دانستنی ها

آشنایی با فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت درب پارکینگ

یکی از بخش های مهم اغلب ساختمان های امروزی درب پارکینگ آنها است. درب های پارکینگی مدرن و جدید دارای تکنولوژی پیشرفته ای هستند و امنیت بالایی دارند. شکل ظاهری، عملکرد و همینطور متریال درب های مذکور با یکدیگر متفاوت است و هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های گوناگونی هستند. بسیاری از مالکان در هنگام خرید این تجهیزات ساختمانی به قیمت درب پارکینگ نیز توجه بالایی دارند و آن را یکی از فاکتورهای مهم برای خرید می دانند. قیمت این محصولات بر اساس ویژگی های گوناگونی از جمله: ابعاد، متریال، کیفیت اجزا، برند و عملکرد تعیین می شود و هر مالک باید با توجه به شرایط محل مورد نظر و بودجه خود محصول را انتخاب و خریداری کند.

 

بخش تحقیق و توسعه کارخانه

بخش تحقیق و توسعه کارخانه – درباره قیمت درب های پارکینگی

 

 

قیمت درب پارکینگ با توجه به متریال محصول

قیمت درب پارکینگ با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می شود. یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت این محصولات متریال مورد استفاده است. این درب ها از متریال گوناگونی ساخته می شوند که در ادامه به مهمترین آنها می پردازیم.

درب پارکینگ چوبی و قیمت آن

یکی از پرطرفدارترین درب های پارکینگی، درب های چوبی هستند. این نوع محصولات ظاهر شیک و زیبایی دارند و رنگ آمیزی آنها با هر رنگی امکان پذیر است. خاصیت رنگ پذیری درب های پارکینگی چوبی موجب هماهنگی آنها با هر سبک و سلیقه ای می شود. نصب این نوع درب ها برای آب و هوای مرطوب یا بسیار خشک مناسب نیست و برای آب و هوای معتدل طراحی شده اند. قیمت درب پارکینگ چوبی به جهت نگهداری سخت و هزینه بالای حمل و نقل این محصولات نسبت به اغلب درب های پارکینگی بالاتر است.

 

درب پارکینگ چوبی

 

 

آشنایی با ویژگی درب های آلومینیومی پارکینگ

درب پارکینگ آلومینیومی یکی دیگر از درب های محبوب و پرطرفدار محسوب می شود. این نوع محصولات ظاهر مدرن و زیبایی دارند و طول عمر و ماندگاری آنها بالاست. درب های آلومینیومی در برابر ضربه و فشار مقاومت کمی دارند و در هنگام وزش باد صدا تولید می کنند. مقاومت اندک در مقابل آتش سوزی نیز جزو معایب این محصولات به حساب می آید. قیمت درب پارکینگ آلومینیومی به جهت داشتن وزن پایین نسبت به درب های چوبی ارزان تر است.

 

درب پارکینگ آهنی و ویژگی های آن

درب پارکینگ آهنی جزو قدیمی ترین درب های ساختمانی به شمار می رود. این نوع درب ها استحکام و دوام بالایی دارند و عایق حرارتی مناسبی هستند. درب های یاد شده در مقابل پوسیدگی مقاومت زیادی دارند و در شکل ها و طرح های متنوعی به بازار عرضه می شوند. نصب راحت و ارزان و همچنین خاصیت چکش خواری بالا نیز جزو ویژگی های این درب های پارکینگی به شمار می روند. قیمت درب پارکینگ آهنی بر اساس ابعاد، طرح و برند آن تعیین می شود.

 

قیمت درب های پارکینگی آهنی

 

 

درب های پارکینگی مقرون به صرفه استیل

درب پارکینگ استیل به جهت قیمت مقرون به صرفه و ارزان آن یکی از تجهیزات پرطرفدار ساختمانی است. این نوع درب ها ظاهر زیبایی دارند ولی در برابر خوردگی و ضربه مقاومت اندکی از خود نشان می دهند. درب های استیل نیاز به شستشوی بیشتری دارند و به سرعت در اثر انواع آلودگی کثیف می شوند. این نوع محصولات به دلیل انعطاف پذیری بالا جزو پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی به شمار می روند.

 

جک SZ-400 New

درب پارکینگی استیل

 

قیمت درب پارکینگ فایبرگلاس

درب پارکینگ فایبرگلاس جزو جدیدترین تجهیزات ساختمانی محسوب می شوند. این درب ها ظاهر زیبایی دارند و نصب آنها در شرایط آب و هوایی مختلف امکان پذیر است. تنوع درب های پارکینگی فایبرگلاس بالاست و در طرح و رنگ های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. این محصولات در مقابل ضربه مقاومت اندکی دارند و به مرور زمان تغییر رنگ می دهند. یکی از مهمترین معایب مطرح شده برای درب های فایبرگلاس، عدم امکان تعمیر آنها است و اینکه در صورت خرابی باید تعویض شوند. قیمت درب پارکینگ فایبرگلاس نسبت به درب های چوبی ارزان است و این یک ویژگی مهم و محبوب به شمار می آید.

 

انواع درب پارکینگ از لحاظ عملکرد

قیمت درب پارکینگ بر اساس عملکردهای مختلف نیز تغییر می کند. این تجهیزات دارای عملکردهای مختلفی هستند و نصب هر کدام از آنها برای مکان های متفاوتی مناسب است.

درب های پارکینگی کرکره ای یکی از محصولات پرکاربرد است که برای بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. اشغال فضای اندک و هزینه بالا جزو ویژگی های درب های کرکره ای است. انواع درب های پارکینگی زیرسقفی نیز جهت انواع ساختمان ها با ورودی های بزرگ طراحی می شوند که وزن بالا و حمل و نقل دشوار از خصوصیات آنها محسوب می شود.

 

درب لولایی دو لنگه

 

درب پارکینگ ریلی با عملکردی همانند کشو برای نصب در فضاهای کوچک مناسب است. این نوع درب ها به صورت دستی یا با جک برقی نصب می شوند. درب های لولایی پارکینگی نیز جزو پرکاربردترین درب های ساختمانی به شمار می روند. این محصولات به صورت یک لنگه و دو لنگه طراحی می شوند و مدت زمان باز و بسته شدن طولانی تری نسبت به سایر درب ها دارند.

درب پارکینگ سکشنال نیز از جمله درب های محبوب و پرکاربرد به حساب می آید. این نوع درب ها از لحاظ عملکرد شباهت بالایی به درب های کرکره ای دارند؛ ولی نسبت به درب های کرکره ای فضای زیادتری را اشغال می کنند.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *