دانستنی ها

همه چیز درباره قیمت درب پارکینگ

 

در طراحی ساختمان درب پارکینگ یکی از کلیدی ترین اجزا از نظر زیبایی و کاربرد است. درب پارکینگ علاوه بر کاربرد عبور و مرور خودرو، قسمت بسیار گسترده ای از نمای ساختمان را نیز تشکیل میدهد. از همین رو میتوان گفت ابعاد، ظاهر، متریال تشکیل دهنده، رنگ و طراحی درب پارکینگ تاثیر بسیار زیادی در جلوه و نمای کلی ساختمان خواهد داشت.

امروز با توجه به گستردگی صنعت درب سازی، شاهد ورود متریال های مختلف و طراحی های متنوع به این حوزه هستیم. در ادامه بررسی خواهیم کرد که چه عواملی در قیمت درب پارکینگ تاثیر گذار هستند و یک درب خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

 

 

جک SZ-600 New

جک SZ-600 Ne-     قیمت درب پارکینگ

 

درب پارکینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، درب پارکینگ یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نمای ساختمان است. این درب محل اصلی عبور و مرور خودروهای ساکنین می باشد و در طول روز بارها استفاده خواهد شد. از همین رو دوام، استحکام و متریال به کار رفته در ساخت درب پارکینگ باید در عالی ترین حد ممکن خود باشد.

از نظر ظاهری درب پارکینگ قسمت گسترده ای از نما را به خودش اختصاص میدهد، از همین رو باید طراحی مدرن، یونیک و مینیمال داشته باشد.

رنگ درب پارکینگ را میتوانیم با درب ورودی عابر و پنجره ها ست کنیم. البته باید به این نکته اشاره کرد که هرچه درب پارکینگ ساده تر باشد، نمای ساختمان لوکس تر و لاکچری تر به نظر خواهد رسید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که درب پارکینگ خوب باید آن را داشته باشد، وزن سبک آن است. همانطور که میدانید، درب های پارکینگ معمولا فلزی هستند. امروز با فرایند های کارخانه ای متریال های فلزی سبک وارد بازار شده اند که بهترین گزینه برای درب پارکینگ میباشند.

 

انواع درب پارکینگ

قیمت درب پارکینگ وابستگی مستقیمی به متریال به کار رفته در آن، نوع درب و طراحی آن دارد. درب های پارکینگ به صورت کلی به چند مدل تقسیم میشوند:

  • درب پارکینگ ساده یا تاشو
  • درب پارکینگ برقی
  • درب های کرکره ای
  • درب ریلی

هر یک از این درب ها ویژگی های خاص خودشان را دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

 

درب فلزی کرکره ای

درب پارکینگ کرکره ای پر فروش ترین نوع در درب های پارکینگ است. این درب ها به وسیله ریموت در بالا جمع شده و بعد از زدن دکمه به حالت اول خود بر میگردند. یکی از ویژگی های برتر این درب ها اشغال کم فضای پارکینگ است و برای فضاها و ساختمان های کوچک بهترین گزینه میباشد.

در اغلب اوقات درب پارکینگ کرکره ای از آلومینیوم تولید میشود اگرچه که درب های فلزی کرکره ای امنیت بالاتری دارند.

 

درب پارکینگ برقی

درب پارکینگ برقی یکی از متداول ترین و محبوب ترین و البته پر کاربرد ترین نوع درب پارکینگ است. قیمت درب پارکینگ برقی نسبت به سایر مدل ها مقرون به صرفه تر میباشد و مدل های متنوعی از این درب توسط مجموعه تولید و عرضه میشوند.

درب پارکینگ برقی در واقع همان درب های جک داری هستند که به وسیله یک ریموت و انتقال نیرو از جک باز و بسته میشوند. از مزایای این نوع درب میتوانیم به:

  • دوام و طول عمر بالا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • تنوع
  • ریموت تخصصی و شخصی
  • امنیت بسیار بالا
  • سادگی در استفاده، نصب و حمل اشاره کنیم.

 

درب ریلی یا کشویی

درب پارکینگ ریلی یا کشویی جزو درب های زیبا، لوکس و لاکچری هستند. در اغلب موارد از این نوع درب در فضاهای بزرگ، ساختمان های لاکچری و ویلاهای لوکس استفاده میشود. این درب ها به طور معمول از سمت چپ یا راست به صورت ریلی باز میشوند و فضایی حدود ۲ متر را برای عبور خودرو آزاد میکنند.

درب پارکینگ ریلی مزایای بسیار زیادی دارد و البته طرفداران خاص خودش را نیز خواهد داشت. قیمت درب پارکینگ ریلی به دلیل استحکام، متریال سنگین و سخت بودن حمل و نقل آن کمی بالاتر است. با این حال این درب به دلیل استحکام و ضخامت بالا بسیار ایمن میباشد.

علاوه بر این ظاهری یونیک و زیبا به ویلای شما خواهد بخشید.

 

 

درب پارکینگ ساده بهتر است یا برقی؟

عملکرد درب پارکینگ با توجه به کاربردش میتواند متفاوت باشد. از آنجایی که درب پارکینگ عموما برای عبور و مرور خودرو استفاده میشود، بهتر است برقی باشد. با نصب درب برقی شما در هنگام عبور و مرور نیازی به پیاده شدن نخواهید داشت و تنها با فشردن یک دکمه میتوانید درب را ببندید یا باز کنید.

قیمت درب پارکینگ برقی با توجه به مدل آن می تواند متفاوت باشد. برای مثال درب های کرکره ای کلاسیک، ۹۰ درجه، حالت اتوبوسی و درب جک دار میتوانند با توجه به عملکرد، نوع متریال و ابعادشان قیمت های مختلفی داشته باشند.

 

قیمت درب پارکینگ چگونه محاسبه میشود؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، قیمت درب پارکینگ با توجه به متریال درب (آهن، آلومینیوم، آلیاژ و…)، ابعاد درب (۲ متری، ۳ متری و…) و نوع جک (جک ساده، جک ریلی و…) محاسبه میشود.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره انواع درب پارکینگ، مدل های آن و البته محاسبه قیمت درب پارکینگ با توجه به نیاز ساختمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلام پایانی

در آخر باید بگوییم درب پارکینگ نقش بسیار مهمی در زیبایی و امنیت ساختمان شما خواهد داشت.

سرمایه گذاری روی یک درب پارکینگ با کیفیت میتواند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای حفظ زیبایی و امنیت ساختمان شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش، قیمت درب پارکینگ، نحوه حمل و نقل و نصب و البته ضمانت کالاها با کارشناسان تلفنی با شماره تلفن (۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱) یا آنلاین مجموعه در وب سایت در ارتباط باشید.

 

 

سوالات متداول

 

  1. نحوه محاسبه قیمت درب پارکینگ چگونه است؟

ابعاد، اندازه، متریال و طراحی درب پارکینگ در محاسبه قیمت آن تاثیر دارد. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تماس ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱ در تماس باشید.

  1. درب پارکینگ فلزی ایمن است؟

بله. درب پارکینگ فلزی یکی از ایمن ترین درب های ساختمانی است و احتمال سرقت و شکستن آن بسیار پایین میباشد.

  1. آیا میتوان درب های فلزی پارکینگ را قبل از خرید رویت کرد؟

بله. ما در شهر های مختلف پذیرای مشتریان عزیز برای بازدید درب ها هستیم. البته ما در زمینه جک پارکینگ سوزوکی فعالیت داریم. ولی برای مشاوره بهترین درب پارکینگ می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

  1. درب پارکینگ فلزی چه مدل هایی دارد؟

برای خرید درب پارکینگ ریلی، برقی و کرکره ای انواع مختلف درب پارکینگ می توانید از ما مشاوره دریافت نمایید.

  1. مزایای خرید درب فلزی پارکینگ چیست؟

شما با خرید درب پارکینگ فلزی علاوه بر زیبایی می توانید امنیت ساختمان تان را ارتقاء دهید.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *