دانستنی ها

خرید انواع جک درب پارکینگ سوزوکی

قیمت جک پارکینگ سوزوکی

سوزوکی یکی از آشناترین برندهای تولید کننده جک درب پارکینگ است که محصولات خود را با درجه کیفیت بالا و استحکام عالی تولید می کند. با وجود کیفیت بالای این جک ها، قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه بوده و در حال حاضر در بسیاری از ساختمان های مسکونی از این نوع جک برای پارکینگ استفاده می شود. جک درب پارکینگ سوزوکی محصولی باکیفیت برای نصب در ساختمان های مختلف است. شما می توانید این محصول را از نمایندگی های سوزوکی در کشور ایران خریداری کنید.

 

خرید انواع جک درب پارکینگ سوزوکی

جک  پارکینگ سوزوکی

سوزوکی یکی از برندهای مطرح تولید کننده انواع جک درب پارکینگ است. این برند در ژاپن محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می کند. همین موضوع باعث شده تا در سراسر جهان از جمله کشور ایران نیز تقاضای مردم برای خرید این نوع جک پارکینگ بسیار افزایش پیدا کند. مشخصات جک های  پارکینگ سوزوکی بسیار منحصر به فرد بوده و می توان با اطمینان خاطر این محصول را جهت نصب در پارکینگ مورد استفاده قرار داد.

جک  پارکینگ سوزوکی از نظر استحکام، قابلیت تحمل بار بالا و همچنین طول عمر تضمین شده است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افرادی که نیاز به خرید جک  پارکینگ جدید دارند، ترجیح بدهند که به سراغ این برند آشنا بروند و از خرید محصولات ناآشنا خودداری کنند.

انواع جک پارکینگ برند سوزوکی

جک درب پارکینگی سوزوکی یکی از باکیفیت ترین انواع جک های پارکینگی است. با وجود این جک پارکینگی می توان با تعداد دفعات بالا شاهد باز و بسته شدن درب های پارکینگ بدون محدودیت بود. تنوع جک های  پارکینگ سوزوکی در بازار ایران زیاد نیست. اما همین مدل های محدودی از این جک های  پارکینگ، می تواند نیاز اکثر ساختمان های ایران را برطرف کند. به طور کلی، این جک ها از نظر جزئیات زیر با یکدیگر متفاوت هستند که باید در هنگام خرید حتما به این موارد توجه داشته باشید.

  • میزان بار قابل تحمل در هر لنگه

میزان بار قابل تحمل در هر لنگه مهم ترین معیار برای خرید جک درب پارکینگ سوزوکی است. هر یک از لنگه های درب پارکینگ دارای وزن متفاوتی اند. باید توجه داشت که میزان بار تحمل هر لنگه از جک های پارکینگ سوزوکی با هم متفاوت است. معمولا این میزان بار ۳۵۰ کیلوگرم تا ۴۰۰ کیلوگرم می باشد. باید در هنگام خرید حتما به وزن هر لنگه درب و وزن قابل تحمل جک  پارکینگی توجه داشت. چرا که اگر جک ها قادر به تحمل وزن درب نباشند، به راحتی آسیب می بینند و حتی گارانتی نیز برای پوشش دادن خسارات آن ها کارساز نیست.

  • توان جابجایی هر لنگه

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید جک  سوزوکی به آن توجه داشته باشید، توان جابجایی هر لنگه است. به طور کلی، طول درب برای انتخاب جک پارکینگی اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چقدر طول درب بیشتر باشد، باید جک پارکینگی نیز قدرت بیشتری برای جابجایی داشته باشد. اکثر چک های سوزوکی موجود در بازار دارای قدرت جابجایی ۲.۵ متر می باشند. یعنی هر لنگه از درب ها با کمک این جک ها می توانند به اندازه ۲.۵ متر، نه بیشتر جابجا شوند.

جک SZ-600 New

جک SZ-600 New

قیمت جک درب پارکینگ سوزوکی

قیمت جک  پارکینگ سوزوکی

قیمت جک های پارکینگ سوزوکی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. در صورتی که میزان وزن قابل تحمل توسط جک های  سوزوکی بیشتر باشد، قیمت این جک ها نیز بالاتر می رود. با این حال با وجود کیفیت بالای جک های  پارکینگ سوزوکی، قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه بوده و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

خرید جک درب پارکینگ سوزوکی

در صورت نیاز به خرید جک درب پارکینگ سوزوکی، حتما باید به نمایندگی های معتبر فروش این محصول مراجعه نمایید. در حال حاضر تنوع در جک های  برند سوزوکی در ایران زیاد است. همانطور که توضیح داده شد، جک های پارکینگ سوزوکی هر کدام مشخصات متفاوتی از نظر وزن قابل تحمل و همچنین طول درب قابل پشتیبانی دارند. از این رو باید در هنگام خرید آنلاین جک  پارکینگ برند سوزوکی حتما مشخصات درب پارکینگ را مورد بررسی قرار دهید و سپس این جک ها را با توجه به نیاز سفارش دهید.

قیمت جک پارکینگ سوزوکی

قیمت جک پارکینگ سوزوکی – خرید جک پارکینگی سوزوکی

آیا جک پارکینگی سوزوکی گارانتی دارد؟

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید جک پارکینگی سوزوکی به آن توجه داشته باشید، گارانتی است. اگر جک سوزوکی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نباشند، اصلا ارزش خرید ندارند. چرا که فروشنده به محض فروش این جک ها، دیگر هیچ مسئولیتی در قبال سالم بودن آن ها و عملکرد مناسب آن ها ندارد. بنابراین حتما در هنگام خرید این جک ها، به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن ها توجه داشته باشید. معمولا حداقل ۱ سال گارانتی و خدمات پس از فروش برای جک های پارکینگ سوزوکی وجود دارد.

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *