دانستنی ها

معرفی ویژگیهای انواع جک درب پارکینگ سوزوکی

قسمت های مختلف جک درب پارکینگ سوزوکی

معرفی جک درب پارکینگ سوزوکی

جک پارکینگ یکی از قسمت های اصلی و ضروری درب پارکینگ محسوب می شود. به همین دلیل بیشتر کاربران در انتخاب نوع برند جک پارکینگی و کیفیت آن حساسیت خاصی به خرج می دهند. امروزه یکی از برندهای تولید کننده مطرح بازار، جک درب پارکینگ سوزوکی است. برند سوزوکی جک های مختص درب پارکینگ را در دو مدل SZ400 و SZ600 تولید می کند. هر کدام از این دو مدل جک، مناسب درب و مکان خاصی هستند. منظور از مکان خاص میزان تردد ماشین ها به طور روزانه از پارکینگ است. به منظور آشنایی با ویژگیهای جک درب پارکینگ سوزوکی در ادامه با ما همراه باشید.

 

جک SZ-600 New

جک SZ-600 New 

 

ویژگی جک های پارکینگی سوزوکی

هر دو مدل جک درب سوزوکی دارای قابلیت ها و ویژگیهای خاصی هستند. در واقع به دلیل وجود این ویژگیها است که امروزه انتخاب اول کاربران، جک های پارکینگی سوزوکی است. این ویژگیها مواردی هستند که در ادامه به آنها اشاره می شود.

 

کیفیت موتور

کیفیت بالای موتور جک های پارکینگی سوزوکی یکی از مهمترین ویژگیهای این جک ها است. در واقع یکی از تفاوت های اصلی جک های پارکینگی سوزوکی با سایر برندها، کیفیت موتور جک های این برند است. به عنوان مثال موتور بعضی از جک های پارکینگی موجود در بازار، با باز و بسته شدن های مکرر داغ می شود و بعد از مدتی بر اثر تردد بالا می سوزد. این امر (سوختگی موتور بر اثر باز و بسته شدن زیاد درب) در جک های پارکینگی سوزوکی به دلیل کیفیت و اورجینال بودن موتور اتفاق نمی افتد.

 

کیفیت قطعات

کیفیت قطعات هر دو مدل جک درب پارکینگ سوزوکی یکی دیگر از ویژگیهای منحصر بفرد این جک ها است. قطعات بی کیفیت بعد از مدتی بر اثر تماس با رطوبت و یا شرایط آب و هوایی مختلف (گرم و سرد شدن هوا سبب تعریق قطعات می شود) دچار زنگ زدگی و خوردگی می شوند. در صورتی که در ساخت جک های پارکینگی سوزوکی از قطعاتی استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند.

 

جک SZ-400 New

جک SZ-400 New

 

عدم محدودیت در نصب

عدم محدودیت در نصب یکی دیگر از ویژگیهای جک های درب های ورودی پارکینگ سوزوکی محسوب می شود. به عبارت دیگر ساختار این جک ها به نحوی است که امکان نصب آنها روی انواع درب از جمله: درب های پارکینگی با عرض های مختلف، درب های تک لنگه، درب های دو لنگه، درب های بیرون بازشو و درب های داخل بازشو وجود دارد.

 

 

سایر ویژگیهای جک های پارکینگی سوزوکی

 

* از دیگر ویژگیهای جک های پارکینگی سوزوکی می توان به قیمت مناسب این جک ها با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارند اشاره کرد.

* ۳ سال گارانتی هر دو مدل جک درب پارکینگ یکی دیگر از ویژگیهای این جک ها محسوب می شود. در واقع ۳ سال ضمانت خود تایید کننده کیفیت این جک ها است.

* در جک های پارکینگی سوزوکی علاوه بر موارد اشاره شده امکان تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب پارکینگ در زمان دلخواه وجود دارد. کاربرانی که مایل به تنظیم سرعت باز و بسته کردن درب به صورت ثانیه ای هستند، خرید جک پارکینگی مدل SZ400 به آنها پیشنهاد می شود. علاوه بر این، چنانچه کاربر مایل به تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب پارکینگ برای هر لنگه به طور جداگانه باشد، خرید جک پارکینگی مدل SZ600 پیشنهاد می شود.

* باز و بسته شدن هر دو مدل جک درب پارکینگ  کاملا به صورت نرم و بی صدا است. علاوه بر این در هر دو مدل جک پارکینگی سوزوکی به منظور راحتی کاربران، ریموت و چشمی طراحی شده است.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *