اخبار

قیمت آیفون تصویری سوزوکی در سال ۱۴۰۲

 

سوزوکی، یک شرکت ژاپنی صاحب نام در زمینه تولید محصولات با کیفیت بالاست و در ایران نیز به عنوان یک برند معتبر شناخته می‌شود. این شرکت در ایران، با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته ژاپن و تحت نظارت مهندسان مجرب ایرانی، انواع آیفون‌های تصویری را تولید و مونتاژ می‌کند. تولید این محصولات در ایران موجب شده است، تا قیمت آیفون تصویری سوزوکی با توجه به قابلیت‌های بسیاری که دارد، برای خریداران مناسب و مقرون به صرفه باشد.

محصولات آیفون تصویری تولید شده توسط شرکت سوزوکی، توسط واحد‌های کنترل کیفیت و توسعه تحقیقات این شرکت مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرند. یکی از مزایای محصولات سوزوکی، تنوع بالای آنهاست که انتخاب را برای هر نوع سلیقه راحت می‌نماید. این شرکت آیفون‌های تصویری خود را در سایز‌های مختلف ۴.۳ و ۷ اینچ تولید کرده و به بازار عرضه نموده است. اکثر مدل‌های این محصول، دارای صفحه کلید لمسی هستند و این مهم به تازگی به یکی از ویژگی‌های جذاب و موثر این آیفون‌ها بدل شده است.

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های تصویری سوزوکی

شرکت سوزوکی به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، انواع مختلفی از آیفون‌های تصویری را در سایز‌های مختلف ۴.۳ و ۷ اینچ به بازار عرضه کرده است. ویژگی‌های مهم انواع آیفون‌ سوزوکی به شرح زیر می‌باشند:

 

  • طرح و اندازه دستگاه‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند.

  • آیفون‌های تصویری این برند در دو مدل لمسی و غیر لمسی تولید و عرضه شده‌اند.

  • آیفون‌های سوزوکی در دو مدل دارای حافظه و بدون حافظه تولید می‌شوند.

  • استفاده از صفحه نمایش LED برای مانیتورها

  • بهره‌گیری از پلاستیک فشرده یا پلیمر ABS جهت ساخت بدنه دستگاه

  • استفاده از سوئیچر داخلی برای مانیتورها

  • امکان نصب دستگاه تنها با ۵ رشته سیم

  • مناسب بودن قیمت در مقایسه با آیفون‌های خارجی

 

 

 

آیفون‌های سوزوکی، از کیفیت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردارند.

آیفون‌های سوزوکی، از کیفیت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردارند.

 

 

آیفون‌ تصویری سوزوکی ۴.۳ اینچی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی با اندازه ۴.۳ اینچ، از آنجا که در دسته قیمتی جذابی قرار می‌گیرد، بیشترین توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند. اکثر شرکت‌ها نیز مدل‌های گوناگونی را در این ابعاد معرفی کرده‌اند، و سوزوکی نیز به این قاعده پیوسته و چندین مدل را با این اندازه به بازار عرضه کرده است. در ادامه، به معرفی این مدل‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

آیفون‌های با مانیتور مدل ۴۱۳ ساده و M۴۱۳

دو مورد از ارزان‌قیمت‌ترین آیفون‌های تولید شده توسط شرکت سوزوکی، که با هدف رقابت قیمتی با دیگر برند‌های سازنده آیفون تصویری روانه بازار شده‌اند، مدل‌های ۴۱۳ ساده و M413 هستند. از جمله ویژگی‌های آیفون سوزوکی مدل  SZ-413می‌توان به مواردی نظیر؛ ظاهر کلاسیک، اندازه ۴.۳ اینچ، مانیتور رنگی و قیمت مناسب آن اشاره کرد. شرکت دستگاه دیگری از این مدل را با نیز با پسوند M به بازار عرضه کرده است که، نشان‌دهنده افزایش قابلیت‌های حافظه در این مدل می‌باشد. مدل SZ-413M آیفون تصویری سوزوکی، با حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی تجهیز شده است.

 

مانیتور SZ-413

آیفون سوزوکی ۴۱۳، جزو مدل‌های ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت برند سوزوکی است.

 

دربازکن تصویری سوزوکی ۴۱۵ وM ۴۱۵

مدل‌های ساده و حافظه‌دار آیفون سوزوکی ۴۱۵، از میان محصولات پرفروش این شرکت به‌شمار می‌آیند و از این جهت همواره بر بی نقص و با کیفیت بودن آن‌ها تاکید فراوان شده است. این مدل‌ها با طراحی جدید و جذاب به بازار عرضه شده‌اند و چندین سال است که دکمه‌های فیزیکی آن به مدل لمسی ارتقاء یافته‌اند. مدل‌های حافظه‌دار و ساده آیفون سوزوکی ۴۲۵ نیز، که از نظر خصوصیات ظاهری و قابلیت‌ها به مدل ۴۱۵ شباهت دارند، تولید و جهت خرید در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. تنها تفاوت آنها با مدل ۴۱۵، داشتن دو ورودی است که این ویژگی آنها را برای ساختمان‌هایی که از دو پنل بهره می‌برند، مناسب می‌سازد.

 

 

مانیتور SZ-415 Black

 

دربازکن تصویری ۷۲۷ و M۷۲۷

برای هر شرکت تولیدکننده، ارائه محصولات رده بالا نیز برای باقی ماندن در بازار رقابت اهمیت ویژه‌ای دارد. این موضوع به دو دلیل مهم است؛ از یک سو، قیمت آیفون تصویری سوزوکی رده بالا بیشتر است و این موضوع باعث افزایش سودآوری ناشی از فروش محصولات این رده می‌شود و از سوی دیگر، مصرف‌کننده را به استفاده از محصولات این برند جذب کرده و قادر می‌سازد تا در بازه قیمتی بالاتر، محصولات با کیفیت‌تر و متفاوتی تهیه کند. آیفون تصویری سوزوکی مدل ۷۲۷ در دو نسخه دارای حافظه و فاقد حافظه تولید و به بازار عرضه شده است. خوشبختانه، هر دو نسخه از این مدل از دو ورودی بهره می‌برند، که این ویژگی امکان اتصال آنها به دو پنل را فراهم می‌کند.

 

 

مانیتور SZ-727 White

دربازکن تصویری ۷۲۷، جزو آیفون‌های تصویری رده بالای شرکت سوزوکی است.

 

آیفون سوزوکی تصویری Eco-720 و M۷۲۰

قیمت آیفون تصویری سوزوکی مدل‌ Eco-720، تفاوت چشمگیری با مدل ۷۲۷ ندارد و به عنوان یکی از گران‌ترین و زیباترین محصولات شرکت سوزوکی شناخته می‌شود. این مدل نیز در دو نسخه بدون حافظه و حافظه‌دار با دو ورودی تولید شده است و از تنوع بالایی در رنگ‌ها برخوردار است. به عنوان نمونه، کاربر قادر است تا یک مانیتور تصویری با ترکیب رنگ‌های مشکی و طوسی را انتخاب نماید و بتواند آزادانه این تصمیم را اتخاذ کند که گوشی آن با رنگ طوسی یا مشکی خریداری شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل‌های مختلف آیفون‌ تصویری سوزوکی را شرح خواهیم داد.

 

eco – 720 مانیتور

 

 

آیفون تصویری حافظه دار سوزوکی

آن دسته از آیفون‌های سوزوکی که دارای کارت حافظه می‌باشند، توانایی فیلمبرداری یا ذخیره تصاویر را دارا می‌باشند. این ویژگی امروزه در بسیاری از آیفون‌های تصویری مشاهده می‌شود. در اکثر آیفون‌های تصویری از صفحه نمایش LCD-TFT استفاده می‌شود اما، سوزوکی تمامی آیفون‌های تصویری خود را با استفاده از تکنولوژی LED-TFT تولید و به بازار عرضه کرده است.

در گذشته، هنگامی که پنل‌های سیاه و سفید همزمان با پنل‌های رنگی به بازار عرضه می‌شدند، این شرکت پنل‌های رنگی را با یک علامت سه بیضی با رنگ‌های قرمز، زرد و آبی بر روی پنل مشخص می‌کرد. هم اکنون، به دلیل وجود اختلاف بسیار کم میان قیمت آیفون تصویری سوزوکی دارای پنل سیاه و سفید و نسخه‌های رنگی، شرکت سوزوکی تصمیم به قطع تولید آیفون تصویری سیاه و سفید گرفته و تمرکز خود را تنها بر روی تولید پنل‌های رنگی معطوف کرده است.

 

آیفون تصویری حافظه دار سوزوکی

آیفون تصویری حافظه دار سوزوکی

 

 

آیفون تصویری سوزوکی مجهز به صفحه کلید لمسی

همگام با پیشرفت تکنولوژی، شرکت سوزوکی نیز محصولاتی را تولید نموده که از قابلیت‌های آپدیت شده و به روز برخوردارند. یکی از این محصولات، آیفون سوزوکی مدل SZ-727M است که از کلیدهای لمسی بهره می‌برد. این محصول در دو رنگ سفید بسیار جذاب و مشکی به بازار عرضه شده و دارای ظاهری زیبا و شیک می‌باشد. همچنین علاوه بر نقشی که در زیباآرایی محیط دارد، تمامی نیاز‌های انواع محیط‌ها به یک آیفون تصویری حرفه‌ای و با کیفیت را رفع می‌نماید.

 

شرکت سوزوکی از تکنولوژی‌های روز دنیا، در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

شرکت سوزوکی از تکنولوژی‌های روز دنیا، در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

 

 

آیفون سوزوکی با قیمت استثنائی

همانطور که می‌دانید، قیمت آیفون تصویری همچون سایر محصولات تحت تأثیر نوسانات قیمت ارز قرار دارد. در طول ماه‌های اخیر، این نوسانات باعث تأثیر گذاری مستقیم بر قیمت بازار خرید آیفون تصویری شده است. با این حال، سوزوکی همچنان به دلیل تولید آیفون‌های با قیمت مناسب، جزء دربازکن‌های محبوب در بازار ایرانی است. به عنوان نمونه می‌توان از آیفون سوزوکی مدل ۴۱۳ نام برد که، علاوه بر آنکه یکی از آیفون‌های تصویری با کیفیت است، قیمت ارزان و مقرون به صرفه‌ای جهت خرید نیز دارد. قیمت آیفون سوزوکی ۴۱۳ نسبت به بسیاری از مدل آیفون‌های موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. این دربازکن تصویری بدون حافظه، یکی از ساده‌ترین آیفون‌ها است که امکاناتی مانند حافظه یا اتصال به دوربین مداربسته را فراهم نمی‌کند.

مانیتور SZ-413

 

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

به تدریج و همسو با افزایش قیمت ارز در بازار، فاصله قیمتی بین آیفون‌های تصویری خارجی و آیفون‌های تصویری ایرانی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است. این افزایش قیمت، باعث شده که مصرف‌کنندگان به دنبال محصولاتی با کیفیت معادل آیفون‌های تصویری خارجی، اما با قیمتی مناسب‌تر بگردند.

قیمت آیفون تصویری سوزوکی به عنوان یک آیفون تصویری ایرانی، در راستای تامین نیاز و رفاه حال مشتریان متعادل‌سازی شده و علاوه بر داشتن کیفیت مناسب، از قیمتی منطقی و معقول برخوردار است. به طور کلی، این محصول به کاربران این امکان را می‌دهد که به هنگام خرید، همزمان از کیفیت برتر و قیمت مناسب و معقول بهره‌مند شوند و این موضوع حس رضایت قابل قبولی را در مصرف‌کنندگان ایجاد می‌نماید.

 

 

ضمانت نامه آیفون سوزوکی

شرکت سوزوکی یک دستورالعمل جامع در مورد ضمانت آیفون‌های تصویری خود ارائه نموده است که، حاوی شرایط گارانتی محصولات و لوازم جانبی چون قفل زنجیری، ترانس، درب کنترلی و غیره می‌باشد. کلیه آیفون‌های تولید شده این شرکت، از گارانتی معتبر ۳۶ ماهه برخوردار می‌باشند. این گارانتی در ۱۲ ماه نخست، شامل خدمات تعویض گردیده و در ۲۴ ماه دوم، صرفاً منحصر به خدمات تعمیر می‌شود. هدف شرکت از ارائه این گارانتی به مشتریان، خدمت‌رسانی ایده‌آل به آن‌هاست. علاوه بر ساکنان پایتخت، مشتریان سایر شهرستان‌ها نیز می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به هزینه و وقت زیاد، از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوند.

 

آیفون‌های تصویری برند سوزوکی، از خدمات پس از فروش 3 ساله برخوردار هستند.

آیفون‌های تصویری برند سوزوکی، از خدمات پس از فروش ۳ ساله برخوردار هستند.

 

 

فروش انواع آیفون تصویری سوزوکی

میزان فروش آیفون‌های تصویری این برند به عوامل گوناگونی، از جمله جنس بدنه، عملکرد و قابلیت‌های محصول و نیز قیمت آیفون تصویری سوزوکی وابسته است. جالب است بدانید که، بدنه آیفون‌های تصویری این شرکت از جنس نوعی پلاستیک صنعتی فشرده (‌ پلیمر ABS)، که دارای دمای ذوب ۲۰۰ و سوختن ۲۲۰ درجه سانتیگراد می‌باشد، ساخته شده‌اند. این پلیمر مقاوم، به هنگام سوختن نوعی گاز خنثی تولید می‌کند از این رو، از آن در ساخت بدنه انواع لوازم خانگی، تلفن‌ها، آیفون‌ها و … استفاده می‌گردد.

از جمله مزایای بارز مانیتورهای آیفون سوزوکی می‌توان به مواردی نظیر؛ عدم تغییر رنگ بدنه، طراحی منحصر به فرد و زیبا، وضوح تصویر بالا ناشی از استفاده از LED به جای LCD در مانیتورها، صدای واضح و قوی، نصب آسان و به صرفه با استفاده از تنها ۵ رشته سیم و همچنین استفاده از سوئیچر داخلی برای مانیتورها اشاره نمود. این ویژگی‌ها در کنار طراحی منحصر به فرد و کیفیت عالی کارکرد و نیز سطح ایمنی بالا، موجب افزایش تقاضای خرید و فروش بیشتر انواع آیفون تصویری سوزوکی شده است.

 

 

دستورالعمل نصب آیفون تصویری سوزوکی

همانطور که می‌دانید، نحوه نصب آیفون‌های تصویری از برندهای مختلف متفاوت است. در مورد آیفون سوزوکی تصویری، این امر با استفاده از یک رشته سیم ۴ عددی انجام می‌شود. هر یک از این سیم‌ها به طور جداگانه وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند. در صورتی که تعداد واحد‌های یک ساختمان مسکونی بیشتر از ۴ واحد باشد، نیاز به استفاده از تعدادی سوئیچر برای انجام این عملیات نصب وجود دارد. از جمله عواملی که درب‌باز‌کن‌های شرکت سوزوکی را تا این اندازه در کشور محبوب کرده است می‌توان به مواردی نظیر؛ نصب آسان، کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت آیفون تصویری سوزوکی اشاره نمود.

 

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی بسته به مدل، امکانات و تغییر نرخ ارز متغیر می‌باشد.

قیمت آیفون تصویری سوزوکی بسته به مدل، امکانات و تغییر نرخ ارز متغیر می‌باشد.

 

آیفون تصویری خارجی یا ایرانی؟

هنگامی که سخن از خرید آیفون تصویری به میان می آید، این سوال در ذهن متقاضیان وجود دارد که آیفون تصویری خارجی بهتر است یا ایرانی؟ اگر این سوال را ۵ سال پیش از ما می پرسیدید، شاید به شما می گفتیم که آیفون تصویری خارجی از نمونه های ایرانی مشابه به مراتب بهتر است. با این حال امروزه با توجه به مرغوبیت مواد اولیه سازنده های ایرانی آیفون های تصویری می توانیم بگوییم که بهترین انتخاب، خرید آیفون تصویری ایرانی می باشد. از طرفی شرکت های ایرانی دیگری نیز هستند که تحت نظارت برندهای خارجی اقدام به تولید آیفون های تصویری می کنند. یکی از این برند ها برند سوزوکی می باشد. همچنین این آیفون های تصویری، علی رغم داشتن کیفیت مشابه با آیفون های تصویری خارجی از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. قیمت آیفون تصویری سوزوکی نیز باعث شده که امروزه افراد زیادی طرفدار خرید آیفون تصویری سوزوکی باشند.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی؛ رویا یا واقعیت؟

بسیاری از افراد هنگامی که قیمت آیفون تصویری سوزوکی را می بینند، بسیار تعجب می کنند! مگر می شود یک آیفون تصویری مرغوب از برند خارجی با چنین قیمتی در ایران عرضه شود؟ پاسخ این سوال مثبت است. قیمت آیفون تصویری سوزوکی کاملاً واقعی است و شرکت سوزوکی سعی داشته ضمن استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا آیفون های تصویری با قیمت بسیار مناسب را برای تمامی اقشار جامعه تولید کند. شما می توانید همین الان برای خرید آیفون های تصویری سوزوکی اقدام فرمایید.

 

انواع آیفون های تصویری:

یکی دیگر از مواردی که هنگام آشنایی با قیمت آیفون تصویری سوزوکی بایستی به آن بپردازیم، انواع آیفون های تصویری می باشد. به صورت کلی، آیفون های تصویری را می توان در دو نوع تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

  • آیفون تصویری آنالوگ: این آیفون تصویری که نسبت به نوع دیگر، قدیمی تر است برای آپارتمان های کم واحد استفاده می شود. پنل این نوع از آیفون بر روی نمای خارجی ساختمان قرار می گیرد. همچنین هر واحد دارای یک یک دکمه اختصاصی می باشد. البته با توجه به محدودیت هایی که این نوع از آیفون داشت، تولید کنندگان تصمیم گرفتند از نوع دیگری از آیفون های تصویری را تولید کنند.
  • آیفون تصویری دیجیتال: این نوع از آیفون برای آپارتمان‌ هایی استفاده می شود که دارای واحدهای زیادی می باشند. همچنین به جای وجود دکمه برای هر واحد، مانند شماره گیر تلفن عمل می کند. به عبارتی متقاضیان باید شماره واحد را انتخاب کرده و دکمه زنگ را فشار دهند.

 

قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری

 

نحوه خرید آیفون تصویری مناسب:

در بخش های قبلی این نوشته شما را با نکاتی که هنگام خرید آیفون تصویری باید به آنها توجه کنید، آشنا کردیم. با این حال در نظر گرفتن همه این نکات برای اشخاصی که قصد خرید آیفون تصویری را دارند، امری دشوار است. به نحوی که بسیاری از افراد پس از خرید آیفون تصویری مورد نظر از انتخاب خود راضی نیستند. پس بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید آیفون تصویری، گرفتن مشاوره از افراد متخصص می باشد. به همین منظور ما در مجموعه آیفون تصویری سوزوکی امکان مشاوره با متخصصین این حیطه را فراهم کرده ایم تا خریدی دلچسب، مطمئن و بدون پشیمانی داشته باشید.

سوالات متداول در مورد آیفون تصویری 

 

  • آیا با توجه به اینکه سیم‌کشی خانه ما قدیمی می‌باشد، می‌توانیم آیفون تصویری سوزوکی نصب کنیم؟

این مورد کاملاً به شیوه سیم‌کشی منزل شما و جنس سیم‌های مورد استفاده بستگی دارد. اگر سیمی که در فرآیند سیم‌کشی منزل شما استفاده شده از نوع ۰.۶ فویل‌دار باشد، می‌توانید با خیال راحت آیفون تصویری سوزوکی را نصب کنید. اما اگر از نوع دیگری باشد (احتمال آن زیاد است)، بهتر است برای واحدهای بیش از ۲ واحد حتماً سیم را تغییر دهید تا بتوانید تصویر واضح‌تری را مشاهده نمایید.

 

  • کاربرد سوئیچر مرکزی که همراه پنل ارسال شده است، چیست؟

برای واحدهایی با تعداد بیشتر از ۴ واحد، به جای استفاده از سوئیچر پشت مانیتور، از سوئیچر مرکزی که در جعبه تقسیم قرار می‌گیرد، استفاده کنید. وظیفه سوئیچر مرکزی، تقسیم تصاویر و زنگ به واحدها بدون افت تصویر است و استفاده از آن برای واحدهای بیشتر از حد مشخصی الزامی است. لازم به ذکر است که، در صورت عدم استفاده از اقلام ضروری ارسال شده با آیفون سوزوکی، گارانتی به اجناس تعلق نمی‌گیرد.

 

  • آیا آیفون تصویری سوزوکی مدل M415 دارای حافظه داخلی است؟

بله، تمام محصولات آیفون تصویری سوزوکی به حافظه داخلی مجهز هستند. این حافظه برای ذخیره ۲۰۰ عکس طراحی شده است و در صورت نیاز به ذخیره عکس‌های بیشتر یا ضبط فیلم، می‌توان از کارت حافظه SD card برای این مدل آیفون‌ها استفاده کرد.

 

  • آیا ممکن است مدل‌های بدون حافظه را در آینده به مدل‌های با حافظه تبدیل کرد؟

خیر، شما باید از ابتدا در زمان خرید محصول دقت کنید. زیرا ماژول حافظه در آیفون سوزوکی تصویری، داخلی است و پس از خرید نمی‌توانید مدل بدون حافظه را به مدل با حافظه ارتقا دهید.

 

  • من پس از بررسی‌های بسیار، آیفون تصویری سوزوکی مدل ۷۲۷ را جهت خرید انتخاب کرده‌ام. آیا پنل لمسی این آیفون زود خراب نمی‌شود؟

در صورتی که به تحقیق در مورد مدل‌های جدید دربازکن تصویری داخلی و خارجی علاقه‌مند هستید، متوجه خواهید شد که بسیاری از شرکت‌های سازنده اکنون از کلیدهای لمسی استفاده می‌کنند. کلیدهای لمسی، علاوه بر ایجاد حس لوکس و شیک بودن برای مصرف‌کننده، دارای دوام بالاتری نسبت به مدل‌های با کلیدهای فیزیکی هستند.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *