوید و بر اساس بودجه خود محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

 

 

 

 

سخن پایانی

شرکت سوزوکی در زمینه ارتباطات الکترونیک ساختمان، با تجهیزات و سیستم ‌های تراز یک کشور عمل می‌ کند و موفق به کسب رتبه خوبی در بین تولیدکنندگان ایفون تصویری شده است. این شرکت با تولید محصولاتی مانند دربازکن ‌های صوتی و تصویری، پنل و مانیتورهای با سایز ۴.۳ و ۷ اینچ، منابع تغذیه، سوئیچر، کارت و سایر تجهیزات یک مجموعه کامل از محصولات دربازکن تصویری را برای همه مشتریان فراهم کرده است. جهت کسب اطلاعات درباره قیمت آیفون تصویری سوزوکی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱