دانستنی ها

آشنایی با ویژگی ها و قیمت جک پارکینگ سوزوکی

درب پارکینگ آهنی

 

آشنایی با ویژگی ها و قیمت جک پارکینگ سوزوکی

در ایران تولید و مونتاژ جک پارکینگ سوزوکی در دو نوع ریلی و بازویی انجام می شود. هر چند این جک به عنوان یک محصول ایرانی از نظر کیفیت و کارایی قابل قیاس با محصولات خارجی نخواهد بود، ولی یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در اماکنی که خیلی پرتردد نیستند، محسوب می شود. همچنین جک سوزوکی توانسته جلب رضایت مشتریان خود را در طی چندین سال گذشته بدست آورد و فروش قابل توجهی را نسبت به سایر مدل های جک ایرانی داشته باشد. علاوه بر آن، مناسب بودن قیمت جک پارکینگ سوزوکی را می توان یکی از نقاط قوت این محصول از لحاظ اقتصادی دانست. با این حال، این مدل جک توانایی کارکرد مناسب و قابل قبولی را در اماکن بسیار پرتردد از خود نشان نداده که همین مسئله را باید یکی از موارد ضعف آن به شمار آورد.

 

 

آشنایی با ویژگی ها و قیمت جک پارکینگ سوزوکی

 

 

آشنایی با مدل های مختلف جک پارکینگ سوزوکی

تولید و عرضه جک پارکینگ سوزوکی نوع بازویی، در دو مدل ۴۰۰ و ۶۰۰ صورت می گیرد. این دو مدل از لحاظ توان باز و بسته کردن درب پارکینگ با هم تفاوت دارند و قادر به پشتیبانی از درب پارکینگ، نهایتا تا ۳ متر می باشند. جک های ریلی سوزوکی مناسب جابجایی درب پارکینگ کشویی بوده که دارای مدل های ۲۰۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ هستند.همچنین ولتاژ مورد نیاز آنها جهت باز و بسته کردن درب ۲۲۰ ولت می باشد. فروش این جک ها با ریل هایی از جنس فولادی انجام می شود که نهایتا درب با وزن ۲ تن را می توانند باز و بسته کنند.

جک پارکینگ سوزوکی چه ویژگی هایی دارد؟

لازم به ذکر است که فعالیت شرکت سوزوکی تنها به تولید و عرضه جک پارکینگی محدود نشده و این مجموعه در حوزه آیفون صوتی و تصویری هم نقش فعال و اساسی دارد. به گونه ای که در طراحی این محصولات نیز دو فاکتور مقرون به صرفه بودن قیمت و کیفیت مناسب را مورد توجه قرار داده است. از ویژگی های جک پارکینگ سوزوکی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وجود مدار فرمان پیشرفته در جک سوزوکی

این شرکت توانسته پس از چندین سال کسب تجربه و پشت سر گذاشتن تست های متعدد، مدل پیشرفته مدار فرمان رز جک های سوزوکی را به سرانجام برساند. سادگی کار با این نوع مدار فرمان سبب شده که جایگزین مناسبی جهت مدار فرمان مدل MS1 باشد.

 

جک SZ-400 New

جک SZ-400 New – جک پارکینگ ریلی سوزوکی

 

 

  • نصب آسان

راحتی نصب جک پارکینگ سوزوکی با توجه به عملکرد تمام دیجیتالی آن سبب شده که این نوع جک مورد استقبال نصابان قرار گیرد. در نتیجه افزایش حجم تقاضا برای خرید این محصول را به همراه داشته است.

  • قابلیت تحمل درب های با وزن مختلف

جک پارکینگ سوزوکی توانایی تحمل وزن درب های مختلف را دارد. از این رو، گزینه مناسبی برای اکثر درب های پارکینگ کشویی مورد استفاده در مصارف تجاری و صنعتی می باشد.

  • ارائه گارانتی ۳۶ ماهه

 جک پارکینگی سوزوکی به دلیل داشتن گارانتی ۳۶ ماهه، خیال مشتریان خود را از بابت ارائه خدمات پس از فروش آسوده کرده است.

 

 مناسب بودن قیمت جک پارکینگ سوزوکی

 

در حال حاضر با توجه به اوضاع نامساعد اقتصادی که بر کشور حاکم است، یکی از نکات مهمی که در خرید محصولات برندهای مختلف برای مردم اهمیت پیدا می کند، مسئله قیمت است. در مقایسه با قیمت های بالای برندهای خارجی جک پارکینگی، قیمت جک پارکینگ سوزوکی کمتر و مقرون به صرفه تر است. همچنین علاوه بر قیمت مناسب این محصول، کیفیت قابل توجهی را نیز می توان از آن انتظار داشت.

شرکت سوزوکی با سابقه درخشان تقریبا ۴۰ ساله در حوزه عرضه تجهیزات حفاظتی و امنیتی، موفق به ارائه عملکرد قابل قبولی در زمینه ایجاد کارآفرینی و توسعه زیربناهای اقتصادی شده است. پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی محصولات آیفون تصویری و صوتی و جک پارکینگ سوزوکی، آماده عرضه انواع مدل های جک سوزوکی با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز می باشد.

 

جک پارکینگ سوزوکی و خدمات پس از فروش آن

خدمات پس از فروش یک محصول از جمله فاکتورهایی است که می تواند با میزان کیفیت آن برابری کند. علت این امر نیز، احتمال ایجاد مشکل در محصول مورد نظر به مرور زمان خواهد بود. از این رو، داشتن گارانتی برای هر محصولی بسیار اهمیت دارد. این مسئله در مورد جک برقی سوزوکی نیز صدق می کند. بنابراین، این شرکت به منظور رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین خدمات پس از فروش می کند.

تماس با کارشناسان شرکت سوزوکی جهت نصب جک پارکینگ

پس از انتخاب و خرید محصولات شرکت سوزوکی می توانید از طریق برقراری تماس با کارشناسان این شرکت جهت نصب آنها اقدام نمایید. همچنین می توانید با مطالعه کاتالوگ محصولات این شرکت در صورت نیاز، اطلاعات بیشتری را در رابطه با مدل های مختلف آن کسب کنید.

 

برای سفارش و خرید جک پارکینگ با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

جک SZ-600 New

جک SZ-600 New – مناسب بودن قیمت جک پارکینگ سوزوکی

 

 

آشنایی با رقبای جک سوزوکی

کیفیت بالا و قیمت مناسب از مهمترین مشخصه های جک پارکینگ سوزوکی به شمار می رود. لازم به ذکر است که یکی از رقیبان جدی جک پارکینگ سوزوکی که می توان به آن اشاره نمود، جک سیماران است. محصولات سیماران نیز دارای کیفیت و کارایی بالایی بوده و توانسته مشتریان زیادی را در کل کشور به خود اختصاص دهد. جک های سیماران با اسم فراز شناخته می شوند که مدل S4 آن از جک های بسیار پرفروش بازار محسوب می شود. این محصول توان باز و بسته کردن درب با وزن ۳۰۰ کیلوگرم برای هر لنگه و عرض ۲.۸۰ سانتیمتر را دارد که قابلیت رقابت با جک پارکینگ سوزوکی مدل ۴۰۰ را خواهد داشت.

البته از لحاظ قیمتی، قیمت جک پارکینگی سوزوکی مدل  ۴۰۰ سوزوکی در مقایسه با جک S4  سیماران ارزان تر است و همچنین بر اساس گفته های مشتریان نیز از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

 

شرکت پارسیان تصویر فدک نماینده رسمی آیفون های تصویری و صوتی و جک درب پارکینگ سوزوکی ژاپن در ایران 

شماره تلفن خدمات پس از فروش: ۷۸۴۴۶-۰۲۱

پاسخگویی فنی: ۰۹۱۲۶۳۸۴۴۲۰

تلفن تماس واحد فروش:       ۴ الی  ۷۶۲۱۰۰۰۱-۰۲۱

 

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *