دانستنی ها

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری سوزوکی با بهترین قیمت

چگونگی تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

اگر تا به حال به دنبال خرید آیفون تصویری با کیفیت ایرانی بوده باشید، حتما نام آیفون تصویری سوزوکی را شنیده اید. این آیفون های تصویری در کشور ایران به صورت مونتاژی تولید می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. تنوع آیفون های تصویری سوزوکی در بازار ایران زیاد است و می توانید آن ها را به صورت حافظه دار و بدون حافظه خریداری کنید. آیفون های تصویری ۴.۳ اینچی و ۷ اینچی، از جمله این آیفون های تصویری هستند که هر کدام دارای کیفیت بالایی هستند. با این حال خرابی آیفون تصویری سوزوکی نیز می تواند اتفاق بیفتد. اگر شما هم یکی از مدل های این آیفون تصویری را دارید ولی عملکرد آن دچار مشکل شده است، باید به فکر تعمیر آیفون تصویری سوزوکی باشید.

 

 

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری سوزوکی با بهترین قیمت

 

 

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

یکی از مهم ترین مراحلی که باید برای تعمیر آیفون تصویری سوزوکی انجام داد، عیب یابی آن است. در مرحله عیب یابی ابتدا نشانه های خرابی این آیفون تصویری مورد بررسی قرار می گیرد. سپس با بررسی های تخصصی بخش های مختلف آیفون تصویری، عیب آن تشخیص داده می شود. پس از تشخیص عیب، نوبت به مرحله تعمیر آیفون تصویری می رسد.

گاهی اوقات می توان بدون نیاز به قطعات مختلف، مراحل تعمیر آیفون تصویری سوزوکی را انجام داد. اما در برخی از موارد، مشکل خرابی قطعات داخل آیفون به قدری جدی است که امکان تعمیر آن ها وجود نداشته و باید آن ها را تعویض کرد. در چنین شرایطی استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت برای تعمیر آیفون تصویری سوزوکی به بهترین شکل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

 

عیب یابی و تعمیرات آیفون تصویری سوزوکی

 

 

مشکلات رایج در آیفون تصویری سوزوکی

آیفون های تصویری سوزوکی، ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند که نحوه تعمیر آن ها نیز بر اساس همین مشکلات مشخص خواهد شد. در ادامه به بعضی از مشکلات رایج در این آیفون ها اشاره می کنیم؛ اما اگر با مشکلات دیگری در آیفون تصویری خود مواجه شدید، جای نگرانی نیست. می توانید با کارشناسان تعمیر آیفون تصویری سوزوکی، این مشکلات را در میان بگذارید و از خدمات تعمیر آن ها استفاده کنید.

 

  • وجود نویز در صدای آیفون تصویری

یکی از مشکلات رایج در آیفون تصویری سوزوکی، وجود نویز در آن هاست. به طوری که در هنگام برداشتن گوشی آیفون، صدای نویز زیادی به گوش می رسد. دلایل زیادی می توانند باعث ایجاد نویز در صدای آیفون تصویری شوند که از جمله آن ها می توان به عدم استفاده از شیلد کابل اشاره کرد. همچنین در صورتی که سیم بدون فویل در سیم کشی استفاده شود، احتمال به گوش رسیدن نویز وجود دارد.

 

  • آبی شدن صفحه مانیتور آیفون تصویری

آبی شدن صفحه مانیتور آیفون تصویری سوزوکی به شما امکان مشاهده تصویر پشت آیفون را نمی دهد. دلایل زیادی می توانند باعث بروز این مشکل شوند که از جمله آن ها می توان به خراب شدن دوربین پنل آیفون اشاره رد. در صورتی که دوربین صدمه دیده باشد، تصویر مانیتور دچار مشکل می شود. در برخی از مواقع نیز مشکل از دوربین آیفون نیست و خود مانیتور آیفون دچار خرابی شده است.

 

  • قطع شدن صدای زنگ مانیتور

در صورتی که ناگهان متوجه تصویر روی مانیتور می شوید، ولی  هیچ صدایی به گوش شما نمی رسد؛ شما شاهد قطع شدن صدای زنگ مانیتور هستید. این مشکل باید با بررسی دقیق سیم کشی آیفون رفع شود. در صورتی که سیم کشی دچار مشکل باشد و یا بلندگو خراب شده باشد، احتمال بروز چنین مشکلی وجود خواهد داشت.

 

  • عدم نمایش تصویر در آیفون

گاهی اوقات تمامی بخش های آیفون از جمله درب باز کن، صدای زنگ و … به درستی کار می کنند، اما هیچ تصویری روی صفحه نمایش نیست. در چنین شرایطی به احتمال زیاد صفحه نمایش آیفون دچار مشکل شده است.

 

 

سخن پایانی

با توجه به اینکه خرابی هر یک از لوازم الکترونیکی مانند آیفون تصویری، یک مشکل رایج است؛ در این مقاله سعی کردیم در مورد نحوه تعمیر آیفون تصویری سوزوکی و جزئیات این کار با شما صحبت کنیم. هزینه تعمیرات و عیب یابی آیفون تصویری سوزوکی بر اساس نوع آیفون و همچنین مشکلی که در آن به وجود آمده است، متفاوت می باشد. بهتر است که کار تعمیر آیفون تصویری سوزوکی را به نمایندگی رسمی و انحصاری آیفون سوزوکی ژاپن – شرکت پارسیان تصویر فدک بسپارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *