دانستنی ها

بررسی ویژگی‌ها، انواع و قیمت‌ آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری

 

قیمت آیفون تصویری

آیفون تصویری یکی از پرطرف‌دارترین و پراستفاده‌ترین محصولاتی میباشد که به واسطه تکنولوژی کاربردی، در حال‌ حاضر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. شما امکان این را دارید که با توجه به فاکتورهایی مانند قیمت‌ آیفون تصویری، کاربردها و ویژگی‌ها، انواع گوناگون این محصولات تهیه نمایید و از آن بهره ببرید. در دنیای امروز، تولیدکنندگان بی‌شماری در سراسر جهان در زمینه تولید این محصول رقابت می‌کنند تا بتوانند بازار را در دست بگیرند.

اکثر شما با آیفون‌های قدیمی که به‌ صورت صوتی کار می‌کردند آشنایی دارید. این آیفون‌ها عملکرد نسبتاً قابل فهم و آسانی داشتند و به واسطه همین موضوع، تکنولوژی آن‌ها نیز ساده بود. این آیفون‌ها از دو پنل تشکیل شده بودند که پنل اول، در کنار درب ورودی منزل و پل دوم در خانه نصب می‌شد. بعد از شنیدن صدای زنگ شما امکان این را داشتید که با فشردن یک دکمه درب را به روی فرد مذکور باز کنید. اما پیشرفت علوم و فنون، در حال‌ حاضر انواع گوناگون و متفاوتی از این محصولات به وجود آمده‌اند که یکی از پرطرف‌دارترین آن‌ها، آیفون تصویری می‌باشد. در این آیفون‌ها علاوه ‌بر صدا، شما امکان این را خواهید داشت که به تصویر نیز دسترسی داشته باشید. این محصولات می‌توانند با اندازه صفحه نمایش متفاوتی به بازار عرضه شوند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، انواع گوناگون آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.

شاید در مقایسه با سیستم‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته امروز، سیستمی که روی آیفون‌های تصویری نصب ‌شده نیز ساده باشد، اما به واسطه پرطرف‌دار بودن این محصول، در حال حاضر شرکت‌های تولیدی گوناگون تلاش می‌کنند تا امکانات گوناگونی روی این محصولات نصب کنند تا بتوانند راحت‌تر نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف سازند. شما قبل ‌از خرید محصول مورد نظر، علاوه ‌بر توجه به قیمت‌ آیفون تصویری باید به قابلیت‌ها و کارایی این محصول نیز توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را برای خود تهیه نمایید. در ادامه ما برای شما در رابطه با برخی اجزا و تکنولوژی‌های استفاده‌ شده در آیفون‌های تصویری صحبت کرده‌ایم، اگر قصد دارید که بیشتر در این‌ رابطه بدانید، با ما همراه باشید.

 

آیفون تصویری سوزوکی 7 اینچ

قیمت آیفون تصویری

 

صفحه نمایش جذاب و دوست‌داشتنی 

 

یکی از مهم‌ترین بخش‌های موجود در آیفون تصویری، شامل صفحه نمایش می‌شود. قاعدتاً یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند در قیمت‌ آیفون تصویری نیز تاثیرگذار باشد، کیفیت، وضوح و اندازه صفحه نمایش دستگاه خواهد شد. در گذشته، هنگامی‌ که برای اولین ‌بار آیفون‌های تصویری به بازار عرضه شده بودند، صفحه نمایش آن‌ها تنها با رنگ‌های سیاه و سفید تصاویر را منتقل می‌کرد. اما در حال ‌حاضر، شما می‌توانید محصولاتی را بخرید که به ‌صورت رنگی تصاویر را منتقل میکنند. اندازه صفحه نمایش آیفون‌ها متغیر می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، این آیفون‌ها را با اندازه های ۲.۵ اینچ تا ۱۰ اینچ تهیه نمایید و از آن‌ها بهره ببرید.

 

 

 

OP-S200NG1 Display gold

 

 

کلیدهای تعبیه شده 

 

بخش مهم دیگری که در تمامی آیفون‌های تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامل کلید‌های کنترل میشود. کلیدهای تعبیه ‌شده می‌توانند به‌ صورت فشاری یا لمسی باشند. قاعدتا انواع لمسی این محصولات کاربردی‌تر و بالطبع گران‌تر می‌باشند. یکی از پرطرف‌دارترین آیفون‌های تصویری موجود در بازار محصول شرکت سیماران می‌باشد که به‌ صورت یک تبلت طراحی ‌شده که هم دارای صفحه نمایش با کیفیت است و هم دکمه‌هایی روی آن تعبیه شده که این دکمه‌ها به‌ صورت لمسی می‌توانند دستورات مدنظر شما را انتقال دهند. این آیفون‌ها‌ گوشی ندارد و در دسته‌بندی آیفون‌های هندزفری قرار می‌گیرند. شما می‌توانید آیفون تصویری سیماران مدل HF-75 را در صورت پسند تهیه نمایید و از آن بهره ببرید.

 

 

مانیتور SZ-415 Black

 

صفحه نمایش جذاب آیفون

 

امکان ضبط فیلم و گرفتن عکس از میهمانان و مراجعه کنندگان

 

یکی از قابلیت‌هایی که می‌تواند روی قیمت‌ آیفون تصویری تاثیرگذار باشد، امکان تصویربرداری و فیلم‌برداری از مراجعین و میهمانان خواهد بود. برخی از آیفون‌ها دارای حافظه داخلی می‌باشند که این حافظه می‌تواند به شما کمک کند تا فیلم‌ها و تصاویر مراجعه‌کنندگان را داشته باشید و از آن‌ها در صورت نیاز بهره ببرید. اما این قابلیت به شما امکان این را می‌دهد تا هنگامی ‌که به خانه برمی‌گردید، متوجه شوید که در طول روز چه کسانی به خانه یا محل کار شما مراجعه کرده‌اند.

 

 

امکان باز کردن پارکینگ 

 

برخی از انواع آیفون تصویری قابلیت این را دارند که درب پارکینگ شما را نیز باز کنند. شرکت سیماران یکی از برندهای تولیدکننده‌ای است که این قابلیت را به آیفون‌های خودش اضافه کرده است. یعنی شما با استفاده از این محصول، می‌توانید بدون نیاز به ریموت و از داخل واحد خودتان درب پارکینگ را باز کنید و نیازهایتان را برطرف سازید.

 

 

 

امکان ارتباط با واحدهای دیگر 

 

در بسیاری از موارد شاید شما دوست داشته باشید تا در کنار بررسی قیمت‌ آیفون تصویری، محصولی را تهیه نمایید که قابلیت ارتباط داخلی را نیز به شما ارائه دهد. ارتباط داخلی یعنی شما امکان این را داشته باشید تا با سایر واحدها در مجتمع خودتان ارتباط بگیرید نیازهایتان را برطرف سازید. اگر ساختمان شما دارای واحدهای زیادی است، این قابلیت می‌تواند تا حد بسیار زیادی برای شما مفید و کاربردی باشد. یکی از ویژگی‌های دیگر آیفون‌های تصویری، این است که برخی از این محصولات قابلیت متصل شدن به تلفن خانه‌ی شما را نیز خواهند داشت.

برای مثال، آیفون تصویری تابا مدل ۲۰۷۰ امکان این را دارد که به تلفن شما وصل شود و به ‌عنوان یک تلفن نیز مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه ‌بر این موضوع، آیفون تصویری تکنما مدل VDP C70 از قابلیت ارتباط داخلی و همچنین ارتباط با نگهبان پشتیبانی می‌کند. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه تماس‌های ورودی تلفن منزل خود را به آیفون یک واحد دیگر دایورت کنید تا در صورتی ‌که شما نبودید، امکان پاسخ‌گویی به تماس‌های شما وجود داشته باشد و در موارد ضروری، افراد قابلیت ارتباط با شما را داشته باشند.

 

 

پنل OP-S200NG1 Display

 

امکان ارتباط با واحدهای دیگر

 

بررسی محصولات برندهای فعال در زمینه تولید آیفون تصویری 

 

در کنار بررسی قیمت‌ آیفون تصویری، شما نیاز دارید تا برند های متفاوت این محصولات را نیز بشناسید تا بتوانید از میان این برندها محصول مورد نظر خودتان را راحت‌تر پیدا کنید. مواردی که پیشتر برایتان نام بردیم، مواردی هستند که تنها بخش کوچک از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدترین انواع آیفون‌های تصویری در دنیای امروز می‌باشند. این محصولات در حال حاضر با قابلیت‌های گسترده دیگری نیز به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه قصد داریم که برای شما به‌ صورت دقیق‌تر در رابطه با برندهای متفاوت فعال در زمینه تولید آیفون تصویری صحبت کنیم. پس اگر به‌ دنبال شناخت این برندها هستید، حتماً با ما تا انتهای محتوا همراه بمانید. شناخت برندهای متفاوت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با بررسی‌های دقیق، محصولی انتخاب کنید که در کنار قیمت مقرون به صرفه، کارایی مناسبی نیز دارد.

 

 

آیفون تصویری سیماران

 

محصولات تولید شده توسط شرکت سیماران، محصولاتی بسیار متنوع، با کیفیت و فول آپشن می‌باشند. شاید قیمت‌ آیفون تصویری سیماران در مقایسه با سایر برندها مقداری بالاتر باشد، اما شما امکان این را دارید که با تهیه محصولات این برند، به خوبی نیازهای خود را برطرف سازید.

سیماران یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در زمینه انواع متفاوت سیستم‌های نظارتی و حفاظتی می‌باشد که انواع گوناگون و متفاوتی از درب‌بازکن‌ها و آیفون‌های تصویری را به بازار عرضه می‌کند. وجود تنوع در انواع محصولات تولید شده توسط این برند، باعث شده تا شما امکان این را داشته باشید که مطابق با سلیقه خود یک محصول باکیفیت و مناسب را تهیه نمایید و از آن بهره ببرید.  درب‌بازکن‌های سیماران هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ ساختاری به درب‌بازکن‌های لاکچری و تولیدات برندهای معروفی مثل سوزوکی و کوماکس شبیه می‌باشند. پس با خرید این محصولات، شما امکان این را خواهید داشت که از یک آیفون تصویری لوکس و باکیفیت بهره ببرید و نیاز خود را به ‌طور کامل برطرف سازید.

 

 

 

آیفون تصویری تابا 

 

تابا از دیگر شرکت‌های تولیدکننده‌ای است که آیفون تصویری را به بازار عرضه می‌کند. مواردی مانند کیفیت ساخت مناسب، طراحی زیبا و چشم ‌نواز، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و… مواردی هستند که باعث شده‌اند این آیفون‌های تصویری، در بازار طرف‌داران زیادی داشته باشد. آیفون‌های تابا، جزو اولین آیفون هایی بودند که با حافظه داخلی به بازار عرضه شدند و قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری را داشتند. به واسطه وجود همین عامل، محصولات شرکت تابا به ‌عنوان محصولاتی بسیار خاص و دوست‌داشتنی شناخته می‌شوند.

افرادی که به ‌دنبال انواع متفاوت آیفون تصویری خاص و جدید هستند، امکان این را دارند که بعد از بررسی قیمت‌ آیفون تصویری تابا، از این محصولات بهره ببرند. این آیفون ها در کنار خاص بودن، کاربردی هستند. برای مثال مدل ۲۰۷۰ آیفون تصویری تابا می‌تواند به خط تلفن دیگری وصل شود و این موضوع می‌تواند تا حد بسیار زیادی روند ارتباط‌گیری شما را آسان‌تر سازد. یا مدل ۱۹۱۰  انواع آیفون‌های این برند، قابلیت این را دارد که به دوربین‌های مداربسته دوم متصل شود. این موضوع باعث شده تا این آیفون برای ساختمان‌هایی که رفت ‌و آمد در آن‌ها زیاد است، گزینه مناسبی باشد.

 

 

آیفون تصویری تک‌نما 

 

شعار «کمترین تعداد سیم و بیشترین کارایی در ساختمان» شعاری بود که توانست محصولات برند تک‌نما را به ‌عنوان محصولاتی کاربردی و پرطرف‌دار در بازار جا بیاندازد. هدف اصلی تولیدکنندگان تک‌نما این بود که روند ارتباط‌گیری با سایر واحدهای ساختمان و نگهبانی را بسیار آسان سازد. شرکت تک‌نما تمام تمرکز خود را روی تولید محصولات با کیفیت گذاشته‌ تا هنگام ارتباط‌گیری با سایر واحدها و نگهبانی، کیفیت ارتباط پایین نیاید. علاوه ‌بر این موضوع، این محصولات به ‌شدت زیبا و چشم‌نواز هستند و برای آن دسته از علاقمندانی که دوست دارند تا آیفون تصویری خاصی داشته باشند، گزینه مناسبی می‌باشند. محصولات برند تک‌نما دارای کلیدهای لمسی با کیفیتی هستند که باعث شده این محصولات ظاهری جذاب و مدرن داشته باشد. آیفون تک‌نما ۷ اینچ مدل C70TM یکی از پرطرف‌دارترین محصولات برند تک نما می‌باشد که ویژگی‌های نام‌ برده شده را دارد. علاوه ‌بر موارد گفته ‌شده قیمت‌ آیفون تصویری تکنما نیز نسبتاً مقرون ‌به ‌صرفه و اقتصادی است.

 

آیفون تصویری تک‌نما

 

 

آیفون تصویری الکتروپیک 

 

دو مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون تصویری الکتروپیک شامل بسته‌بندی شیک و سابقه طولانی در زمینه تولید انواع متفاوت محصولات می‌باشد. درست مانند سایر برندهای تولیدکننده، الکتروپیک نیز در ابتدا آیفون‌های صوتی را تولید می‌کرد اما با توجه به پرطرف‌دار بودن انواع متفاوت محصولات تصویری، این برند تولیدکننده نیز تلاش کرد تا با خواسته بازار همراه شود تا بتواند محصولات مناسبی را به بازار عرضه کند.

اولین محصول تولید شده که با عنوان آیفون تصویری به بازار عرضه شد مدل ۱۲۸۶ الکتروپیک بود. طبق شواهد موجود، این مدل از سری مدل‌های آیفون الکتروپیک از برگرفته شده از محصولات برند کوماکس بوده ‌است. به واسطه سابقه طولانی خدمات، الکتروپیک توانست از همان ابتدای ورودش به بازار توجه افراد زیادی را به خود جذب کند و محصولات آن طرف‌داران زیادی پیدا کردند. این محصولات به واسطه تنوع بالا، در قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه میشوند همین موضوع باعث شده تا افراد بتوانند با توجه به خصوصیات مورد نیازشان و همچنین با دقت به قیمت‌ آیفون تصویری مدنظر، گزینه مورد پسندشان را تهیه نمایند. اگر به ‌دنبال محصولی مقرون ‌به ‌صرفه با کارایی مناسب هستید، محصولات این برند گزینه مناسبی برای شما می‌باشند.

 

 

 

آیفون تصویری خارجی

 

در کنار محصولات نام ‌برده شده ایرانی، شرکت‌های خارجی زیادی نیز در زمینه تولید انواع متفاوت آیفون تصویری فعالیت دارند. شرکت‌های دیگر تولید کننده آیفون تصویری ایرانی شامل شرکت‌ها سوزوکی، آلدو، اف اف تکنولوژی، کالیوز و… می‌شوند. اگر قیمت‌ آیفون تصویری برای شما مهم نیست و به ‌دنبال خرید باکیفیت‌ترین و بهترین انواع محصولات خارجی هستید، می‌شوید می‌توانید از محصولات برندهای کوماکس COMMAX، فرمکس FERMAX، هیوندای HYUNDAI، کوکوم KOCOM، سامسونگ SAMSUNG، پاناسونیک PANASONIC و ویدکس VIDEX استفاده کنید. این محصولات بسیار باکیفیت و بادوام هستند.

 

 

 

راهنمای خرید آیفون تصویری

 

برای خرید آیفون تصویری، در ابتدا شما باید به قیمت‌ آیفون تصویری دقت کنید. در ادامه می‌توانید با توجه به خواسته‌ها و سلیقه‌ی خودتان از میان محصولات موجود گزینه مورد پسند خود را انتخاب کنید. در حال‌ حاضر، خدمات دهندگان در زمینه فروش انواع متفاوت این محصولات بستر مناسبی را برای اطلاع‌ رسانی فراهم کرده‌اند و با ایجاد یک پلتفرم مقایسه مناسب، می‌توانند به شما کمک کنند تا محصولات مورد پسند خود را با یکدیگر مقایسه کنید تا در ادامه بتوانید از میان آن‌ها گزینه نهایی مد نظر خود را تهیه نمایید و از آن بهره ببرید. سعی کنید حتماً هنگام خرید در رابطه با امکانات، قیمت، نوع سیم‌کشی، مشخصات، اندازه مانیتور، آپشن‌های موجود و… تحقیقات لازم را به عمل بیاورید تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین گزینه را برای خود تهیه نمایید. تنها در این شرایط است که امکان این را خواهید داشت که در ازای پرداخت یک مقدار هزینه‌ مشخص، بهترین محصول را برای خود بخرید.

 

 

انواع و رنگهای سیم ها در آیفون تصویری

روند نصب و سیم کشی آیفون تصویری 

 

بعد از صحبت در رابطه عوامل مهم قبل‌ از خرید درب بازکن‌ها از جمله قیمت‌ آیفون تصویری، حال بیایید با هم در رابطه با روند نصب و سیم‌کشی این محصولات صحبت کنیم. به ‌طور کلی روند نصب انواع متفاوت آیفون تصویری روندی کاملاً تخصصی است که باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد. برای آن دسته از ساختمان‌های نوسازی که قرار است برای تمامی واحدها آیفون تهیه ‌شود باید به‌ طور کامل ویژگی‌های محصول از قبل مشخص شود تا روند سیم‌کشی آیفون تصویری متناسب با برند و محصول انتخاب ‌شده صورت بگیرد.

پس بهتر است که با توجه به قیمت‌ آیفون تصویری، محصول مورد نظر انتخاب شود تا روند برق‌کشی به صورت کاملاً درست و اصولی پیش برود و در ادامه هنگام نصب هیچ‌ گونه اتفاق ناگواری رخ ندهد. کابل های مناسب برای سیم‌کشی، کابل‌های ۰۶ فویل دار می‌باشند. این کابل می‌تواند از بروز نویزها هنگام برقراری ارتباط جلوگیری کنند. علاوه ‌بر این موضوع، با توجه به تعداد واحدها می‌توان از کابل‌های دو زوج، چهار زوج، شش زوج، هشت زوج، ده زوج و یا بیست زوج استفاده کرد تا روند برق‌کشی و ایجاد ارتباط بین آیفون‌ها راحت‌تر صورت بگیرد. برای ساختمان‌های قدیمی که قبلا دارای آیفون صوتی بودند، برای تعویض آیفون‌ها، باید در روند کابل کشی تغییر پیدا کند تا علاوه بر انتقال صدا، انتقال تصویر هم صورت بگیرد.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *