دانستنی ها

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری

 

آیفون تصویری یکی از تجهیزات امروزی اغلب ساختمان ها اعم از منازل و مکان های اداری است. این تجهیزات الکتریکی ارتباط صدای مراجعه کننده با افراد داخل ساختمان را برقرار می کنند و ساکنین می توانند توسط این نوع محصولات تصویر افراد پشت آیفون را نیز مشاهده کنند. با نصب درب بازکن تصویری امنیت ساختمان افزایش می یابد و از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری می شود. آیفون های تصویری امکانات و کیفیت های گوناگونی دارند و مالکان بر اساس شرایط محل مورد نظر، نیازها، سلیقه خود آنها را انتخاب و خریداری می کنند. به این ترتیب قیمت آیفون تصویری نیز به جهت تنوع این محصولات در کیفیت، امکانات و برند متفاوت است و با قیمت های گوناگون این تجهیزات در بازار مواجه می شویم.

 

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری سوزوکی

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری سوزوکی- درباره عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری

 

 

آشنایی با امکانات آیفون های تصویری و قیمت آنها

یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت آیفون تصویری ساختمان، امکانات آن است. این محصولات علاوه بر امکان باز کردن درب ساختمان دارای قابلیت های گوناگونی هستند که در ادامه به مهمترین آنها می پردازیم.

 

 

قیمت آیفون تصویری مجهز به دو پنل

برخی از ساختمان ها به جهت داشتن دو درب خروجی و نیاز به باز کردن هر دو درب به صورت مجزا، مجهز به آیفون تصویری دو پنله هستند. با نصب این نوع آیفون ها ساکنین ساختمان می توانند هر دو درب را از طریق تصویر مشاهده کرده و در صورت نیاز باز کنند. این نوع محصولات اغلب در ساختمان های بزرگ چند منظوره نصب می شوند و پرطرفدار هستند. قیمت آیفون تصویری دو پنله نسبت به نمونه های مشابه یک پنله بالاتر است.

 

انواع صفحه نمایش درب بازکن های تصویری

یکی از مهمترین اجزای آیفون تصویری ساختمان، صفحه نمایش آن است. این تجهیزات دارای مانیتورهای متفاوت از جهت سایز و کیفیت هستند. درب بازکن ها با نمایشگرهایی به ابعاد ۵/۳، ۷، ۳/۴ و ۱۰ اینچ عرضه می شوند که برخی از آنها دارای قابلیت تاچ هستند. واضح است که مانیتور بزرگ و وجود قابلیت لمسی در دستگاه موجب افزایش قیمت محصول می شود.

 

انواع نمایشگر درب بازکن های تصویری

 

 

وجود قابلیت اینترکام در آیفون های تصویری

یکی دیگر از امکانات موثر بر قیمت آیفون تصویری منازل و سایر ساختمان ها، قابلیت اینترکام یا ارتباط داخلی با واحدهای دیگر است. این قابلیت امکان گفتگو بین ساکنین واحدها را با یکدیگر برقرار می کند. شما می توانید با وجود امکان اینترکام از داخل واحد خود تنها با فشردن چند دکمه با ساکنین واحد مورد نظر گفتگو کنید. این قابلیت برای مجتمع های بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

قیمت آیفون تصویری کدینگ

آیفون تصویری کدینگ یکی از انواع درب بازکن های تصویری محسوب می شود که مجهز به پنل کدینگ است. با نصب این نوع آیفون تصویری و با اختصاص کد برای هر واحد، اثر انگشت برای هر شخص یا اختصاص جاسوئیچی و کارت، امکان باز کردن درب به وجود می آید. پنل آیفون های کدینگ زیبا و شیک است و روی آنها اعداد صفر تا نه قرار دارد. نصب آیفون های تصویری کدینگ جهت مجتمع های بزرگ با واحدهای بالا گزینه مناسبی محسوب می شود.

 

درباره مشخصات آیفون های کدینگ

 

 

آیفون های تصویری مجهز به هندزفری

برخی از انواع آیفون تصویری ساختمان ها مجهز به هندزفری هستند. این نوع محصولات بدون گوشی هستند و ارتباط صوتی با مراجعه کننده صرفا از طریق میکروفون یا بلندگو برقرار می شود. برخی از انواع آیفون های تصویری با هندزفری دارای نمایشگر لمسی هستند و کار کردن با آنها آسان تر است. قیمت آیفون تصویری مجهز به هندزفری اغلب نسبت به آیفون های بدون هندزفری گران تر است.

 

 

باز و بسته کردن درب پارکینگ توسط آیفون تصویری

امکان باز و بسته کردن درب پارکینگ توسط بعضی از انواع آیفون تصویری یک قابلیت جذاب به شمار می رود. با نصب این نوع محصولات برای ساختمان، علاوه بر امکان باز کردن درب اصلی می توان درب پارکینگ را نیز باز و بسته کرد که یک ویژگی مطلوب به شمار می رود.

 

قابلیت باز کردن درب پارکینگ توسط آیفون

 

 

درب بازکن تصویری وایرلس ساختمان

یکی دیگر از امکانات موثر بر قیمت آیفون تصویری ساختمان، وایرلس بودن محصول است. صفحه نمایشگر این نوع آیفون ها را می توان در هر نقطه از اتاق نصب کرده و از طریق آن با مراجعه کننده ارتباط برقرار کرد. این امکان برای بیماران ناتوان جسمی حرکتی یک گزینه مطلوب به شمار می رود. قیمت آیفون تصویری وایرلس را می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه و فروش این محصولات جویا شوید.

 

 

قیمت آیفون تصویری مجهز به دایورت زنگ ساختمان به تلفن

قابلیت دایورت زنگ ساختمان به تلفن یکی دیگر از امکانات پرطرفدار آیفون های تصویری است. با نصب آیفون تصویری دارای امکان دایورت زنگ به تلفن می توانید در هنگام عدم حضور از طریق تلفن با مراجعه کننده به ساختمان ارتباط بگیرید. شخص مراجعه کننده پس از فشردن زنگ، به تلفن همراه یا ثابت شما مرتبط می شود و امکان گفتگو می یابد. قیمت آیفون تصویری با قابلیت دایورت به تلفن، از درب باز کن های مشابه بدون این امکان گران تر است.

 

مشخصات آیفون های مجهز به دایورت زنگ

 

 

امکان انتقال زنگ به سایر واحدهای ساختمان

یکی دیگر از قابلیت های موثر بر قیمت آیفون تصویری وجود امکان انتقال زنگ به سایر واحدهای ساختمان است. با وجود این قابلیت می توان به دلایل مختلف از جمله عدم حضور، زنگ واحد را به واحد دیگری منتقل کرد. وجود این قابلیت یکی از ویژگی محبوب محسوب می شود.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *