دانستنی ها

قیمت جک درب پارکینگ و عواملی که بر آن تاثیرگذار هستند

هزینه نصب آیفون تصویری

جک درب پارکینگ و ضرورت وجود آن

پیشرفت علم و فناوری به تولید تجهیزات و امکانات بسیاری منجر شده که همگی در جهت افزایش رفاه و آسایش زندگی امروزی طراحی و تولید شده اند. جک درب پارکینگ نیز از جمله این تجهیزات می باشد که اغلب درب های پارکینگی به آنها مجهز شده اند. این جک ها بر روی هر نوع درب اعم از کشویی، باز شونده به داخل و بیرون و … قابل نصب و اجرا می باشند.

باز یا بسته کردن درب پارکینگ تنها با فشردن دکمه ریموت و بدون خارج شدن از خودرو، رفاه، آسایش و امنیت افراد را در پی خواهد داشت. بسیاری از سرقت های اتومبیل زمانی اتفاق افتاده اند که راننده برای باز کردن درب پارکینگ، خودرو را ترک کرده و آن را روشن و در باز رها کرده است. در فصل سرما یا گرما پیاده شدن از اتومبیل برای باز کردن درب خانه امری دشوار و آزار دهنده به نظر می رسد. بسیاری از خانواده ها با پیاده شدن از خودروی خود به منظور باز کردن درب پارکینگ، با نا‌آرامی کودک خود مواجه می شوند که این امر نیز مشکلات خاص خود را به همراه خواهد داشت. همه این موارد به کمک جک درب پارکینگ و باز شدن خودکار درب برطرف شده اند.

در ادامه این مطلب، قصد داریم شما را با قیمت جک درب پارکینگ و انواع این تجهیزات بیشتر آشنا کنیم پس با ما تا انتها همراه باشید.

 

 

درب پارکینگ آهنی

درب پارکینگ آهنی

جک درب پارکینگ و ضرورت وجود آن

آشنایی با انواع جک های پارکینگی

شرکت های مطرح و معتبر زیادی در زمینه تولید جک برای درب پارکینگ فعالیت دارند. قیمت جک درب پارکینگ نیز بر اساس برند محصول و نوع آن از تنوع زیادی برخوردار می باشد. نوع درب پارکینگ در ساختمان ها، این تجهیزات را در دو دسته کلی زیر قابل طبقه بندی ساخته است:

  • جک درب پارکینگ لولایی یا بازویی: این نوع جک، مخصوص درب هایی است که لولایی بوده و به سمت بیرون یا داخل باز می شوند. این جک ها در قسمت بالا، پایین یا وسط درب نصب می شوند.
  • جک درب پارکینگ ریلی: برای درب های پارکینگ از نوع کشویی این نوع جک مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت بین جک درب پارکینگ هیدرولیکی و الکترومکانیکی

از نظر نوع عملکرد، جک درب پارکینگ در دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیکی تولید و عرضه می گردد. جک درب پارکینگ هیدرولیکی با فشاری که روغن ایحاد می کند قادر به حرکت درب هستند. این نوع جک‌ها برای درب‌هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای ابعاد بزرگ و وزن زیادی بوده و زیاد باز یا بسته می شوند. جک های پارکینگ از نوع الکترومکانیکی با موتور و گیربکس های فلزی یا پلاستیکی کار می کنند.

در کشور ما به دلیل نبود تجهیزات جک درب پارکینگ هیدرولیکی، هزینه سرویس و تعمیر این نوع جک ها بسیار بالا می باشد. به همین منظور پیشنهاد ما به شما این است که تا حد ممکن جک های الکترومکانیکی را برای درب پارکینگ خود انتخاب نمایید.

قیمت جک درب پارکینگ و عوامل تاثیر گذار بر آن

عوامل متعددی قیمت جک درب پارکینگ را تحت تاثیر قرار می دهند. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

  • برند محصول: مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت جک درب پارکینگ، شرکت سازنده و برند محصول است. تجهیزات خارجی به دلیل نوسانات نرخ ارز و همچنین کیفیت بالاتر از قیمت بیشتری در مقایسه با محصولات داخلی برخوردار هستند.
  • نوع جک: قیمت جک درب پارکینگ هیدرولیکی بالاتر از نوع الکترومکانیکی آن است.
  • ابعاد و وزن درب پارکینگ: درب های بزرگ تر و سنگین تر به جک هایی با توان و قدرت بالاتر برای باز یا بسته شدن نیاز دارند. بالا رفتن توان این جک ها قیمت آنها را نیز افزایش خواهد داد.

 

قسمت های مختلف جک درب پارکینگ سوزوکی

قسمت های مختلف جک درب پارکینگ سوزوکی – عوامل موثر بر قیمت جک درب پارکینگ

  • نوع تکنولوژی به کار رفته در تولید و درجه امنیتی جک درب پارکینگ: جک هایی که از تکنولوژی ساخت بالاتری برخوردار بوده و از امکانات پیشرفته ای برای افزایش امنیت ساختمان برخوردار باشند، قیمت بیشتری دارند.

نکات مهم در زمان خرید جک درب پارکینگ

برای رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت بخش، در زمان خرید جک درب پارکینگ نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • میزان مصرف انرژی: در زمان انتخاب جک برای درب پارکینگ، به میزان مصرف برق و نوع موتور آن که مستقیم یا متناوب است، توجه داشته باشید.
  • مسیر و نحوه باز و بسته شدن درب ها: نحوه باز و بسته شدن درب ها، مسیر و نوع حرکت آنها نکته بسیار مهمی است که در زمان انتخاب و خرید جک درب پارکینگ باید به آنها توجه داشت؛ در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای رفع مشکلات به وجود آمده خواهید شد.
  • نوع گیربکس در درب های الکترومکانیکی: گیربکس ها در دو نوع فلزی و پلاستیکی عرضه شده و به فروش می رسند. نوع پلاستیکی این تجهیزات قیمت مناسب تری دارد؛ اما در عوض از کیفیت، دوام و قدرت کمتری برخوردار می باشند. با پرداخت هزینه بیشتر و تهیه نوع فلزی گیربکس جک درب پارکینگ، در هزینه های احتمالی صرفه جویی خواهد شد.

سخن پایانی

امروزه جک های درب پارکینگ از تنوع زیادی در برند و مدل برخوردار شده اند. همین امر انتخاب را برای خریداران چالش برانگیز ساخته است. به همین دلیل بهترین اقدام آن است که در خرید جک درب پارکینگ به فروشندگان معتبر اعتماد کرده و از کارشناسان خبره و با‌تجریه در این زمینه مشورت بگیرید تا به نتیجه دلخواه و مطلوب دست پیدا کنید.

 

امنیت و آسایش بیشتر با درب های مجهز به جک

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *