دانستنی ها

قیمت آیفون تصویری سوزوکی ۷ و ۴.۳ اینچی

آیفون تصویری سوزوکی 7 اینچ

برند سوزوکی یکی از برندهای مطرح تولید کننده آیفون تصویری در ایران است. آیفون های تصویری تولید شده توسط این برند، با تکنولوژی روز ژاپن تولید شده اند و ساختار باکیفیتی نیز دارند. طول عمر بالا، زیبایی ظاهری و قابلیت های خوب آیفون تصویری سوزوکی باعث شده تا این محصول به یکی از پرفروش ترین محصولات ایرانی تبدیل شود. با این حال بسیاری از مشتریان در مورد قیمت آیفون تصویری سوزوکی سوال می پرسند که قصد داریم بیشتر در مورد این موضوع در این مقاله صحبت کنیم.

 

 

آیفون تصویری سوزوکی 4.3 اینچ      آیفون تصویری سوزوکی 7 اینچ

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی ۷ و ۴.۳ اینچی

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی، یک محصول ایرانی است که در کارخانه سوزوکی با دانش مهندسین مونتاژ و تولید می شود. همانطور که اشاره کردیم، این آیفون با استانداردهای روز ژاپن تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو می توان آیفون تصویری سوزوکی را به عنوان یک محصول باکیفیت برای استفاده در ساختمان های مسکونی و تجاری شناخت و آن را با محصولات خارجی نیز مقایسه کرد.

قیمت آیفون تصویری سوزوکی به واسطه تولید در کشور ایران، نسبت به برندهای خارجی بسیار مناسب تر است. به طوری که همه افراد می توانند حتی با بودجه بسیار پایین، ساده ترین این آیفون ها را با جنس بدنه مرغوب خریداری کنند و در منزل یا محل کار نصب نمایند. البته عوامل زیادی نیز می توانند روی قیمت آیفون تصویری برند سوزوکی تاثیرگذار باشند که از جمله آن ها می توان به امکانات به کار رفته در این آیفون ها اشاره کرد.

آیفون های تصویری سوزوکی به دو دسته معمولی و حافظه دار تقسیم بندی می شوند. قیمت آیفون تصویری سوزوکی حافظه دار بیشتر از قیمت آیفون های تصویری بدون حافظه و معمولی است. با این حال این تفاوت قیمت چندان محسوس نبوده و توصیه می شود با توجه به قابلیت های آیفون های تصویری حافظه دار، آن ها را برای خرید انتخاب کنید.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی ۴.۳ اینچی

یکی از معیارهای قیمت گذاری برای آیفون تصویری برند سوزوکی، سایز صفحه نمایش این آیفون ها است. آیفون های تصویری کوچک، می توانند با قیمت مناسب تری خریداری شوند. اما به هر حال وضوح و شفافیت تصویری که در آیفون های تصویری بزرگ تر وجود دارد، نباید در این آیفون ها انتظار داشت.

قیمت آیفون تصویری سوزوکی نیز با توجه به ابعاد این آیفون، بسیار مناسب تر از آیفون های بزرگ است. با توجه به کارایی خوب این آیفون ها، افرادی که بودجه کمی برای خرید آیفون تصویری دارند؛ می توانند این محصول را سفارش دهند و از امکانات آن بهره مند شوند.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی ۷ اینچی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی ۷ اینچی بالاتر از آیفون تصویری ۴.۳ اینچی است. صفحه نمایش این آیفون های تصویری بزرگ تر بوده و بخش زیادی از بدنه این آیفون ها را تشکیل می دهد. از این رو ظاهر این آیفون های تصویری مدرن تر و خاص تر از آیفون های تصویری ۴.۳ اینچی است. اگر بودجه کافی برای خرید یک آیفون تصویری باکیفیت دارید، پیشنهاد می کنیم که آیفون های تصویری ۷ اینچی سوزوکی را انتخاب کنید که هم قابلیت های زیادی دارند، هم کیفیت و شکل ظاهری آن ها عالی است.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی ۷ اینچی

 

قیمت آیفون تصویری برند سوزوکی با گارانتی

خرید لوازم الکتریکی بدون گارانتی، یک اشتباه محض است. ممکن است برخی از فروشگاه ها، امکان خرید آیفون تصویری سوزوکی را بدون گارانتی به شما بدهند و قیمت آیفون های تصویری آن ها نیز پایین تر باشد. ولی هیچ تضمینی برای سالم بودن این آیفون ها پس از دریافت وجود ندارد. بنابراین، حتی با وجود بالا رفتن قیمت آیفون تصویری سوزوکی با گارانتی و خدمات پس از فروش، ارزشش را دارد که این آیفون های تصویری را خریداری کنید. آیفون های تصویری برند سوزوکی معمولا با گارانتی ۳۶ ماهه به شما عزیزان ارائه می شوند. این گارانتی تضمینی برای کیفیت این آیفون های تصویری است.

 

 

جمع بندی

با توجه به اینکه یکی از ابهامات اصلی مردم برای خرید آیفون تصویری سوزوکی، قیمت آن است؛ در این مقاله در مورد قیمت این آیفون ها و عوامل موثر روی آن ها با شما صحبت کردیم. در صورت نیاز به دریافت قیمت آیفون تصویری سوزوکی به صورت دقیق، می توانید به سایت www.suzuki-vdp.com مراجعه کنید و قیمت ها را بررسی نمایید. دقت کنید که قیمت این آیفون ها حتما باید با گارانتی و خدمات پس از فروش مشخص شده باشد که می توانید این شرایط را از شرکت پارسیان تصویر فدک داشته باشید.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

جهت خرید آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

پست های مرتبط

1 نظر در “قیمت آیفون تصویری سوزوکی ۷ و ۴.۳ اینچی

  1. علی گفت:

    با سلام

    بسیار مطلب خوبی بود. چون من در حال انتخاب آیفون تصویری برای ساختمانی که داریم میسازیم هستم و این مطلب در انتخاب برند سوزوکی تاثیر داشت.

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *