اخبار

قیمت درب پارکینگ چقدر است؟

درب پارکینگ فضایی را برای رفت و آمد خودروها در انواع ساختمان های تجاری و اداری به وجود می آورد. کیفیت درب پارکینگ با توجه به امنیتی که در فضا ایجاد می کند، در اولویت است. اما علاوه بر کیفیت، باید به قیمت درب پارکینگ نیز توجه شود. قیمت درب های پارکینگ بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود که مهم ترین آن ها نوع این درب ها و کیفیت آن ها است. برای اینکه با هزینه روز درب های پارکینگی آشنا شوید، باید با شرکت های فروشنده این درب ها ارتباط بگیرید.

 

هزینه درب پارکینگ چقدر است؟

قیمت درب پارکینگ برقی

درب پارکینگ برقی از دو بخش جک درب پارکینگ و خود درب پارکینگ تشکیل شده است. این درب ها با نام درب های تک لنگه یا دو لنگه شناخته می شوند. درب های پارکینگ با قیمت های مختلف به فروش می روند که بسته به مدل و طرح آن ها، با هم متفاوت اند. برای برقی کردن این درب ها، از موتور الکتریکی استفاده می گردد که می تواند روی درب پارکینگ نصب شود و با ریموت از راه دور کنترل گردد.
هزینه درب پارکینگ برقی وابسته به قیمت نوع درب استفاده شده و همچنین جک پارکینگ است. هر چقدر درب اصلی قیمت بالاتری داشته باشد، قیمت کلی درب نیز بالاتر می رود. در حال حاضر گران قیمت ترین درب های پارکینگ برقی، درب های بزرگ با جک های قوی هستند که در ساختمان های پرتردد استفاده می شوند.

 

قیمت درب سکشنال پارکینگ

درب های سکشنال از جمله درب های پارکینگی خاص هستند که هم برای فضاهای کوچک و هم برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها در هنگام باز شدن در زیر سقف به صورت موازی در کنار هم قرار داده خواهند شد. از این رو هیچ فضای اضافه ای توسط آن ها اشغال نمی شود. درب سکشنال پارکینگ را می توان با ریموت و موتورهای الکتریکی تجهیز کرد. در این صورت فرد می تواند از راه دور درب سکشنال را باز کند و وارد پارکینگ شود.

هزینه درب پارکینگ سکشنال بسته به ابعاد و اندازه آن متفاوت است. درب های بزرگ تر نیاز به موتورهای قوی تر و متریال های بیشتر دارند و درب های کوچک تر نیز با قیمت ارزان تر به فروش می روند. این درب ها به دلیل داشتن ساختار خاص و تکنولوژی ویژه برای تولید، بیشتر برای ساختمان های مدرن و یا خانه های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت درب پارکینگ ریلی

درب پارکینگ ریلی همانطور که از نامش مشخص است، به صورت ریلی باز و بسته می شود. هزینه درب پارکینگ ریلی وابسته به نوع درب پارکینگ انتخاب شده و همچنین کیفیت موتور و ریل های به کار رفته است. هر چقدر این درب ها مقاومت بالایی داشته باشند و موتور به کار رفته برای حرکت دادن آن ها، باکیفیت تر باشد، هزینه درب پارکینگ نیز بالاتر می رود. جک درب پارکینگ ریلی قیمت مناسب تری نسبت به جک های درب پارکینگ دو طرفه دارد. با این حال درب پارکینگ ریلی فقط در شرایطی که فضای کافی برای باز شدن درب پارکینگ از کنار وجود داشته باشد، استفاده می شود.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *