اخبار

آشنایی با جک درب پارکینگ سوزوکی

درب پارکینگ آهنی

 

وقتی صحبت از جک درب پارکینگ می شود بسیاری اقدام به خرید محصولات خارجی می کنند غافل از اینکه جک درب پارکینگ سوزوکی محصولی ایرانی است که از محصولات خارجی به واسطه داشتن ویژگی هایی همچون مدار فرمان پرقدرت و جدید، گارانتی سه ساله و ارتباط با سیستم کنترل تردد خودرویی پیشی گرفته است.

 

درب پارکینگ آهنی

درب پارکینگ آهنی- جک درب پارکینگ سوزوکی

آشنایی با کمپانی سوزوکی

کمپانی سوزوکی در سال ۱۳۶۷ به منظور تامین نیاز مردم و با هدف ارائه بهترین خدمات، فعالیت خود را در عرصه صنعت الکترونیک آغاز کرد. این شرکت با کسب تجربه در سالیان متمادی و به کارگیری نیروهای متخصص موفق به افزایش تنوع محصولات خود شد. به طوری که امروزه می توان شاهد عرضه محصولاتی همچون جک درب پارکینگ، آیفون تصویری، سیستم ارتباط داخلی و… توسط این شرکت بود. کیفیت بالای محصولات این شرکت منجر به افزایش تقاضا در بازارهای داخلی و خارجی شده است. به گونه ای که امروزه سهم بالایی از بازارهای جهانی به محصولات این شرکت اختصاص دارد. علاوه بر کیفیت بالا و زیبایی منحصربفرد، قیمت مناسب این محصول نیز مزید بر علت شده و آمار فروش را افزایش داده است.

 

آشنایی با انواع محصولات جک درب پارکینگ سوزوکی

جک درب پارکینگ سوزوکی SZ400 به واسطه داشتن ویژگی هایی زیر به یک انتخاب مناسب تبدیل شده است:

  • جک درب پارکینگ SZ400 می تواند درب های با وزن ۴۰۰ کیلوگرم را به حرکت در آورد.
  • استفاده از جک پیستونی، نصب این درب را آسان کرده است.
  • به منظور افزایش مقاومت درب پارکینگ سوزوکی به فشارهای ناگهانی، از شفت فولادی استفاده شده است.
  • مدار کنترل به کار رفته در درب، قوی ترین مدار کنترل ایران و از مدل ms1 است.
  • جک درب پارکینگ سوزوکی مطابق با استاندارد IP54 ضد آب است.
  • موتور به کار رفته در جک درب پارکینگ سوزوکی برای ورودی هایی که امکان حرکت به سمت بیرون یا داخل جک را ندارند، طراحی شده است. در واقع موتور شرایطی را برای حرکت جانبی فراهم کرده است.
  • قدرت جک درب پارکینگ ، ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ کیلوگرم است از اینرو می توان با اهداف گوناگون و در اماکن مختلف از آن استفاده کرد.
  • این درب مجهز به یک جفت چشمی، دو عدد ریموت و یک فلاشر  است.

در نهایت لازم است به امکان باز کردن جک درب سوزوکی با سیستم کنترل تردد خودرویی اشاره کرد. در این صورت امکان باز کردن درب ورودی پارکینگ به صورت اتوماتیک وجود دارد. شیوه کار این جک به این صورت است که Reader دستگاه بر روی تگ واقع بر شیشه اتومبیل و پلاک خودرو قرار می گیرد. بعد از شناسایی خودرو، فرمان حرکت صادر و جک سوزوکی به صورت کاملا اتوماتیک باز می شود.

 

جک درب پارکینگ اتوماتیک

 

 

قیمت جک درب پارکینگ سوزوکی در مقایسه با محصولات خارجی

جک درب پارکینگ سوزوکی یک محصول داخلی است به همین دلیل قیمت تمام شده آن در مقایسه با محصولات خارجی بسیار پایین است. با یک جستجوی ساده در بازار یا دنیای وب مشاهده خواهید کرد که قیمت این جک اختلاف فاحشی با محصولات اروپایی دارد. این در حالی است که هیچ اختلاف کیفی یا عملکردی بین این دو وجود ندارد. در مقالات پیشین قابلیت های آیفون تصویری سوزوکی مورد بررسی قرار گرفت.  این مقاله نیز به معرفی محصول جدید این شرکت یعنی جک درب پارکینگ اتوماتیک سوزوکی اختصاص دارد. این جک به واسطه کیفیت بی نظیر خود انتخاب مناسبی برای واحدهای مسکونی و صنعتی است.

 

گارانتی پس از فروش سوزوکی

آنچه موجب متمایز شدن جک درب پارکینگ سوزوکی از سایر محصولات شده است، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. گارانتی و خدمات پس از فروش گواهی بر کیفیت بالای محصول است. از این رو آن را می توان فاکتور مهم و موثری بر افزایش فروش محصولات دانست.  شرکت سوزوکی برای جک های پارکینگ خود گارانتی سه ساله در نظر گرفته است. در یک سال اول، اگر مشتری از کیفیت جنس ناراضی باشد می تواند آن را تعویض کند. در دو سال بعدی نیز خدمات تعمیراتی و … توسط این شرکت ارائه می شود. بدون شک خدمات پس از فروش این شرکت ماحصلی جز طیف خاطر مشتریان نخواهد داشت.

 

فروش جک درب پارکینگ سوزوکی

در بازار فروش جک درب پارکینگ سوزوکی، همچون سایر محصولات، کیفیت و اعتماد مصرف کنندگان حرف اول را می زند. بدون شک کیفیت و عملکرد بالای محصول در کنار قیمت و خدمات پس از فروش آن بر جلب رضایت مشتریان اثر شگرفی دارد. کمپانی سوزوکی برای تمامی محصولات خود اعم از آیفون تصویری و جک درب پارکینگ نکات ذکر شده در بالا را رعایت کرده است. به همین دلیل این شرکت توانسته است سهم زیادی از بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد و به عنوان موفق ترین شرکت طراحی و تولید سیستم های حفاظتی شناخته شود.

 

نکات مهم در نصب جک پارکینگ 

در نصب جک پارکینگ سوزوکی باید به دو نکته زیر توجه ویژه ای شود.

جک سوزوکی

  • نصب فیزیکی: در نصب فیزیکی لازم است وزن و طول درب مورد توجه قرار گیرد. هر چه جک بزرگتر باشد برای باز کردن درب قدرت کمتری صرف می کند. به همین دلیل طول عمر موتورهای آن بیشتر خواهد بود.

نصب مکانیکی: در نصب مکانیکی باید به محل نصب جک پارکینگ دقت شود.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *