دانستنی ها

قیمت درب پارکینگ و عوامل تأثیرگذار بر آن

 

درب پارکینگ یکی از بخش های مهم در انواع ساختمان به شمار می رود. امروزه این درب ها اغلب به صورت اتوماتیک هستند و با ریموت کنترلی باز و بسته می شوند. درب های پارکینگی اتومات توسط حسگری در بخش بالایی خود حرکت می کنند. این اجزای مهم ساختمانی در شکل ها، اندازه ها، جنس ها و مکانیزم های گوناگونی طراحی و تولید می شوند و هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. هر کدام از عوامل ذکر شده روی قیمت درب پارکینگ تأثیر بسزایی دارد و به همین جهت باید در انتخاب درب برقی پارکینگ دقت و توجه لازم اعمال شود.

 

درب پارکینگ آهنی

درب پارکینگ آهنی

 

 

 

آشنایی با انواع درب پارکینگ اتوماتیک از لحاظ متریال

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب پارکینگ اتوماتیک، جنس درب است. این سازه ها از متریال گوناگونی ساخته می شوند که در این بخش به آنها می پردازیم.

  • درب های پارکینگی آلومینیومی
    ظاهری شیک و طول عمری بالا و وزن سبکی دارند. مقاومت آنها در برابر خوردگی و خراش بالا است.
  • درب های چوبی پارکینگ
    این نوع درب ها ظاهر زیبایی دارند و با طرح های متنوعی تولید می شوند. قیمت درب پارکینگ چوبی بالا است ولی این نوع درب ها وزن سبکی دارند. امنیت پایین و نیاز به مراقبت زیاد جزو نقاط ضعف درب های چوبی پارکینگی محسوب می شود.
  • درب های پارکینگ آهنی
    درب های آهنی امنیت بالا و نصب آسانی دارند. مقاومت آنها در برابر پوسیدگی و حرارت بالا است. درب های پارکینگی آهنی به ندرت دچار ایراد می شوند و به همین جهت نیازی به تعمیرات ندارند.
  • درب استیل پارکینگ
    درب پارکینگ استیل از انعطاف پذیری و دوام بالایی برخوردار است. این نوع سازه ها مقاومت پایینی در مقابل خوردگی و زنگ زدگی دارند و در برابر ضربه نیز کم دوام هستند.
  • درب پارکینگ فایبرگلاس
    درب های فایبرگلاس ظاهری زیبا دارند و دارای تنوع بالایی هستند. قیمت درب پارکینگ فایبرگلاس نسبت به درب های چوبی و فلزی پایین تر است. عدم امکان تعمیر و شکنندگی بالا در برابر ضربه جزو معایب این نوع درب ها به شمار می رود.

 

 

 

 

معرفی انواع درب پارکینگ برقی از نظر چگونگی عملکرد

قیمت درب پارکینگ به عملکرد درب نیز بستگی دارد. برخی از مکانیزم های درب های پارکینگی عبارتند از:

  • درب پارکینگ اتوماتیک لولایی
    این نوع درب ها به صورت دستی و برقی هستند. درب های لولایی برای مکان هایی با وسعت مناسب جهت عبور اتومبیل و باز شدن درب نصب می شوند. این سازه ها به صورت دو لنگه، تک لنگه و سه لنگه طراحی می شوند. قیمت درب پارکینگ سه لنگه اغلب بیشتر از تک لنگه و دو لنگه است.

 

  • درب پارکینگ اتوماتیک کرکره ای یا درب پارکینگ سکشنال
    درب های کرکره ای به صورت عمودی باز و بسته می شوند و اغلب برای مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها برای نصب در فضاهای کوچک گزینه مناسبی به شمار می روند. با نصب درب های سکشنال عبور اتومبیل ها آسان تر شده و فضای بیشتری ایجاد می شود.

 

  • درب ریلی پارکینگی
    درب های ریلی پارکینگ به دو صورت یکپارچه و با پنل تاشونده طراحی می شوند. نوع یکپارچه آنها برای مکان هایی که دیوار کناری دارای فضای کافی جهت بازشدن درب است؛ گزینه مناسبی به شمار می روند. این درب ها اتصالات کمتری دارند. قیمت درب پارکینگ ریلی نسبت به سایر درب ها ارزان تر است.

 

  • درب تاشو پارکینگ
    درب های تاشو در واقع درب های لولایی با پانل های زیاد هستند. این درب ها از یک یا دو طرف به دیوارهای مجاور اتصال دارند. قیمت درب پارکینگ تاشو با توجه به وزن و نحوه عملکرد آن متفاوت است.

 

 

 

قیمت درب پارکینگ با کیفیت

درب پارکینگ اتوماتیک مناسب با توجه به ویژگی های ساختمان و سلیقه افراد متفاوت است. برخی از افراد درب های چوبی را برای ساختمان خود انتخاب می کنند و بعضی دیگر درب های فلزی را می پسندند. البته هر کدام از این درب ها ویژگی ها و مشخصات گوناگونی دارند و برای ساختمان ها و حتی محله های متفاوتی مناسب هستند. به همین جهت بهتر است برای انتخاب درب پارکینگ برقی ساختمان مورد نظر خود با کارشناسان با تجربه مشورت کنید. کارشناسان ماهر در خصوص درب های پارکینگی با توجه به شرایط موجود بهترین درب را برای ساختمان شما انتخاب می کنند. جهت اطلاع از قیمت درب پارکینگ برقی می توانید به سایت های معتبر عرضه و فروش این نوع سازه ها مراجعه کنید.

 

 

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک های پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *