اخبار

آشنایی با مشخصات جک پارکینگ سوزوکی مدل SZ-400

جک SZ-400 New

 

 

استفاده از جک پارکینگ سوزوکی SZ-400 NEW، در خانه های ویلایی و آپارتمان های چند واحدی بسیار متداول است. علت محبوبیت این جک به توان بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن است. در تابستان ۱۴۰۰، شرکت سوزوکی در راستای ارتقای محصولات خود تغییراتی را در آنها ایجاد و محصولی تحت عنوان جک سوزوکی SZ-400-New را روانه بازار کرد. این جک در مقایسه با محصولات گذشته این شرکت، کیفیت بالاتری دارد و مجهز به چشمی، فلاشر و موتور است. از طرف دیگر بسته بندی این محصول نیز بهبود یافته و تغییرات شگرفی پیدا کرده است.

جک SZ-400 New

 

جک درب سوزوکی

 

 

در ایران شرکت پارسیان تصویر فدک تولید کننده جک پارکینگ سوزوکی است. این شرکت که در حیطه تولید آیفون تصویری و جک درب پارکینگ مشغول به فعالیت است، محصولات خود را  با نام سوزوکی و تحت لیسانس کشور سنگاپور به بازار عرضه می کند. کیفیت بالای قطعات و محصول نهایی موجب شده است که نام این شرکت در دسته بهترین شرکت های فروش آیفون تصویری و دربازکن های برقی قرار گیرد.

 

بررسی مشخصات ظاهری جک سوزوکی SZ-400-New

 

جک پارکینگ سوزوکی ۴۰۰ اگرچه ظاهر ساده ای دارد اما بازوهای آن بسیار قدرتمند و پرتوان است. در این جک از بازوهای الکترومکانیک پیستونی استفاده شده است. به همین دلیل به راحتی قادر است درب های با عرض دو و نیم متر و وزن ۴۰۰ کیلوگرم را جابجا کند.  از طرف دیگر شرکت پارسیان تصویر فدک با کمک نیروهای متخصص خود برای این جک پوسته ای مقاوم به آلودگی های محیطی و تغییرات جوی طراحی کرده است. به همین دلیل موتور آن قابل استفاده در هر منطقه جغرافیایی است. از نظر ظاهری جک پارکینگ سوزوکی مشابه جک های برند پروتکو ایتالیا است. با این تفاوت که قیمت آن به واسطه استفاده از قطعات ارزانتر، پایین تر است، اما از نظر کیفیت تفاوتی بین آنها دیده نمی شود.

جک پارکینگ سوزوکی در دسته جک های الکترومکانیک قرار دارد و از یک میل ماردن با دنده ریز فولادی و یک شفت ۴۰ سانتی تشکیل شده است. استفاده از این قطعات، قدرت این جک را چندین برابر، دوام آن را بیشتر و ترمز گیریش را دقیق تر کرده است. با اندکی دقت در تصویر زیر متوجه میل ماردون یک پارچه و دنده ریز این جک خواهید شد.

 

جک SZ-400 New

جک SZ-400 New – میل ماردون جک سوزوکی

مشخصات بازوهای جک پارکینگ سوزوکی

بازوهای به کار رفته در جک پارکینگ سوزوکی New-SZ-400 قادر است که حداقل ۱۰۰ بار تردد در روز را پشتیبانی کند به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای خانه های ویلایی و آپارتمان های چند واحدی است.  از دیگر ویژگی های بازوهای این جک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور این بازوها  بی صدا است و بدون ایجاد ضربه قادر است ۴۰۰ حرکت یکنواخت را انجام دهد.
  • این بازوها به اعمال فشار در جهت مخالف مقاوم است.
  • در جهت افزایش امنیت ساختمان و درب پارکینگ، امکان استفاده از قفل برقی بر روی این در وجود دارد. با استفاده از این قفل می توان با کمترین هزینه، از خسارات ناشی از ضربه و دزدی احتمالی جلوگیری کرد.

طراحی بدنه جک پارکینگ سوزوکی و استفاده از موتور ۲۲۰ ولت موجب شده است که این جک قادر به جابجایی درهای با وزن ۴۰۰ کیلوگرم باشد. از این جک می توان برای درهای تک لنگه و دو لنگه استفاده کرد. همچنین امکان استفاده از آن برای درهایی که بیشتر از ۹۰ درجه باز می شوند، نیز وجود دارد. در ساختار این جک از سیستم خلاص کن راحتی استفاده شده است. این سیستم الکترومکانیک، شرایطی را فراهم کرده است که این جک برای درهایی که به سمت بیرون باز می شوند نیز قابل استفاده باشد. مدار فرمان این جک نیز کامل دیجیتالی است و دارای منو تنظیمات است. برنامه ریزی آن بر مبنای میکروپروسسور انجام می شود و المان های ورودی آن به صورت تایمینگ است.

 

مشخصات جک SZ-400-New

جک پارکینگ سوزوکی SZ-400-New دارای مشخصاتی به شرح زیر است:

  • این جک می تواند در ساعت ۴۰ بار جابجا شود.
  • امکان استفاده از ریموت درب اتوماتیک برد بلند در آن وجود دارد.
  • قادر به جابجایی درب های با وزن ۴۰۰ کیلوگرم و عرض ۲ متر است.
  • برای هر لنگه در می توان به صورت جداگانه سه سرعت مختلف را تعیین کرد.
  • امکان تنظیم زمان باز و بسته شدن هر لنگه به صورت جداگانه وجود دارد. همچنین امکان تنظیم راه انداز آرام در حرکت اولیه موتور نیز وجود دارد.

 

 

جدول مشخصات جک SZ-400-New

بررسی ویژگی های موتور سوزوکی ۴۰۰

در جک الکترومکانیک سوزوکی از موتور مدل SZ-400 استفاده شده است. استفاده از قطعات باکیفیت در ساخت این موتور موجب شده است که در به آرامی بسته شود و هیچ ضربه ای وارد نکند. این امر نه تنها موجب کاهش صدای بسته شدن در می شود بلکه از وارد شدن خسارت به در و بازو نیز جلوگیری می کند.  ولتاژ ورودی موتور، حدود ۲۲۰ ولت یا تقریبا ۵۰ هرتز است. همچنین توان آن معادل ۲۸۰ وات است. از طرف دیگر برای موتور محافظ دما در نظر گرفته شده است که در دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد فعالیت موتور را متوقف می کند. ویژگی های ذکر شده موتور این در را قادر ساخته است که درهای ۴۰۰ کیلوگرمی با عرض دو نیم متر را جابجا کند.

 

کوروس یا شفت جک پارکینگ سوزوکی

شفت یا کوروس نشانگر قدرت و توانایی جک پارکینگ سوزوکی است و بر عملکرد آن تاثیر بسزایی دارد. در واقع عملیات باز یا بسته شدن در، با جمع یا باز شدن کورس توسط موتور صورت می گیرد.  برای درب پارکینگ منازل مسکونی و اداره ها اصولا از جک های با کورس کوتاه استفاده می شود. برای در های عریض همچون در کارخانه ها، استفاده از کورس های بلند رایج است. از اینرو لازم است در هنگام خرید مشاوره با کارشناسان فراموش نشود زیرا به داشتن یک انتخاب مناسب کمک می کند.

کورس به کار رفته در جک پارکینگ سوزوکی SZ-400 ، ۴۰ سانتیمتر یا به عبارتی ۴۰۰ میلیمتر است. از این رو این جک گزینه ی مناسبی برای درهایی که هر لنگه آنها کمتر از ۲ متر عرض دارند، است. برای درهایی که عرض بالاتر دارند استفاده از جک سوزوکی SZ-600 توصیه می شود زیرا کورس های بلندتری دارند.

 

ویژگی های برد مدار فرمان جک سوزوکی

مرکز کنترل جک درب پارکینگ سوزوکی توسط متخصصان این شرکت طراحی و تولید شده است و  از نوع CITY1 – EVO است. طراحی این برد فرمان، تضمین کننده ایمنی و قدرت اتوماسیون این جک است. مرکز کنترل جک سوزوکی کارکرد بی نظیری دارد و به راحتی می توان آن را نصب کرد. از دیگر قابلیت های آن می توان به امکان استفاده از اتصال قفل برقی اشاره کرد. در این صورت وقتی دستور باز شدن در توسط مدار فرمان صادر می شود ابتدا ضامن قفل برقی خلاص، سپس بازوها جمع می شوند.

جک سوزوکی

 

ویژگی های سیستم خلاص کن جک درب پارکینگ سوزوکی

در ساختار جک درب پارکینگ سوزوکی مدل SZ-400 و SZ-600 از سیستم خلاص کن کلیدی استفاده شده است. زمانی که برق قطع می شود امکان باز شدن در از طریق مدار فرمان، وجود ندارد. به همین دلیل برای باز شدن در در این شرایط، از کلیدهای خلاص کن قفل داخلی استفاده شده است. با استفاده از این کلیدها می توان در را خلاص و باز و بسته کرد.

 

بررسی ویژگی های مرکز کنترل جک بازویی سوزوکی مدل SZ-400

آنچه موجب متمایز شدن عملکرد جک پارکینگ سوزوکی مدل SZ-400 شده است ویژگی هایی به شرح زیر است:

  • در مرکز کنترل این جک برای هر بازو، از موتور تک فاز با ولتاژ متناوب ۱۲ ولت و حداکثر وات مصرفی ۷۲۲ وات استفاده شده است.
  • استفاده از ترمینال کلید فشاری موجب شده است که عملکرد جک مشابه ریموت کنترل شود.
  • برای آن فتوسل و لبه ایمنی ورودی در نظر گرفته شده است.
  • در ساختار مرکز کنترل جک، از لبه های ایمنی استاندارد با کنتاکت نرمال بسته استفاده شده است.
  • برای لیمیت سوئیچ های باز و بسته، ورودی هایی در نظر گرفته شده است.
  • قبل از بار و بسته کردن در، تست فتوسل و لبه ایمنی انجام می شود.
  • امکان برنامه ریزی عملکرد موتور با استفاده از منو دیجیتالی دقیق و انعطاف پذیر وجود دارد.
  • امکان تنظیم قدرت موتور و زمان عملکرد توسط پتانسیومتر وجود دارد.
  • شرایطی برای نصب قفل برقی به منظور افزایش نکات حفاظتی فراهم شده است.
  • امکان نظارت داشتن بر ورودی و خروجی ها توسط صفحه نمایشگر و LED وجود دارد.
  • در ساختار مرکز کنترل از IS55 استفاده شده است.

 

بررسی محتویات پکیج جک پارکینگ سوزوکی مدل SZ-400

  • دو بازو مشابه جک پروتکو ایتالیا
  • مدار فرمان دیجیتالی همراه با باکس پلاستیکی
  • دو عدد ریموت کنترل : با استفاده از ریموت کنترل می توان دستور باز و بسته شدن در را صادر کرد.
  • دو عدد چشمی فتوسل: این دو چشمی نه تنها ایمنی در را افزایش می دهند بلکه به شناسایی و تشخیص اجسامی که در بین در قرار دارند نیز کمک می کنند.
  • چراغ اخطار یا چشمک زن: اگر در باز بماند چراغ چشمک زن اخطار می دهد.
  • خازن و سایر متعلقات: از این بخش ها برای نصب بازوهای در استفاده می شود.

 

خرید جک درب پارکینگ سوزوکی

خرید جک درب پارکینگ سوزوکی- پکیج جک پارکینگ سوزوکی

 

 

گارانتی جک پارکینگ سوزوکی

گارانتی در نظر گرفته شده برای جک پارکینگ سوزوکی ۲۴ ماه است. در این مدت شرکت نیروهای تعمیراتی خود را برای برطرف مشکلات جک به غیر از ضربه ارسال می کند. نیروهای این شرکت به واسطه تخصص خود در کمترین زمان مشکل را شناسایی و مرتفع می کنند. همچنین هزینه خدمات آنها کاملا رایگان است.

 

 

 جک ریموتی سوزوکی SZ-400

جک درب پارکینگ سوزوکی مدل SZ-400 به واسطه مکانیزم کاری دو سرعته و قدرت ترمز گیری قابل قبول خود به یک انتخاب مناسب تبدیل شده است. این جک با متعلقاتی همچون مدار فرمان، دو عدد بازو، ریموت کنترل، فلاشر، چشمی، فتوسل و برکت های نصب ارسال می شود. رنگ این جک خاکستری و گارانتی آن دو ساله است. به منظور نصب این جک لازم است حتما از افراد متخصص استفاده شود. برای دانلود دفترچه راهنما بر” اینجا” کلیک کنید.

خرید جک درب پارکینگ

شرکت های اینترنتی شرایطی را برای فروش آنلاین انواع جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی فراهم کرده است. با مراجعه به این سایت ها می توانید در کمترین زمان سفارش خود را ثبت و محصول را دریافت کنید. همچنین کارشناسان این شرکت ها آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *