اخبار

بررسی قیمت آیفون تصویری سوزوکی

 

آیا می‌دانید بهترین برند آیفون تصویری در ایران چیست؟ آیا از قیمت آیفون تصویری اطلاع دارید؟ این روزها آیفون تصویری سوزوکی در دسته یکی از بهترین آیفون‌های تصویری ایرانی قرار گرفته که علاوه بر امکانات مناسب، از قیمت خوبی نیز برخوردار است. در این مطلب آیفون تصویری سوزوکی را معرفی کرده و ویژگی‌های آن را شرح می‌دهیم. در نهایت قیمت آیفون تصویری سوزوکی را بررسی می‌کنیم. چنانچه قصد خرید آیفون تصویری را دارید؛ تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

جهت خرید آیفون تصویری سوزوکی و اطلاع از قیمت آیفون های تصویری اینجا را کلیک نمایید.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

 

 

نگاهی اجمالی به آیفون تصویری سوزوکی

برند سوزوکی یکی از برندهای مطرح ایرانی است که علاوه بر تولید آیفون‌های تصویری با کیفیت، در زمینه تولید جک سوزوکی نیز فعالیت می‌کند. با این وجود این برند معروف در طی چند سال گذشته، با تولید بهترین آیفون‌های تصویری از سایر رقبا پیشی گرفته است. شاید یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت این برند، تمرکز روی کیفیت و امکانات آیفون‌های تصویری است. بنابراین، جای تعجبی ندارد که در میان محصولات سوزوکی، آیفون تصویری دارای صفحه نمایش تمام لمسی را پیدا کنیم. به علاوه این برند محصولات دارای کلیدهای لمسی نیز تولید کرده است که استفاده از آیفون را تسهیل خواهند کرد. این در حالی است که آیفون های ۴.۳ و ۷ اینچی سوزوکی از نظر کیفیت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 

معرفی جامع آیفون تصویری سوزوکی

برند سوزوکی با استفاده از فناوری قطعه‌زنی، عملکرد دستگاه‌های خود را بهبود بخشیده و آنها را روانه بازار داخلی کرده است. آیفون‌های تصویری این برند تحت لیسانس شرکت سوزوکی کورپوریشن تولید می‌شوند و در ساخت آن‌ها از پلاستیک فشرده یا همان ABS استفاده می‌شود. بهترین مزیت این پلیمر، ایجاد گاز خنثی در زمان سوختن است. به همین دلیل در تولید بیشتر لوازم خانگی‌ها نیز از این ماده اولیه استفاده می‌شود. بدنه آیفون‌های تصویری سوزوکی، تغییر رنگ نخواهند داشت. با این حساب انتخاب آن‌ها هوشمندانه خواهد بود. این در حالی است که وضوح صدا و تصویر، نصب آسان با استفاده از ۵ رشته سیم، کیفیت خوب در طبقات بالا و… مهم‌ترین وجه تمایز این آیفون تصویری با سایر آیفون‌ها خواهد بود.

 

آیفون تصویری سوزوکی سفید

آیفون تصویری سوزوکی سفید

 

در حال حاضر نمایندگی رسمی آیفون تصویری سوزوکی، محصولات این برند را به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. با این تفاسیر تنوع بالا محصولات یکی از نقاط قوت برند سوزوکی است که دست خریدار را برای انتخاب باز خواهد گذاشت. علاوه بر این تنوع در رنگ بندی و سایز صفحه نمایش نیز اصلی‌ترین دلایلی هستند که مشتریان را برای خرید آیفون‌های تصویری سوزوکی ترغیب می‌کنند. گل سرسبد این ویژگی‌های مثبت نیز، وجود ضمانت ۳۶ ماهه محصول در سراسر کشور است. با این حساب امکان استفاده از گارانتی در تمام نمایندگی‌های سوزوکی وجود خواهد داشت. این مزیت می‌تواند محصولات سوزوکی را نسبت به سایر محصولات ایرانی و خارجی موجود در بازار نیز متمایز کند.

 

 

نحوه نصب سریع آیفون تصویری

شرکت سوزوکی، در زمینه ارائه لوازم جانبی آیفون تصویری نیز دستی بر آتش دارد و کامل‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد. این لوازم شامل ترانس، قفل زنجیری، درب کنترلی و… هستند. تمام محصولات دارای خدمات پس از فروش ۳ ساله هستند. در سال اول، محصول خریداری شده قابل تعویض خواهد بود و در ۲۴ ماه بعدی، خدمات در محل خدمت خریداران گرامی عرضه می‌شود. افراد ساکن شهرستان‌ها نیز این امکان را خواهند داشت تا خدمات این شرکت را بدون تلف کردن وقت و هزینه، در محل سکونت دریافت کنند. در حال حاضر نمایندگی های آیفون تصویری سوزوکی که می توانید لیست آنها را از اینجا مشاهده نمایید، این افتخار را دارد تا محصولات شرکت سوزوکی را با شرایط مناسب و بی نظیر، در اختیار همشهریان عزیز قرار دهد.

 

نمایشگر آیفون تصویری

شرکت سوزوکی تمام آیفون‌ها را با نمایشگر LED تولید و به بازار عرضه می‌کند. بنابراین، قیمت آیفون تصویری این برند مناسب خواهد بود. این در حالی است که در تولید بیشتر آیفون‌های تصویری از LCD استفاده می‌شود. این دو نمایشگر ساختار مشابه دارند و در تولید آن‌ها از کریستال مایع استفاده شده است. با این حال در نمایشگرهای LED از نور پس‌زمینه دیود استفاده می‌شود اما نمایشگرهای LCD را با استفاده از لامپ‌های فلورسنت کاتدی سرد تولید می‌کنند. با این تفاسیر LED تصاویر شفاف‌تر و با کیفیت‌تری را به نمایش درمی‌آورد.

 

حافظه آیفون تصویری

آیفون تصویری سوزوکی دارای قابلیت ضبط تصاویر است. بنابراین، وجود حافظه تصویری امنیت شما را افزایش می‌دهد. با فشار دادن زنگ، دستگاه به صورت خودکار تصویر فرد را ثبت می‌کند. با این حساب به راحتی می‌توان تصاویر ضبط شده در دستگاه را بررسی کرد و از رفت و آمد تمام افراد مطلع شد. علاوه بر این به جز ثبت عکس می‌توان فیلم را نیز با استفاده از این آیفون تصویری ثبت کرد. این مزیت مهم برای ویلاها یا ساختمان‌ها بسیار کاربردی است و مطلع شدن از رفت و آمدهای مشکوک می‌تواند در حفظ امنیت تاثیر بسزایی داشته باشد. در حال حاضر مدل SZ-727M از حافظه برخوردار است و سایر مدل‌ها در دو نوع بدون حافظه و با حافظه تولید شده‌اند.

 

 

مانیتور SZ-725

آیفون تصویری با حافظه سوزوکی

 

آیفون تصویری سوزوکی با حافظه

شرکت سوزوکی تمام آیفون‌های تصویری خود را با استفاده از LED-TFT تولید می‌کند. این در حالی است که بیشتر آیفون‌های تصویری با استفاده از صفحه نمایش LCD-TFT ساخته می‌شوند. زمانی که پنل‌های رنگی در کنار پنل‌های سیاه و سفید بودند؛ سوزوکی برای نمایش پنل‌های رنگی از سه بیضی قرمز، زرد و آبی استفاده می‌کرد. در حال حاضر اختلاف قیمت بسیار کم موجب شده است شرکت سوزوکی تولید آیفون‌های سفید و سیاه را متوقف کند.

 

آیفون تصویری با کلیدهای لمسی

با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر آیفون‌های تصویری نیز پیشرفت کرده‌اند. بنابراین، وجود کلیدهای لمسی، وجود درگاه حافظه داخلی در دستگاه، امکان استفاده از گارانتی ۳ ساله با شرایط ویژه و امکان استفاده از خدمات پس از فروش در تمام شهرستان‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که آیفون تصویری سوزوکی را نسبت به سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کنند. علاوه بر این مشتریان گرامی این امکان را خواهند داشت تا لوازم جانبی آیفون را نیز تهیه کنند. قیمت آیفون تصویری سوزوکی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار مناسب‌تر است.

با این حساب خرید محصولات این شرکت نیازی به بودجه قابل توجه نخواهد داشت. در حال حاضر آیفون‌های این شرکت در اندازه‌های ۴.۳ تا ۷ اینچ به فروش می‌رسند. علاوه بر این تنوع در آیفون‌های تصویری سوزوکی فوق‌العاده زیاد است. در یک بررسی جامع می‌توان گفت که مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون تصویری سوزوکی عبارتند از:

  • نصب آسان دستگاه

  • صفحه نمایش LED

  • تنوع در اندازه و طرح

  • استفاده از پلیمر ABS

  • استفاده از سوئیچر داخلی

  • وجود مدل‌های غیر لمسی و لمسی

  • وجود مدل‌های بی‌حافظه و حافظه‌دار

 

ارسال آیفون تصویری سوزوکی به صورت رایگان

امکان استفاده از آیفون تصویری با کیفیت با خرید محصولات سوزوکی و ارسال محصولات توسط سرویس ویژه

 

 

قیمت آیفون تصویری

پس از افزایش قابل توجه قیمت ارز در بازار ایران، قیمت‌ آیفون‌های خارجی سر به فلک کشیده است. با این تفاسیر جای تعجبی ندارد که هموطنان گرامی نسبت به خرید محصولات داخلی تمایل بیشتری داشته باشند. آیفون تصویری سوزوکی به عنوان یک محصول تولید داخل، دست بسیاری از محصولات خارجی را از پشت بسته است. بنابراین، در کنار کیفیت مناسب، قیمت منطقی‌تری نیز دارد. با این حساب خریداران این محصول در کنار کیفیت مناسب، مبلغ کمتری نیز برای خرید دستگاه هزینه خواهند کرد.

با این حساب، تا به امروز افراد زیادی از خرید این محصول راضی بوده‌اند. فروشگاه دورفون یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ایرانی است که با عرضه محصولات سوزوکی، پکیج کامل آیفون تصویری را در اختیار خریداران گرامی قرار می‌دهد. پکیج‌ها شامل منبع تغذیه، پنل، قفل زنجیری و مانیتور هستند. با این تفاسیر آیفون تصویری سوزوکی با وجود تنوع بالا، حق انتخاب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی - خرید و بسته بندی سفارشات در حال ارسال

 

مدت زمان گارانتی آیفون تصویری سوزوکی

در حال حاضر شرکت سوزوکی لوازم جانبی و محصولات خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که شامل درب کنترلی، ترانس، قفل زنجیری و… هستند. تمام محصولات سوزوکی دارای خدمات پس از فروش هستند و مدت گارانتی آن‌ها ۳۶ ماهه است. در صورت بروز مشکل در سال اول، آیفون قابل تعویض خواهد بود. این در حالی است که در دو سال بعد، خدمات پس از فروش، در محل ارائه می‌شوند. علاوه بر تهران، شهرستان‌ها نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در حال حاضر نمایندگی آیفون تصویری سوزوکی این افتخار را دارد که محصولات شرکت را با بهترین کیفیت به خریداران ساکن تبریز عرضه کند. قیمت آیفون تصویری سوزوکی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار زیاد نیست. با این تفاسیر به جرات می‌توان گفت که سوزوکی با استفاده از بهترین تولیدات، گوی رقابت را از سایر شرکت‌ها دزدیده است.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *