دانستنی ها

راهنمای خرید و نکات مهم در خرید آیفون صوتی

 

 

برای خرید آیفون صوتی مناسب این مطلب را تا انتها بخوانید. استفاده از آیفون صوتی امکان برقراری ارتباط به کمک صدا و همچنین باز شدن در را فراهم می ‌کند. این ابزار را می‌ توان در فضاهای مختلف از جمله در ساختمان ‌های مسکونی به کار برد. برای خرید آیفون ‌های صوتی باید به یکسری نکات توجه داشت. در ادامه مطلب با آیفون های صوتی و نکات مهم در خرید آنها آشنا می‌ شوید.

 

 

پنل صوتی OP-HA4S

 

 

آیفون صوتی چیست؟

آیفون صوتی یا به عبارت دیگر دربازکن صوتی یکی از تجهیزات مورد استفاده در ساختمان ‌هاست. به کمک این دستگاه می ‌توان بین فضای خارج و داخل یک ساختمان ارتباط برقرار کرد. علاوه بر این دربازکن صوتی درب ورودی ساختمان را برای ما به راحتی باز می کند. آیفون ‌های صوتی از اجزای مختلفی تشکیل می‌ شوند که عبارتند از:

منبع تغذیه

منبع تغذیه قادر است جریان متناوب را به جریان مستقیم تغییر دهد.

 

پنل یا صفحه کلید

پنل یا صفحه کلید یکی دیگر از اجزای آیفون صوتی است که در بیرون از ساختمان و نزدیک به درب ورودی آن نصب می‌ شود. این بخش از آیفون امکان برقراری مکالمات صوتی بین افراد خارج و داخل ساختمان را فراهم می‌ کند. از آنجایی که پنل دربازکن صوتی در فضای بیرون نصب می ‌شود ممکن است بر اثر شرایط جوی آسیب ببیند. به همین دلیل ساخت آن باید به نحوی صورت گیرد که ضدآب و مقاوم باشد.

 

گوشی

گوشی آیفون ‌های صوتی همان بخشی است که برای مکالمه صوتی و باز کردن درب در داخل ساختمان استفاده می ‌شود. گوشی آیفون ‌های صوتی انواع مختلفی داشته و در مدل‌ های ۴ سیم، ۵ سیم و ۶ سیم طراحی می شود.

 

قفل بازکن

قفل بازکن آیفون صوتی در مدل ‌های گوناگون مانند قفل کله گاوی، قفل برقی و… ساخته شده و جهت باز کردن درب به کار می رود.

 

کابل

کابل ‌های دربازکن صوتی با توجه به تعداد طبقات هر ساختمان مورد استفاده قرار می ‌گیرند. سطح مقطع این محصولات به صورت کلی ۰.۶ میلیمتر است.

 

 

هنگام خرید آیفون صوتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر می ‌خواهید خرید آیفون صوتی را به بهترین شکل انجام دهید لازم است قبل از انتخاب و سفارش محصول به چند نکته مهم دقت کنید:

 

کیفیت صدا

بدون شک کیفیت صدای آیفون صوتی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید در زمان خرید آن مورد توجه قرار گیرد. دستگاه‌ هایی که کیفیت صدای بالاتری دارند ارتباط صوتی بهتری را برای کاربران ایجاد می‌ کنند. مدل ‌های متنوعی از آیفون ‌های صوتی در بازار به چشم می خورد. برای این که مطمئن شوید محصول خریداری شده کیفیت صدای خوبی دارد بهتر است برندهای معروف و معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

 

جنس آیفون صوتی

جنس آیفون صوتی هم به نوبه خود موضوع مهمی است چون در ارتقای امنیت و میزان مقاومت دربازکن اثر می ‌گذارد. بعضی از دستگاه‌ های عرضه شده در بازار به صورت کاملا فلزی ساخته می‌ شوند. معمولا چنین محصولاتی می ‌توانند مقاومت بیشتری در برابر عوامل آسیب ‌زا از خود نشان دهند. بنابراین اگر می خواهید دستگاه شما در برابر شرایط محیطی و ضربات دچار آسیب های کمتری شود خرید این دربازکن‌ ها نیازتان را برطرف می ‌کند.

 

مقاومت دستگاه در برابر عوامل محیطی

نکته دیگری که باید قبل از خرید دربازکن صوتی مد نظر قرار دهید میزان مقاومت آیفون در برابر عوامل محیطی گوناگون است. این مساله با جنس آیفون ‌های صوتی که پیش تر درباره آن صحبت کردیم ارتباط دارد. همان طور که می دانید این تجهیزات عمدتا برای نصب در فضاهای خارجی استفاده می ‌شوند. به همین دلیل تحت تاثیر شرایط محیطی قرار گرفته و آسیب‌ می بینند. آب و هوا می ‌تواند دستگاه‌ ها را خراب و فرسوده و عملکرد آنها را با مشکل مواجه کند.

برای خرید آیفون صوتی محصولاتی را سفارش دهید که مقاومت بالایی در برابر این عوامل دارند. با خرید دستگاه ‌های مقاوم اطمینان خاطر خواهید داشت که عملکرد دربازکن شما برای مدت زمان بیشتری خوب و رضایت بخش خواهد بود. دستگاه‌ های باکیفیت می ‌توانند در شرایط نامساعد به طور مثال زمانی که شاهد بارش برف و باران هستیم عملکرد خود را به نحو مطلوب حفظ کنند.

 

قیمت آیفون صوتی

قیمت محصول یکی از اولین مواردی است که توجه مشتریان را به خود جلب می ‌کند. قیمت دربازکن صوتی بسته به نوع دستگاه و کیفیت آن متغیر است. قبل از آن که دستگاهی را برای خرید انتخاب کنید بهتر است اول محصولات تولیدکنندگان مختلف را از نظر قیمت بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید. بعد از آشنایی با آخرین قیمت دستگاه‌ ها می ‌توانید بهترین مدل‌ هایی را که با توان مالی شما متناسب هستند سفارش دهید.

 

در بازکن صوتی

در بازکن صوتی

 

 

گارانتی محصول

هنگام خرید آیفون صوتی از گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش غافل نشوید. فروشندگان معتبر دربازکن صوتی انواع محصولات باکیفیت و مشتری پسند را همراه با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می ‌کنند.

 

سلامت محصولات دست دوم

امکان دارد شما هم جزو آن دسته از مشتریانی باشید که تمایل به خرید دربازکن صوتی دست دوم و کارکرده دارند. خرید این دستگاه‌ ها می ‌تواند مزایای قابل توجهی مثل صرفه‌ جویی در هزینه ‌ها را برای شما به دنبال داشته باشد. نکته مهمی که در زمان سفارش اجناس دست دوم باید در نظر بگیرید سالم بودن آنهاست. قبل از آن که هزینه‌ ای را برای خرید دربازکن پرداخت کنید اول از معیوب نبودن دستگاه و عملکرد مناسب آن مطمئن شوید.

 

 

ارسال آیفون تصویری سوزوکی به صورت رایگان

آیفون صوتی چه مزیتی نسبت به آیفون تصویری دارد؟

شاید تصور کنید که آیفون‌ های تصویری همیشه بهترین گزینه برای خرید دربازکن هستند. واقعیت آن است که آیفون صوتی از برخی جهات نسبت به دستگاه‌ های تصویری مزیت دارد. مزایای خرید آیفون‌ های صوتی شامل موارد زیر می‌ شود:

 

پرداخت هزینه ‌های کمتر

بعضی از مشتریان مایلند خرید و نصب دربازکن را با صرف مبالغ کمتری انجام دهند. در بازکن صوتی گزینه ای مناسب برای تامین نیاز این دسته از خریداران است.

 

عدم نیاز به تصویر

در بسیاری از موارد کاربران احتیاجی به دریافت تصاویر نداشته و تنها به کمک اطلاعات صوتی می ‌توانند نیاز خود را برطرف کنند. در این صورت خرید آیفون صوتی برای رفع نیاز آنها کفایت می کند.

 

سهولت در استفاده

رابط کاربری آیفون صوتی نسبت به دربازکن تصویری ساده ‌تر است. این موضوع باعث می‌ شود استفاده از دستگاه برای تمامی کاربران آسان باشد.

خرید آیفون صوتی

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *