دانستنی ها

لیست قیمت آیفون تصویری + عوامل موثر

 

آیفون تصویری یکی از ملزومات مهم در ساختمان های مسکونی است. با وجود تنوع بالای آیفون های تصویری موجود در بازار، می توان بدون محدودیت اقدام به خرید درب بازکن های تصویری کرد و از عملکرد این آیفون ها برای تامین امنیت در ساختمان ها بهره مند شد. قیمت آیفون تصویری وابسته به فاکتورهای مختلفی است که از جمله آن ها می توان به برند، امکانات آیفون و بسیاری از این موارد اشاره کرد. در ادامه مقاله قصد داریم بررسی دقیق تری در مورد قیمت آیفون های تصویری داشته باشیم.

 

 

لیست قیمت آیفون تصویری + عوامل موثر

قیمت آیفون تصویری در بازار ایران

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای نصب در ساختمان های مسکونی و تجاری، آیفون تصویری است. قیمت آیفون تصویری یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که علاقه مند به خرید این محصول برای نصب در ساختمان های مختلف هستند. با وجود تنوع آیفون های تصویری موجود در بازار، قیمت این آیفون ها نیز می تواند با هم متفاوت باشد.

در هنگام استعلام قیمت آیفون تصویری در بازار ایران، حتما باید توجه کنید که پک کامل آیفون به شما ارائه می شود یا فقط مانیتور درب بازکن. پک کامل آیفون شامل درب بازکن خارجی، آیفون تصویری و ملزومات مورد نیاز است که قیمت بالاتری نسبت به مانیتور آیفون دارد. با این حال در صورتی که تمامی تجهیزات آیفون تصویری مورد نیاز باشند، خرید پک کامل آن مقرون به صرفه تر می باشد.

 

قیمت آیفون تصویری در بازار ایران

عوامل موثر روی قیمت آیفون تصویری

اگر به مراکز فروش آیفون های تصویری مراجعه کنید، متوجه تفاوت قیمت آیفون های تصویری خواهید شد. دلیل این موضوع هم عواملی هستند که می توانند روی قیمت فروش آیفون های تصویری تاثیرگذار باشند. در ادامه به برخی از فاکتورهای مهم و موثر روی قیمت درب بازکن تصویری اشاره می کنیم.

·        برند تولید کننده آیفون تصویری

با وجود برندهای ایرانی مطرح تولید کننده آیفون تصویری، نیازی به خرید این آیفون ها از برندهای خارجی نیست. اما باید بدانید که به دلیل نوسانات ارز، قیمت درب بازکن های تصویری خارجی بسیار بیشتر از آیفون های تصویری ایرانی است. تنوع در قیمت آیفون های تصویری برندهای ایرانی نیز کم نیست.

·        سایز مانیتور آیفون تصویری

سایز مانیتور آیفون تصویری یکی از عوامل موثر روی قیمت آیفون تصویری است. در حال حاضر اکثر درب بازکن های موجود در بازار دارای صفحه نمایش بزرگ هستند تا امکان مشاهده فضای بیرون با کیفیت و شفافیت بیشتری وجود داشته باشد. با این حال در حال حاضر ارزان ترین نوع مانیتورهای آیفون تصویری، مانیتورهایی اند که با صفحه نمایش کوچک تولید شده اند.

·        مدت زمان گارانتی آیفون تصویری

یکی از مهم ترین مواردی که باید در مورد قیمت درب بازکن تصویری به آن توجه داشته باشید، گارانتی است. اکثر آیفون های تصویری موجود در بازار با گارانتی حداقل ۲ ساله تا ۳۶ ماهه ارائه می شوند. این موضوع هم تضمینی برای کیفیت این آیفون های تصویری است و هم به افراد این امکان را می دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید درب بازکن های تصویری کنند. هر چقدر مدت زمان گارانتی آیفون های تصویری بیشتر باشد، قیمت آن آیفون نیز افزایش پیدا می کند.

·        کیفیت صفحه نمایش

علاوه بر سایز صفحه نمایش آیفون، کیفیت صفحه نمایش نیز می تواند روی قیمت آیفون تصویری تاثیرگذار باشد. هر چقدر کیفیت صفحه نمایش و رزولوشن آن بیشتر باشد، قیمت این آیفون ها نیز بالاتر خواهد رفت. با این حال دیگر آیفون های قدیمی با کیفیت پایین نمی توانند پاسخگوی نیازهای مردم باشند. از این رو باید بدون توجه به قیمت، بهترین کیفیت صفحه نمایش را برای آیفون های تصویری انتخاب کرد.

 

نگهداری از آیفون تصویری

نگهداری از آیفون تصویری – عوامل موثر روی قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری لمسی

قیمت آیفون تصویری لمسی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است که از جمله آن ها می توان به اندازه صفحه نمایش و کیفیت تصویر اشاره کرد. درب بازکنهای تصویری لمسی در سال های اخیر گزینه ای پرفروش تر از آیفون های تصویری دکمه ای بوده اند. چرا که هم از نظر زیبایی، انتخابی بهتری اند؛ هم کارایی مناسب تری نسبت به درب بازکن های تصویری دکمه ای دارند. معمولادرب بازکن های تصویری دکمه ای پس از گذشت زمان دچار مشکل می شوند و دکمه ها به خوبی کار نمی کردند. ولی دیگر این مشکل برای این محصولات وجود ندارد.

قیمت آیفون تصویری حافظه دار

یکی از انواع آیفون های تصویری موجود در بازار که در سال های اخیر توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کند، درب بازکن تصویری حافظه دار است. این درب بازکن ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی در آن ها وجود دارد. از این رو برای ذخیره سازی داده ها و همچنین ضبط ویدیو می توان از این آیفون ها استفاده کرد.

قیمت آیفون تصویری حافظه دار به دلیل قابلیت جدید موجود در این آیفون، نسبتا بالا است. البته با توجه به برند و جزئیات صفحه نمایش، قیمت این درب بازکن های تصویری نیز می تواند با هم متفاوت باشد. در اکثر ساختمان هایی که ایمنی بسیار حائز اهمیت است و ضبط تصاویر درب بازکن تصویری اهمیت بسیار زیادی دارد، خرید این درب بازکن ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *