دانستنی ها

قیمت جک پارکینگ سوزوکی با گارانتی اصلی

خرید جک درب پارکینگ سوزوکی

 

سوزوکی به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان جک پارکینگی توانسته محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار کند. جک های پارکینگی این برند به دو دسته جک های ریلی و معمولی تقسیم بندی می شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. یکی از معیارهای اصلی افراد برای خرید این جک ها، قیمت جک  سوزوکی است که از سوی تولید کننده این برند تعیین می شود. در صورتی که قصد استعلام قیمت جک درب پارکینگ سوزوکی را دارید، همراه ما باشید.

قیمت جک پارکینگ سوزوکی با گارانتی اصلی

قیمت جک پارکینگ سوزوکی

قیمت جک پارکینگ سوزوکی وابسته به عوامل مختلفی است و باید حتما قبل از اینکه افراد به دنبال استعلام قیمت باشند، مشخصات جک پارکینگی مورد نیاز خودشان را بررسی کنند. به طور کلی، بسته به قدرت جک پارکینگ سوزوکی، قیمت آن نیز متفاوت است. هر یک از این جک ها می توانند وزن متفاوتی از درب را جابجا کنند. ساده ترین جک پارکینگ این برند می تواند تا ۳۵۰ کیلوگرم درب را به حرکت آرام و بدون مشکل جابجا کند که قیمت این جک نسبت به جک جابجا کننده درب پارکینگ ۴۰۰ کیلوگرمی ارزان تر است. البته باید توجه داشت که قیمت جک درب پارکینگ سوزوکی با نوسان قیمت دلار و ارز نیز تغییر می کند. به همین خاطر باید حتما در صورت نیاز به خرید این جک ها، در مورد قیمت آن ها اطلاعات بروز کسب کنید.

 

قیمت جک درب پارکینگ سوزوکی با گارانتی

جک درب پارکینگ سوزوکی حتما باید با گارانتی معتبر خریداری شود. در غیر این صورت هر گونه نقص عملکرد در این جک ها، حتی پس از نصب آن ها؛ مورد تایید شرکت نبوده و مسئولیتی در قبال تعمیر آن وجود ندارد. گارانتی جک های پارکینگی این برند، روی قیمت آن ها موثر است. اما به دلیل اینکه عملا عدم گارانتی برای جک درب پارکینگ سوزوکی به منزله عدم اعتبار آن ها است، توصیه می شود که به بهانه پایین آوردن هزینه های خودتان، اقدام به خرید جک پارکینگ سوزوکی بدون گارانتی نکنید.

 

قیمت جک درب پارکینگ سوزوکی با گارانتی

جک پارکینگ سوزوکی ارزان

در حال حاضر جک پارکینگ ریلی سوزوکی، جزء ارزان ترین جک های درب پارکینگ این برند است. این جک برای جابجایی یک لنگه درب به صورت ریلی مورد استفاده قرار می گیرد و ساختار آن با جک های لولایی فرق می کند. در صورت نیاز به استفاده از جک پارکینگی لولایی، باید حتما به وزن قابل تحمل هر یک از لنگه های جک توجه داشت.

در حال حاضر دو نوع جک پارکینگی سوزوکی در بازار موجود است. یکی از این جک ها قادر به تحمل ۳۵۰ وزن درب است که با نام z400 شناخته می شود. مدل دیگر نیز قادر به تحمل وزن ۴۰۰ کیلوگرم برای هر لنگه از درب می باشد که با نام z600  شناخته می شود. قیمت جک سوزوکی z400 پایین تر است. با این حال باید توجه داشته باشید که این جک نمی تواند برای درب های پارکینگی که دارای بیش از ۳۵۰ کیلوگرم وزن هستند، مورد استفاده قرار گیرد. هر دوی این جک ها می توانند از درب ورودی ۲.۵ متری پشتیبانی کنند. فقط وزن قابل تحمل آن ها با یکدیگر متفاوت است.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *