دانستنی ها

نکات مهم برای خرید جک پارکینگ

جک SZ-400 New

 

جک پارکینگ به واسطه عملکرد اتوماتیک خودش برای باز و بسته کردن درب های پارکینگ، می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری شناخته شود. مزیت های استفاده از جک برای درب پارکینگ نباید باعث شود که بدون توجه به مشخصات فنی و نکات مهم، اقدام به خرید آن ها کنید. به ویژه اینکه قیمت جک برای درب پارکینگ نسبتا زیاد بوده و اشتباه در خرید آن، می تواند هزینه های زیادی را به فرد تحمیل کند.

 

قسمت های مختلف جک درب پارکینگ سوزوکی

قسمت های مختلف جک درب پارکینگ سوزوکی و نکات مهم برای خرید جک 

راهنمای خرید جک پارکینگ

برای خرید جک پارکینگ باید ابتدا به برند تولید کننده آن توجه داشته باشید. برندهای مطرح مانند سوزوکی، اقدام به تولید جک های باکیفیت و قابل اعتماد برای نصب در پارکینگ های ساختمانی می کنند. علاوه بر برند و کیفیت اولیه محصول، مشخصاتی نیز وجود دارند که باید در هنگام خرید جک  به آن ها توجه داشته باشید.

 

·        عرض درب و تناسب آن با جک

عرض درب یکی از مهم ترین معیارها برای خرید جک پارکینگ است. جک ها به صورت استاندارد می توانند برای درب هایی با عرض ۲.۵ متر مورد استفاده قرار گیرند. اگر عرض درب بزرگ تر از ۲.۵ متر است، حتما باید به مشخصات جک توجه کنید. فقط در صورتی که جک قادر به پشتیبانی از عرض های بیشتر درب می باشد، آن را خریداری نمایید.

 

·        وزن هر لنگه از درب

جک ها  معمولا به دو صورت دو لنگه تولید می شوند. یعنی هر کدام از بازوهای این جک ها، یک لنگه از درب را باز و بسته می کنند. وزن هر لنگه از درب های پارکینگ باید قبل از خرید جک  مشخص شوند. درب های استاندارد معمولا ۳۵۰ کیلوگرم وزن دارند. اما برای درب هایی که سنگین تر هستند، باید از جک های  به خصوص نیز استفاده کرد.

 

·        تردد پارکینگ

معمولا برندهای تولید کننده جک پارکینگ عددی را به عنوان تردد پارکینگ مجاز مشخص می کنند. این عدد نشان دهنده این است که موتور جک می تواند تا چند بار در طول روز باز و بسته شود، بدون اینکه آسیب ببیند. برای ساختمان های کوچک، می توان از جک های معمولی استفاده کرد؛ اما برای ساختمان های بزرگ، باید حتما از جک هایی که امکان تردد بیشتر را فراهم می کنند، استفاده نمود.

 

 

 

درب پارکینگ آهنی

درب پارکینگ آهنی و راهنمای خرید جک درب پارکینگی

قدرت موتور جک

قدرت موتور جک  یکی از مهم ترین معیارها برای خرید جک  است. موتورهای پرقدرت می توانند درهای پارکینگ را به آرامی و بدون سر و صدا باز کنند؛ اما موتورهای ضعیف، قادر به جابجایی درب پارکینگ نیستند. فشار آمدن به موتور، باعث خرابی آن می گردد. از این رو باید حتما در هنگام انتخاب جک به کیفیت موتور استفاده شده در آن توجه داشته باشید.

 

اهمیت آنتن دهی قوی جک

برای کنترل از راه دور جک ها، لازم است که آنتن دهی این جک ها کیفیت بالایی داشته باشد. آنتن دهی قوی جک  لازمه باز و بسته شدن سریع جک ها است. از این رو دریافت کننده امواج در موتور جک ها باید قدرت بالایی داشته باشد تا بتوان شاهد عملکرد مناسب جک در هنگام کنترل از راه دور بود.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *