دانستنی ها

معرفی انواع جک درب پارکینگ سوزوکی و ویژگیهای آنها

جک درب پارکینگ و اهمیت کیفیت آن

استفاده از جک به منظور باز و بسته شدن راحت درب پارکینگ در آپارتمان هایی که تردد خودرو زیادی دارند، بسیار ضروری است. با توجه به کاربرد جک های پارکینگی آنچه که در هنگام خرید این جک ها اهمیت دارد، کیفیت آنها است. در واقع اگر جک مورد استفاده کیفیت لازم را نداشته باشد، بر اثر باز و بسته شدنهای مکرر، خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد و باید تعویض شود.

یکی از برندهای معتبر تولید کننده جک درب پارکینگ، که با اطمینان می توان از محصولات آن استفاده کرد، شرکت سوزوکی است. کیفیت جک پارکینگی برند سوزوکی، سبب شده که از دید افراد این برند به عنوان برند برتر شناخته شود. جک های پارکینگی این برند، در چند نوع مختلف ساخته می شوند. جهت آشنایی بیشتر با کیفیت جک های پارکینگی سوزوکی در ادامه به معرفی دو مدل از انواع جک درب پارکینگ سوزوکی و ویژگیهای آنها خواهیم پرداخت.

 

قسمت های مختلف جک درب پارکینگ سوزوکی

قسمت های مختلف جک درب پارکینگ سوزوکی

 

 

 

معرفی جک مخصوص درب پارکینگ برند سوزوکی مدل SZ 400

جک درب پارکینگ سوزوکی مدل SZ 400، یکی از مدلهای پرطرفدار جک پارکینگی این برند محسوب می شود. دلیل استقبال افراد از این مدل جک پارکینگی، کیفیت قطعات آن است. بسیاری از جک های مورد استفاده در درب پارکینگ ها، بعد از مدتی در اثر تماس با رطوبت دچار زنگ زدگی خواهند شد. این امر به دلیل عدم کیفیت متریال قطعات جک است اما، این مدل جک پارکینگی سوزوکی در اثر تماس با رطوبت دچار زنگ زدگی و یا تغییر رنگ نخواهد شد. جنس این مدل جک پارکینگی سوزوکی، از استیل و آلومینیوم درجه یک است. با توجه به این امر، امکان استفاده از این نوع جک درب پارکینگ در هر نوع شرایط آب و هوایی وجود دارد. سایر ویژگیهای این مدل جک سوزوکی مواردی هستند که به آنها اشاره می شود.

* از دیگر ویژگیهای جک درب پارکینگ برند سوزوکی مدل SZ 400  نرم و بی صدا کار کردن آن است.

* امکان تنظیم کردن جک جهت باز و بسته شدن درب پارکینگ به صورت ثانیه ای، یکی دیگر از ویژگیهای این مدل جک درب پارکینگ محسوب می شود. به عبارت دیگر زمانی که خودرو از چشمی عبور کند، درب پارکینگ بسته می شود.

 

جک SZ-400 New

جک SZ-400 New

 

 

 

جک درب پارکینگ برند سوزوکی مدل SZ 600

جک درب پارکینگ سوزوکی مدل SZ 600، یکی دیگر از مدلهای جک پارکینگ برند سوزوکی به شمار میرود. از جمله ویژگیهای این جک پارکینگی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

* این جک توانایی باز و بسته کردن درب هایی با وزن ۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم را دارد.

* همچنین، باز و بسته شدن این مدل نیز کاملا نرم و بیصدا است.

* از دیگر ویژگیهای این مدل جک درب پارکینگ امکان تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب، برای هر لنگه به صورت جداگانه است.

* از نظر کیفیت، این مدل نیز مانند سایر مدلهای جک درب پارکینگ سوزوکی از بهترین متریال ها ساخته شده است. چرخ دنده های این مدل جک سوزوکی از برنز هستند، به همین دلیل کیفیت آن کیفیتی بی نظیر است.

 

 

جک SZ-600 New

جک SZ-600 New

 

 

ویژگی مشترک مدلهای مختلف جک های پارکینگی سوزوکی

  1. * یکی از ویژگیهای مشترک تمام مدلهای جک پارکینگی سوزوکی، کیفیت موتور این جک ها است. موتور جک، یکی از قسمت های اصلی جک های پارکینگی محسوب می شود. هر چه کیفیت موتور جک بیشتر باشد، کیفیت جک استفاده شده بیشتر است. به عنوان مثال بعضی از جک ها که روی درب پارکینگ ها نصب می شوند، بر اثر باز و بسته کردن زیاد درب، داغ می شوند و بعد از مدتی نیز موتور جک می سوزد. در صورتی که اگر موتور نصب شده کیفیت لازم را داشته باشد، این اتفاق نخواهد افتاد. یکی از دلایل برتر بودن جک درب پارکینگ سوزوکی در مقایسه با سایر برندها، قدرت موتور جک های این برند است.
  2. * امکان نصب جک برند سوزوکی روی هر نوع دربی (تک لنگه، دو لنگه) با عرض های مختلف وجود دارد. علاوه بر این، نصب جک پارکینگی سوزوکی روی درب های داخل بازشو و بیرون بازشو نیز امکان پذیر است.
  3. * این دو مدل جک  قابلیت باز و بسته کردن، ۴۰ باره درب در یک ساعت را دارند. با توجه به این امر، استفاده از این مدل جک ها در پارکینگ هایی که تردد متوسطی دارند، انتخاب مناسبی است.
  4. * قیمت منصفانه این جک ها، بسته بندی درست و اصولی، وجود ریموت و چشمی، همچنین ۱۸ ماه گارانتی از دیگر ویژگیهای جک های پارکینگی برند سوزوکی محسوب می شوند.
  5. البته لازم به ذکر است که ویژگیها و مزایایی که به آنها اشاره شد، تنها بخشی از ویژگیهای مثبت جک های پارکینگی سوزوکی به شمار می روند.

 

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *