دانستنی ها

خرید آیفون سوزوکی با گارانتی معتبر

خرید آیفون سوزوکی

برند سوزوکی Suzuki ، یک برند ایرانی تولید کننده انواع آیفون تصویری تحت لایسنس رسمی سوزوکی ژاپن با تکنولوژی بروز است که به شما امکان خرید بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار را با قیمت مناسب می دهد. اگر قصد خرید آیفون سوزوکی را دارد، ابتدا باید مشخصات و کاربردهای هر یک از این آیفون ها را بررسی کنید. تنوع در آیفون های تصویری سوزوکی بسیار بالاست. از این رو همه شما می توانید با هر بودجه ای آن ها را خریداری و در محل مورد نظر خودتان نصب کنید.

 

برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری سوزوکی و خرید آنها از نمایندگی رسمی سوزوکی ژاپن  اینجا را کلیک نمایید.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

 

آیفون سوزوکی؛ برندی آشنا و مطرح در ایران

اگر تا به حال به دنبال خرید آیفون تصویری بوده باشید، حتما نام برند سوزوکی را شنیده اید. این برند تولید کننده انواع آیفون تصویری باکیفیت و با قابلیت های متنوع است. به کار رفتن قطعات باکیفیت در این آیفون های تصویری، باعث افزایش طول عمر آن ها شده است. همچنین آخرین تکنولوژی روز برای ساخت این آیفون ها به کار می رود.

 

بهترین مدل آیفون تصویری سوزوکی

آیفون های تصویری برند سوزوکی از نظر امکانات، ابعاد و همچنین عملکرد، به چندین دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. برای خرید آیفون سوزوکی، در ابتدا باید مشخص کنید که چقدر بودجه دارید و نیاز به چه نوع آیفون تصویری خواهید داشت؟ پس از آن می توانید با بررسی دقیق مدل های این آیفون تصویری موجود در بازار بهترین آن ها را انتخاب کنید. برای راهنمایی شما جهت خرید بهترین مدل آیفون تصویری سوزوکی، در ادامه به برخی از انواع این آیفون های تصویری اشاره می کنیم.

 

  • آیفون تصویری ۳.۴ اینچی سوزوکی

آیفون تصویری ۳.۴ اینچی سوزوکی، یکی از انواع آیفون های تولید شده توسط برند سوزوکی است. افرادی که به دنبال خرید آیفون سوزوکی با بهترین قیمت هستند، می توانند این آیفون ها را انتخاب کنند. اگرچه تصویری که در این آیفون ها مشاهده می کنید، کوچک هستند؛ اما وضوح خوبی دارند. بنابراین، می توانید با خیالی راحت از آیفون تصویری سوزوکی کوچک برای ساختمان های مسکونی با تعداد طبقات و خانه های زیاد استفاده کنید. این آیفون ها دارای دو مدل حافظه دار و بدون حافظه هستند.

 

  • آیفون تصویری ۷ اینچی سوزوکی

یک صفحه نمایش بزرگ، زیبایی آیفون تصویری ۷ اینچی سوزوکی را تکمیل می کند. اگرچه هنوز هم برخی از افراد به دلیل قیمت مناسب آیفون تصویری ۳.۴ اینچی، آن را به آیفون های تصویری با صفحه نمایش بزرگ ترجیح می دهند، ولی آیفون های تصویری ۷ اینچی نیز دارای ظاهر بسیار جذابی هستند. بنابراین، اگر مدرن و زیبا بودن آیفون تصویری برای شما مهم است، می توانید آیفون تصویری ۷ اینچی سوزوکی را انتخاب کنید. آیفون های تصویری ۷ اینچی سوزوکی نیز دارای دو مدل حافظه دار و بدون حافظه هستند که می توانید بر اساس نیاز خود، هر کدام را تهیه کنید.

 

  • آیفون تصویری حافظه دار سوزوکی

آیفون تصویری حافظه دار سوزوکی، یکی از انواع آیفون های تصویری خاص موجود در بازار است. این آیفون ها دارای حافظه برای ذخیره سازی عکس و تصویر هستند. به همین خاطر در صورت نیاز می توانند عکس و تصویر افرادی که در پشت آیفون قرار دارند را ضبط کنند. در صورتی که نیاز به خرید آیفون سوزوکی با امنیت بالا دارید، پیشنهاد می کنیم که مدل های حافظه دار این آیفون ها را انتخاب کنید.

 

  • آیفون تصویری لمسی سوزوکی

یکی از بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار که توسط برند سوزوکی تولید شده است، آیفون تصویری لمسی سوزوکی است. این آیفون ها می توانند قابلیت استفاده بسیار راحتی داشته باشند و در عین حال ظاهر مینیمالیسم آن ها برای خانه های مدرن جذاب است. معمولا آیفون های تصویری لمسی سوزوکی به صورت ۷ اینچی طراحی شده اند.

 

خرید آیفون تصویری سوزوکی

خرید آیفون سوزوکی با گارانتی ۳۶ ماهه

با توجه به ساختار با کیفیت آیفون تصویری سوزوکی، می توان آن را به عنوان یکی از بهترین آیفون ها با ارزش خرید بالا در ایران شناخت. برای خرید آیفون سوزوکی باید به سایت www.suzuki-vdp.com  شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده انحصاری آیفون های تصویری و صوتی سوزوکی ژاپن مراجعه کنید. وجود گارانتی برای این آیفون های تصویری ضروری بوده و پیشنهاد می شود که از خرید آیفون های تصویری سوزوکی بدون گارانتی خودداری کنید.

با خرید آیفون سوزوکی، گارانتی ۳۶ ماهه دریافت می کنید. بنابراین، در صورت خرابی این آیفون ها، می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سوزوکی استفاده کنید. در هنگام خرید آیفون تصویری سوزوکی حتما به ابعاد این آیفون ها، عملکرد آن ها و قابلیت هایی که دارند؛ توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *