دانستنی ها

بررسی ویژگی های بهترین آیفون تصویری

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری سوزوکی

 

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، شاهد قابلیت های متنوعی از جمله ضبط تصاویر و ویدئو در نسل جدید آیفون های تصویری هستیم. بنابراین هنگام انتخاب و تهیه یک آیفون تصویری مناسب و کاربردی، ممکن است با دغدغه های مواجه شوید. در نتیجه مناسب ترین اقدامی که هنگام خرید آیفون های تصویری باید انجام دهید، آشنایی با بهترین برند آیفون تصویری در ایران می باشد.

اگر شما هم می خواهید با جدیدترین و بهترین آیفون های تصویری در ایران آشنا شوید، به شما پیشنهاد می دهیم تا پایان این محتوا با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های بهترین برند آیفون تصویری و انواع مدل های آن بپردازیم.

 

توجه به نکات مهم هنگام خرید آیفون تصویری

 

هنگام خرید آیفون تصویری باید به چند نکته مهم اهمیت داده و متناسب با آن نکات، خرید خود را انجام دهید. مهمترین نکته این است که متناسب با نیاز خود، از میان آیفون های موجود در بازار، گزینه مناسبی را انتخاب کنید. به طور مثال آیا زاویه دید گسترده در آیفون برای شما مهم است؟ آیا به آیفونی نیاز دارید که تصاویر آن رنگی باشد یا ترجیح می دهید تصاویر را سیاه و سفید دریافت کنید؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک می‌ کند تا متناسب با نیاز خود، تصمیم بگیرید.

در مرحله بعد باید به بررسی برند های معتبر و پرفروش بپردازید. همچنین علاوه بر مشخصات فنی، به بودجه خود نیز توجه داشته باشید. محصولی را انتخاب کنید که هم نیاز شما را برآورده کند و هم متناسب با بودجه شما باشد. با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های مهم جهت انتخاب آیفون تصویری بپردازیم.

 

قابلیت دید در شب و کیفیت تصاویر

یکی از مهمترین مشخصاتی که هنگام تهیه آیفون تصویری، باید به آن دقت کنید، کیفیت بالا و وضوح تصاویر است. هرچه تراکم پیکسل صفحه نمایش درب بازکن تصویری بیشتر باشد، تصاویر محیط اطراف، با کیفیت بالاتری به نمایش در خواهند آمد. رزولوشن تصاویر به طور معمول در محدوده ۴۸۰ تا ۱۰۸۰ پیکسل تنظیم می ‌شوند.

همچنین، قابلیت دید در شب نیز به عنوان یک ویژگی بسیار مهم در درب بازکن های تصویری محسوب می‌ گردد. این ویژگی به شما این امکان را می ‌دهد که در شرایطی که نور کم است و یا هوا تاریک می باشد، بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا، مشاهده کنید. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که قابلیت دید در شب، به عنوان یک گزینه بسیار مهم جهت تامین امنیت ساکنین، محسوب می شود.

 

کیفیت صدای آیفون تصویری

علاوه بر تصویر آیفون، کیفیت صدا که در واقع عملکرد اصلی آیفون تصویری می باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از آیفون های تصویری، ممکن است که صدا را همراه با نویز به کاربران انتقال دهند یا امکان ارائه صدای با کیفیت، به طبقات بالاتر ساختمان را نداشته باشند. بنابراین هنگام خرید آیفون تصویری، حتما به کیفیت صدای دستگاه، توجه کنید.

 

زیبایی بصری آیفون های تصویری

زیبایی بصری درب بازکن های تصویری

 

اندازه و سایز صفحه نمایش آیفون های تصویری

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر شما بهترین برند آیفون تصویری را خرید کنید ولی توجه ای به سایز صفحه نمایش آن نداشته باشید، به طور حتم هنگام مشاهده تصاویر دچار مشکل خواهید شد. پس هنگام خرید آیفون های تصویری حتما به سایز و ابعاد صفحه نمایش دقت کنید. به طور معمول، صفحه های نمایشگر آیفون های تصویری در ابعاد ۳.۵، ۴.۳، ۱۰ و ۷ اینچ تولید می شوند. هر چه صفحه نمایشگر این دستگاه ها، بزرگتر باشد، طبیعتا قیمت آیفون بیشتر خواهد بود. اگر قصد دارید یک دستگاه با قیمت مناسب بخرید که تصاویر به راحتی قابل رویت باشند، آیفون هایی با صفحه نمایش ۴.۳ اینچ را به شما پیشنهاد می دهیم.

همچنین، ویژگی مهم دیگری که در صفحه نمایشگر وجود دارد، قابلیت لمس می باشد. دکمه های لمس در برخی از دستگاه ها، در گوشه ها یا کنار پنل آیفون واقع شده اند. این ویژگی باعث می شود آیفون ها از نظر بصری، ظاهر زیباتری داشته باشند.

 

اهمیت زاویه دید دوربین در دستگاه های آیفون تصویری

اگرچه کیفیت تصاویر یک آیفون بسیار مهم است، اما اگر میدان دید مناسب نباشد، ایجاد امنیت برای شما و دیگر ساکنان ممکن نخواهد بود. میدان دید آیفون تصویری بستگی به محل و موقعیت نصب آن دارد. به عنوان مثال، اگر می ‌خواهید فقط قسمت جلو و کمی از کناره‌ ها را ببینید، دستگاهی با میدان دید ۹۰ درجه کافی می باشد، اما برای دید کامل از طرفین، باید یک درب بازکن های تصویری با میدان دید ۱۸۰ درجه را خریداری کنید.

 

امکان ذخیره سازی

اگر می خواهید از بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار تهیه کنید، باید قابلیت ذخیره سازی دستگاه را در نظر بگیرید. دارا بودن حافظه داخلی در آیفون های تصویری، موجب می شود که علاوه بر مشاهده تصاویر، امکان ذخیره و ضبط هم برای شما وجود داشته باشد. اگر می خواهید، دستگاه شما علاوه بر ثبت عکس، فیلم را هم ضبط کند، باید از آیفون هایی که مجهز به پشتیبانی از حافظه خارجی می باشند، خرید کنید.

با تهیه چنین دستگاهی، می توان از طریق منوی تنظیمات، گزینه ثبت تصاویر خودکار را فعال کرد و به طور معمول، عکس ها و فیلم هایی که از افراد ضبط می شوند، تا ۳۰ روز ذخیره خواهند شد.

 

قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته و درب پارکینگ، از مهمترین ویژگی های درب بازکن های تصویری

اگر بخواهیم به یکی از اساسی ترین و کاربردی ترین ویژگی آیفون های تصویری اشاره کنیم، بدون شک قابلیت اتصال دستگاه به دوربین های مداربسته و درب پارکینگ می باشد. با این قابلیت شما می توانید، تصاویر مربوط به هر یک از دوربین ها را به صورت زنده مشاهده کنید. همچنین بدون آن که نیازی به ریموت پارکینگ داشته باشید، می توانید از طریق آیفون به مدیریت باز و بسته شدن درب پارکینگ بپردازید.

 

آیفون های تصویری برند سوزوکی

 

امکان پشتیبانی آیفون تصویری از پنل های گوناگون

امکان قابلیت پشتیبانی از پنل ‌های مختلف در درب بازکن های تصویری، برای خانه ‌هایی که دارای دو یا چند درب ورودی جداگانه هستند، بسیار ضروری است. با این ویژگی، شما می ‌توانید با داشتن یک دستگاه، به مدیریت پنل‌ های گوناگون نصب شده بر روی درب خانه خود بپردازید. در نتیجه اگر شما بیش از یک درب ورودی دارید، حتما از آیفون هایی که این قابلیت را دارند، خرید کنید.

 

امکان برقراری ارتباط با سایر واحد ها یا اینترکام

یکی از پارامتر هایی که هنگام خرید بهترین آیفون تصویری، به آن باید توجه شود، برقراری ارتباط با سایر واحد ها می باشد. ویژگی اینترکام در برج ها و مجتمع های مسکونی، به شدت کاربردی می باشد. در نتیجه اگر در چنین محیط هایی زندگی می کنید، به شما توصیه می کنیم که خرید چنین دستگاهی را به سایر واحد ها پیشنهاد دهید.

 

قابلیت انتقال زنگ و تغییر زبان

قابلیت انتقال زنگ در درب بازکن های تصویری به این منظور می باشد که کاربر می تواند، زنگ درب خود را به سایر واحد ها نیز انتقال دهد. این ویژگی برای ساختمان هایی که به صورت خانوادگی زندگی می کنند، بسیار گزینه مناسبی می باشد. به طور مثال تصور کنید یک بسته برای شما ارسال می شود و شما منزل نیستید، در چنین شرایطی زنگ واحد همسایه به صدا خواهد آمد و بسته شما بازگشت نخواهد خورد.

همچنین آیفون تصویری علاوه بر ظاهری زیبا، باید قابلیت تغییر زبان را داشته باشد تا تمام اعضای خانواده به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

 

انتخاب بهترین برند آیفون تصویری

خرید محبوب ترین برند آیفون تصویری بستگی به نیاز ها و ترجیحات شخصی شما دارد. با بررسی مشخصات  بهترین برند های آیفون تصویری، شما می‌ توانید برندی را که مطابق با خواسته های شما می باشد، تهیه کنید. در نتیجه پس از تحلیل و بررسی نیاز های خود، متناسب با بودجه ای که دارید می توانید به انتخاب یکی از بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار بپردازید.

 

خرید و نصب بهترین آیفون های تصویری

 

معرفی بهترین برند های خارجی

شما می توانید متناسب با نیاز و ترجیحات خود، به خرید معروف ترین برند آیفون تصویری خارجی بپردازید. اگر بخواهیم به یکی از بهترین برند ها اشاره کنیم، به طور حتم برند سوزوکی می باشد. برند سوزوکی در ایران و کشور های خارجی شناخته شده است. این شرکت محصولات با کیفیتی را ارائه می ‌دهد. قیمت آن نسبت به سایر رقبای خارجی خود مناسب تر می باشد. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که از کیفیت صدا و تصویر بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردار است.

با این حال، برای ساختمان ‌های بزرگ، بهتر است از برند های دیگر با کارایی بیشتر استفاده کنید، زیرا برند سوزوکی بیشتر برای ساختمان هایی که تعداد واحد کمتری دارند، مناسب تر می باشد. محصولات سوزوکی در ایران موجود هستند و شما می توانید متناسب با نیاز خود از انواع آن ها تهیه کنید. آیفون تصویری سوزوکی SZ-413 و سوزوکی SZ-727M دو تا از معروف ترین محصولات شرکت سوزوکی می باشند که می توانید با خیالی راحت به خرید آن ها بپردازید. شرکت سوزوکی به عنوان یکی از برترین شرکتهای تولید کننده آیفون تصویری می باشد.

 

جهت اطلاع از قیمت آیفون تصویری سوزوکی و خرید انواع آن اینجا را کلیک نمایید.

 

اهمیت نحوه نصب آیفون های تصویری

در این محتوا سعی کردیم به بررسی ویژگی های محبوب ترین آیفون های تصویری موجود در بازار بپردازیم. پس از تهیه و خرید بهترین آیفون تصویری، باید به نصب دستگاه هم اهمیت دهید. به بیانی ساده تر، شما اگر بهترین و معروف ترین دستگاه های بازار را هم تهیه کنید، اما نصب آن ها به صورت اصولی صورت نگیرد، به طور حتم نمی توانید از تمام ویژگی ها و قابلیت های دستگاه بهره ببرید. در نتیجه نصب آیفون های تصویری خود را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

www.suzuki-vdp.com

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *