دانستنی ها

قیمت آیفون تصویری و عوامل موثر بر روی آن

نویز آیفون تصویری و تعمیر آیفون تصویری

حتما شما هم آیفون های قدیمی که فقط به صورت صوتی کار می کنند و امکاناتی جزء باز کردن درب خانه را نداشتند را به یاد دارید. با پیشرفت تکنولوژی، کم کم آیفون های ساده جای خودشان را به آیفون های تصویری دادند که از هر نظر عملکرد بهتری نسبت به آیفون های معمولی موجود در بازار داشتند. اگرچه ایمنی آیفون های تصویری و امکانات آن ها، مزایای زیادی را برای نصب این آیفون ها به همراه دارند؛ اما باز هم یکی از دغدغه های مشتریان برای خرید این محصولات، قیمت آیفون تصویری است. خوشبختانه به لطف وجود آیفون تصویری ایرانی و خارجی، می توان این محصولات را با قیمت های متفاوتی در بازار پیدا کرد. با این حال درک اینکه چه عواملی باعث افزایش قیمت آیفون های تصویری می شوند نیز بسیار برای شما خریداران حائز اهمیت است.

 

 

قیمت آیفون تصویری در بازار

آیفون تصویری به یکی از لوازم ضروری برای خانه های مسکونی، شرکت ها و ساختمان های مختلف تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا شرکت ها و برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصولات کنند. قیمت آیفون تصویری در بازار نیز بسیار متنوع بوده و هر یک از افراد بر اساس بودجه مورد نظر خود، قادر به خرید آیفون های تصویری هستند.

برای استعلام قیمت آیفون تصویری می توانید به سایت  www.suzuki-vdp.com  نماینده رسمی سوزوکی ژاپن مراجعه کنید. قیمت بروز این آیفون ها به طور دقیق به صورت اینترنتی قابل مشاهده است. با این حال اگر دلیل متفاوت بودن قیمت آیفون تصویری در بازار را درک نمی کنید، با ما همراه باشید تا این موارد را به شما توضیح دهیم.

 

·        امکانات موجود در آیفون های تصویری

مهم ترین عاملی که روی قیمت آیفون تصویری تاثیر می گذارد، امکانات موجود در آن است. آیفون های تصویری قدیمی فقط برای باز کردن درب استفاده می شوند. ولی آیفون های جدید امکان اتصال به بخش های دیگر ساختمان، ثبت نوبت، ضبط تصاویر و … را نیز دارند. همچنین امکان کنترل برخی از این آیفون از طریق راه دور با گوشی های تلفن همراه وجود خواهد داشت. بدیهی است که هر چقدر امکانات آیفون های تصویری بیشتر باشد، قیمت آیفون ها نیز بالاتر می رود.

 

·        ابعاد آیفون های تصویری

آیفون های تصویری بزرگ تر معمولا قیمت بالاتری نسبت به آیفون های تصویری کوچک تر دارند. البته این اختلاف قیمت در برندهای مشابه چندان محسوس نیست و شما می توانید بر اساس نیاز خود، از آیفون های تصویری بزرگ یا کوچک استفاده کنید.

 

عوامل موثر در قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری در بازار

 

·        کیفیت ساخت و جنس بدنه این محصولات

اکثر افراد تصور می کنند که کیفیت یک آیفون تصویری به وضوح تصاویری است که نشان داده می شوند. ولی واقعیت این است که کیفیت ساخت و جنس بدنه این آیفون ها، روی کیفیت شان تاثیر زیادی دارند. قیمت آیفون تصویری با بالا رفتن کیفیت ساخت و جنس بدنه این آیفون ها نیز افزایش پیدا می کند.

 

·        رزولوشن تصویر آیفون تصویری

رزولوشن تصویر آیفون ها نیز روی قیمت آن ها موثر است. به طوری که هر چقدر رزولوشن بالاتر رود، قیمت آیفون تصویری نیز افزایش پیدا می کند. رزولوشن تصویر به میزان شفافیت تصویر بیرون گفته می شود. هر چقدر تصویر باکیفیت تر باشد، رزولوشن بالاتر رفته و قیمت این آیفون ها نیز افزایش پیدا می کند.

 

·        وجود حافظه در آیفون تصویری

بعضی از آیفون های تصویری موجود در بازار، دارای حافظه هستند که امکان ذخیره سازی عکس و فیلم در آن ها وجود دارد. حافظه دار بودن آیفون های تصویری می تواند عاملی برای افزایش قیمت آن ها باشد. چرا که علاوه بر وجود حافظه، این آیفون ها امکانات بیشتری نظیر امکان ضبط تصاویر و فیلم های مختلف را نیز فراهم می کنند.

 

·        برند تولید کننده و خدمات پشتیبانی

یکی از مواردی که باعث تعیین قیمت آیفون تصویری می شود، برند تولید کننده این آیفون ها است. قیمت آیفون های تصویری خارجی بسیار بیشتر از آیفون های تصویری ایرانی است. از طرفی در میان خود برندهای ایرانی، قیمت های متفاوتی وجود دارند که باید آن ها را بررسی کنید. خدمات پشتیبانی و گارانتی که برای آیفون های تصویری در نظر گرفته می شوند نیز روی قیمت آن ها موثرند.

 

قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری و عوامل موثر بر روی آن

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد قیمت آیفون تصویری و عوامل موثر بر روی آن صحبت کردیم. در صورت نیاز به خرید آیفون های تصویری سوزوکی می توانید به سایت www.suzuki-vdp.com  نمایندگی رسمی سوزوکی ژاپن مراجعه نمایید. بررسی امکانات و مشخصات هر یک از این آیفون های تصویری، به شما این امکان را می دهد تا بهترین این محصولات را بر اساس قیمت خریداری کنید.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *