دانستنی ها

آنچه لازم است در مورد جک پارکینگ سوزوکی بدانیم.

 

جک پارکینگ سوزوکی توسط تولیدکنندگان ایرانی مونتاژ و روانه بازار می شود به همین دلیل بسیاری آن را یک جک ایرانی می دانند. این جک در دو مدل بازویی و ریلی عرضه شده و از نظر کیفی برای مکان های با تردد نه چندان بالا مناسب است. جک پارکینگ سوزوکی توانسته است در چند سال اخیر امتحان خود را پس دهد و اعتماد مشتریان را کسب کند. علاوه بر کیفیت بالای این جک، قیمت مقرون به صرفه آن نیز منجر به افزایش محبوبیت این محصول شده است. از این رو کسانی که به دنبال یک انتخاب اقتصادی هستند می توانند اقدام به خرید جک سوزوکی کنند. اما نباید از این نکته غافل شد که این جک در مکان های پرتردد قابل استفاده نیست از اینرو نباید از آن توقع زیادی داشت.

 

معرفی انواع جک سوزوکی

جک پارکینگ سوزوکی در دو نوع بازویی و ریلی و در دو مدل ۴۰۰ و ۶۰۰ به بازار عرضه شده است. آنچه موجب متمایز شدن این دو جک از یکدیگر می شود، قدرت جابجایی آنها است. به طور کلی این جک ها قادرند که درهای با عرض ۳ متر را جابجا کنند. از جک ریلی سوزوکی برای درهایی که به صورت کشویی باز و بسته می شوند، استفاده می شود. این جک در مدل های۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ و با ولتاژ ۲۲۰ ولت تولید می شود.  جک های ریلی را از فولاد می سازند از اینرو حداکثر توان جابجایی آنها ۲ تن است.

 

 

مشخصات جک پارکینگ سوزوکی

جک پارکینگ سوزوکی تنها محصول شرکت سوزوکی نیست و این شرکت در حوزه تولید آیفون‌های صوتی و تصویری نیز فعال است. آنچه موجب متمایز شدن محصولات این شرکت شده است کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب آنها است.

جک پارکینگ سوزوکی

از مهمترین ویژگی های جک پارکینگ این شرکت، مدار فرمان پیشرفته آن است. در طی سالیان متمادی و با آزمون و خطاهای گسترده، این شرکت مدل مدار فرمان خود را ارتقا داده و نهایتا به استفاده از مدار فرمان رز روی آورده است. ساختار و عملکرد ساده این مدار فرمان، آن را به یک جایگزین مناسب برای مدار فرمان قبلی آن یعنی MS1 تبدیل کرده است. از طرف دیگر ساختار این مدار فرمان کاملا دیجیتالی است و همین امر نه تنها کار نصابان را راحت تر کرده بلکه موجب افزایش تقاضا برای این محصول شده است. در نهایت لازم است به تنوع تحمل وزن  جک پارکینگ ریلی سوزوکی اشاره کرد. این تنوع موجب شده است که مدل های مناسب برای مصارف مسکونی، تجاری و … وجود داشته باشد.

 

قیمت جک درب پارکینگ 

با توجه به اینکه شرایط فعلی جامعه موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است، قیمت یک محصول نقش تعیین کننده و مهمی را ایفا می کند. قیمت جک پارکینگ سوزوکی در مقایسه با محصولات خارجی بسیار مناسب و به صرفه است. این کاهش قیمت هیچ اثر منفی بر کیفیت این محصول نداشته است. ازاینرو می توان آن را در دسته محصولات باکیفیت قرار داد. از طرف دیگر شرکت سوزوکی تا ۳۶ ماه محصولات خود را ضمانت می کند تا مشتریان دیگر نگران خدمات پس از فروش نباشند.

خرید جک سوزوکی از نمایندگی ها

شرکت سوزوکی بیش از چهار دهه است که در زمینه ساخت جک پارکینگ سوزوکی و سایر محصولات حفاظتی مشغول به فعالیت است. در همین راستا به صورت مستقیم و غیر مستقیم نه تنها اثر مثبتی بر رونق اقتصادی کشور داشته بلکه موجب شکوفایی زیر ساخت‌های اقتصادی و ایجاد کارآفرینی نیز شده است. به همین دلیل شرکت های مختلفی در سراسر کشور به عنوان نمایندگان رسمی شرکت سوزوکی مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها انواع محصولات سوزوکی را با ضمانت ۳۶ ماهه عرضه می کنند.

 

خدمات پس از فروش جک برند سوزوکی

تولیدکنندگان جک پارکینگ سوزوکی بر این باورند در کنار کیفیت بالا و قیمت پایین، ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیز مهم و ضروری است. بدون شک با گذر زمان احتمال بروز مشکل در عملکرد جک پارکینگ وجود دارد و این امر موجب اهمیت یافتن بیش از پیش خدمات پس از فروش شده است. در همین راستا شرکت سوزوکی یک گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب برای محصولات خود ارائه داده است. این خدمات، منجر به جلب رضایت خریداران این محصول شده است.

 

 

 

 

جک SZ-400 New

جک SZ-400 New – جک سوزوکی

نصب جک درب پارکینگ

بعد از خرید جک پارکینگ سوزوکی نوبت به نصب آن می رسد. نیروهای متخصص فراوانی در شرکت سوزوکی مشغول به فعالیت هستند که وظیفه ی نصب این جک ها را برعهده دارند. بنابراین پس از خرید کافیست با شرکت پشتیبانی شرکت سوزوکی تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان کارشناسان در محل نصب حاضر شوند.  همچنین با مطالعه کاتالوگ های جک سوزوکی شما می توانید اطلاعات جامعی در خصوص مشخصات فنی این محصول کسب کنید.

 

جایگاه جک های سوزوکی در بین رقبا

جک پارکینگ سوزوکی به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالای خود یک انتخاب معقول و مقرون به صرفه است. این شرکت رقیبان بسیار جدی دارد که از جمله آنها می توان به جک سیماران اشاره کرد. شرکت سیماران محصولات با کیفیت خود را با نام فراز به بازار عرضه می کند و توانسته است بخش اعظمی از بازار داخلی را در دست گیرد.

یکی از جک های پرفروش این شرکت که قابلیت رقابت با جک پارکینگ سوزوکی ۴۰۰ را دارد، مدل ۴S سیماران است. این جک قادر به جابجایی درهای با وزن ۳۰۰ کیلوگرم و عرض دو متر و ۸۰ سانتیمتر است. قیمت این محصول از قیمت جک سوزوکی ۴۰۰ بالاتر است و به کیفیت آن با سوزوکی تفاوتی ندارد. به طور کلی می توان گفت که جک های تولید شده توسط شرکت سوزوکی، بر سایر برندهای ایرانی برتری دارند.

 

 

خرید جک درب پارکینگ سوزوکی

خرید جک درب پارکینگ سوزوکی – جک درب پارکینگ سوزوکی

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *