دانستنی ها

تعمیر آیفون تصویری و عیب یابی و هزینه تعمیرات آیفون

تعمیر آیفون تصویری

 

آیفون تصویری یکی از انواع لوازم برقی در منزل است که کار کردن صحیح آن تاثیر زیادی روی امنیت ساختمان و خانه های مسکونی دارد. اگرچه اگر به دنبال خرید بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار باشید، به احتمال زیاد تا مدت ها نیازی به تعمیر آیفون تصویری نخواهید داشت. اما به هر حال هر وسیله برقی ممکن است در اثر گذر زمان فرسوده و خراب شود و تعویض آن می تواند هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. تعمیر آیفون تصویری یکی از اقداماتی است که می توانید برای کاهش هزینه های خودتان پس از خرابی آیفون تصویری انجام دهید.

 

جهت تعمیرات آیفون تصویری و آیفون صوتی با شماره زیر تماس حاصل نمایید: ( با اعزام نیروی متخصص در محل بصورت فوری) 

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

 

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری + هزینه تعمیرات آیفون

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری + هزینه تعمیرات آیفون

چه زمانی آیفون تصویری نیاز به تعمیر دارد؟

آیفون تصویری به یکی از لوازم خانگی و برقی رایج در خانه ها و ساختمان های مسکونی و تجاری تبدیل شده است. معمولا این آیفون ها از زمان خرید و تولید خودشان تا چندین سال ضمانت نامه و گارانتی دارند. اما پس از گذشت چند سال فرسوده می شوند و ممکن است نیاز به تعویض قطعات مختلف این آیفون های تصویری باشد.

هر زمانی که متوجه شدید آیفون تصویری مطابق با روند قبل خود کار نمی کند، کند است و یا صفحه نمایش تصاویر را به خوبی انجام نمی دهد، می بایست برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر به فکر حل مشکلات آیفون تصویری باشید. معمولا این مشکلات پیش رونده هستند و باید در زمان مناسب رفع شوند. در صورت بروز مشکلات زیر، حتما باید از خدمات عیب یابی آیفون های تصویری استفاده کنید.

 

  • عدم به گوش رسیدن صدای درب از مانیتور

  • باز نشدن درب

  • به گوش نرسیدن صدای زنگ

  • روشن نشدن مانیتور

  • خاموش نشدن مانیتور

  • به گوش رسیدن صدای بوق

  • سیاه نشان دادن تصویر بیرون

 

 

هزینه تعمیر آیفون تصویری چقدر است؟

هزینه فیکس کردن آیفون تصویری تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به نوع و شدت خرابی آیفون های تصویری اشاره کرد. در اکثر مواقع می توان با تعمیر یک یا چند قطعه کوچک در آیفون های تصویری آن ها را تعمیر کرد که در چنین شرایطی هزینه تعمیر این آیفون ها بسیار اندک خواهد بود. اما در صورتی که کارشناس تعمیر در حین عیب یابی متوجه شد که قطعات آیفون تصویری قابل تعمیر نیستند، باید آن ها را تعویض کند.

تعویض قطعات آیفون تصویری به معنی خرید قطعات جدید است. از این رو قیمت خرید قطعات جدید به هزینه تعمیرات آیفون صوتی  افزوده خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه فیکس کردن آیفون های تصویری از مجموعه ما کمک بگیرید. پس از عیب یابی دقیق، هزینه تعمیرات آیفون های تصویری نیز به شما اعلام خواهد شد.

 

 

تعمیر آیفون تصویری به صرفه تر است یا تعویض آن؟

سوال رایجی که از سوی مشتریان برای عیب یابی آیفون تصویری پرسیده می شود، این است که تعمیر آیفون به صرفه تر است یا تعویض آن؟ بسته به شدت خرابی و نوع مشکل آیفون تصویری، می توان در مورد این موضوع صحبت کرد. به طور کلی، اگر آیفون های تصویری دچار یک مشکل کوچک شده باشند، می توان با صرف هزینه اندک آن ها را تعمیر کرد. در چنین شرایطی تعمیر این آیفون های تصویری به صرفه تر خواهد بود. اما اگر آیفون های تصویری به شدت خراب شده باشند، بهتر است که به جای تعمیر به فکر تعویض آن ها باشید.

بهتر است که کار تشخیص به صرفه بودن تعمیر یا تعویض آیفون را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید. اگر عیب یابی اولیه انجام شود، می توان در مورد این موضوع اظهار نظر کرد. اما در اکثر مواقع فیکس کردن آیفون های تصویری به صرفه تر از تعویض آن ها است.

 

 

تعمیر انواع آیفون تصویری

تعمیر انواع آیفون تصویری

 

مشاوره و اعزام متخصص برای تعمیرات انواع آیفون تصویری

یکی از مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند، این است که نمی دانند مراجعه به افراد متخصص برای تعمیر لوازم خانگی برقی چقدر حائز اهمیت است. متاسفانه برخی از افراد هنوز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات انواع آیفون تصویری ندارند و صرفا با یک مدرک، می خواهند کار تعمیرات این آیفون ها را برای کسب درآمد بیشتر انجام دهند. اما این کار باعث خرابی مجدد آیفون تصویری و افزایش هزینه های مشتری خواهد شد. از این رو حتما باید از افراد متخصص که در زمینه تعمیر و عیب یابی آیفون تصویری متخصص و باتجربه هستند، کمک بگیرید.

مجموعه ما در تلاش است که با بهره گیری از نیروهای متخصص، امکان تعمیرات انواع آیفون تصویری را به بهترین شکل برای شما فراهم کند. در صورت نیاز به عیب یابی آیفون صوتی و تصویری می توانید با راه های ارتباطی ما همراه باشید تا متخصصین حرفه ای این حوزه در محل اعزام شوند.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *